, Enige wat ik er mee kan is blenden .
Meer eigelijk niet
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
,
Romana01 schreef:ESMEEEEEEEEEEE neem morgen anders iets van een korte broek mee, schijnt mooi weer te worden.
Ik hooooop dat ik het kan vinden.
En jij bent er al als ik erheen ga?
Ik heb trouwens inmiddels nog maar iets van 6 euro beltegoed.. Dus ik bel alleen als ik het écht niet meer weet.
.
De laatste van dit seizoen.
esiebessie schreef:Romana01 schreef:ESMEEEEEEEEEEE neem morgen anders iets van een korte broek mee, schijnt mooi weer te worden.
Haha is goeeeed. En ik denk dat ik mn rijbroek los meeneem ofzo.. Want ik heb één keer met een (lange) spijkerbroek gereden en toen scheurde die bij het opstijgen.Ik hooooop dat ik het kan vinden.
En jij bent er al als ik erheen ga?
Ik heb trouwens inmiddels nog maar iets van 6 euro beltegoed.. Dus ik bel alleen als ik het écht niet meer weet.
, is goed hoor. Hoe laat was je uit... Anders bel je me en klik ik je weg en bel ik je terug
esiebessie schreef:skyline schreef:Ik wil dat photoshoppen ook wel beter leren eigelijk,
Enige wat ik er mee kan is blenden .
Meer eigelijk niet
Blenden kan ik nog geeneensEen klein beetje manipuleren.. Maar zelfs dat niet écht goed.
wil het wel leren
. Wil zowiezo leren m'n foto's mooi natebewerken
*gaat voor de grap eens een manip uploaden* Echt verschrikkelijk slecht. 
Is goeed!
Op HT ietssss minder..
Aaah Gina speel jij ook?