Als ik zo doorga met trainen en rijden van Blando kan ik hem ooit een keer meenemen naar jou en dan samen met Jetje, die kan dan op Aiko of Joepi en kunnen we met z'n drietjes naar buiten hahahaha. Zie je het voor je...........
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetta schreef:haha! Die Joepie! Nou, ik moet de lijn ook niet achter zijn kont doen hoor! Dam gaan we skijören dooe de bak.....dus die loopt door het oog van de slingersingel en dan over zijn rug.
De lompheid van de Haf, maar de gevoeligheid van een volbloed!
. Net eff naar de intratuin cadeau vrienden die getrouwd zijn en housewarming vieren, boom vol cadeaubonnen. Ook lekker geluncht broodje tonijnfilet taartje en joghurtshake, nu eff het huis doen vroeg eten naar tank en lekker optijd tukkie doen ben gaar. Kwam regien ook nog tegen bij de intratuin wel weer eff gezellie
spettertjuh schreef:Gister aan het eind van de middag naar de dierenarts geweest met Sandy mijn hond. Ze heeft onduidelijke pijn. Dierenarts denkt aan een baarmoederontsteking. Vanmorgen gebracht voor operatie maar toch eerst maar een echo laten maken. Ze blijkt een grote tumor te hebben op haar lever. Niet meer te opereren. Ze is vanmorgen ingeslapen. Ik heb nu alleen haar zus nog. Sandy is maar 10 jaar en 9 maanden geworden..........