Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 16:16

Paardjes moeten bij ons weer even een paar dagen naar binnen ivm de regen, wel een beetje K.ut zeg maar bahhhhhhh

Als ik zo doorga met trainen en rijden van Blando kan ik hem ooit een keer meenemen naar jou en dan samen met Jetje, die kan dan op Aiko of Joepi en kunnen we met z'n drietjes naar buiten hahahaha. Zie je het voor je........... :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:39

gaat goed Kayley met die dubbele longe, leuk.

Die kaar, Jetje kan Stormpie ook meenemen hoor, maar natuurlijk ook op 1 van die 2 bengels van mij.
Hartstikke fijn dat het met Blando zo lekker gaat.

Nou zoals je zag op facebook, mijn grasje werd zo hoog dat ik ze er vanaf nu elke dag even op zet, wil niet dat ze teveel fructaan en eiwitten naar binnen slaan.Dus kunnen ze lekker op gemakje opbouwen.
Zet ze gewoon eerst een paar uur in de bak, kunnen ze lekker spelen.
Mijn kalken en mesten sproeien en geduldig wachten werpt duidelijk zijn vruchten af, begrijp ook steeds meer hoe je een weide moet behandelen, nooit te oud om te leren hoor.

Kaar stuur die regen maar hierheen hoor, ik kan nog genoeg gebruiken hoor voor mijn graszaadjes, dat droogt nu eenmaal veel sneller uit.Als het goed is wordt het een stuk warmer, droogt julie wei wel weer snel op hoor.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:54

Regen regen ga naar Bippen, Anietje heeft het veel harder nodig dan wij ............... _/-\o_

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 22:10

Lekker Kay,ik vind de dubbele longe echt een geweldig ding. Stormpje doet het er ook goed op. Vanavond weer flink aan net lopen. En dan ook doorlopen als ie drie keer moet mesten....maar hij gaat echt niet in zijn drol staan. Hij springt er over heen... Rare poonie.
Ja Anietje , Stormpie wordt flink klaargestoomd en ik denk dat als we er straks regelmatig opzitten, dat het wel eens snel kan gaan

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 22:27

Kaar en Jetje blijven toch een bietje prettig gestoort hoor haha.

Ik ben met Joepi en de dubbele longe ooit op mijn buik door de bak gegaan, arme beest heeft een trauma als er iets achter hem gebonden is is ooit met een traktor wiel achter hem gebonden op hol geslagen en omgeklapt.
Heb er dus maar geen moeite meer voor gedaan, peerd was zo over de riedel , tjonge.
Maar voor de rest kan die alles haha
Nou ik ga ook ff tukkie doen truste allemaal

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 06:46

haha Wil het met tankie ook eens proberen laytje ziet er ontspannen uit zeg op het filmpje.
Die doet het ook erg goed met zijn pessoa.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 08:28

guten morgen, nu al bijna 10 graden en stralend zonnetje met een paar kleine witte wolkjes.
Ga zo eerst met Joepi en vriendin in het bos rijden, Aiko heeft gisteren met Lara gereden in de bak hihi, had Aiko ff pech.
Vanmiddag mogen ze weer ff op mijn weitje.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 08:52

haha! Die Joepie! Nou, ik moet de lijn ook niet achter zijn kont doen hoor! Dam gaan we skijören dooe de bak.....dus die loopt door het oog van de slingersingel en dan over zijn rug.
De lompheid van de Haf, maar de gevoeligheid van een volbloed!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 12:10

Jetta schreef:
haha! Die Joepie! Nou, ik moet de lijn ook niet achter zijn kont doen hoor! Dam gaan we skijören dooe de bak.....dus die loopt door het oog van de slingersingel en dan over zijn rug.
De lompheid van de Haf, maar de gevoeligheid van een volbloed!

jaja je wou eigenlijk 2 paarden en heb dan alles in 1 peerd gestopt en dan is dit het resultaat haha

Heerlijk in de zon weer hele nieuwe weg met vriendin en de paarden genomen, ongelovelijk dat er nog steeds nieuwe stukken bijkomen, maar nu aan het werk, begi met uitmesten, na het grasje van gisteren hebbenze aardig wat afgepiest

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 19:33

Anietje, die weg lag er al, jij had 'm alleen nog niet gevonden.Zoals men zegt: Er leiden meer wegen naar Rome...maar ja, dat betekent iets anders.

Vanmorgen in het lentezonnetje aan het werk gegaan, vanmiddag leek het Bangladesh wel in het regenseizoen...Mijn regenpak is weer schoon!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 19:54

nou stuur die regen dan, hier valt er niet meer dan 10 spetters, Ruubje is van ellende mijn graszaadjes aan het sproeien.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 20:11

Ik zit al de goeie kant op te blazen. Nou .... ik ga languit. De bank lonkt!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 20:48

je mag al de regen hebben hoor en mijn regenpak is ook weer schoon fjord niet helemaal die had nog wat langer in de regen moeten staan maar was blij na 40min dat hij weer naar binnen mog hahah wordt een beetje een watje

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 08:40

guten morgen, bijna 12 graden en bewolkt en wind.

jullie moeten meer je best doen om de regen naar mij te sturen hoor, we gaan dus maar weer verder met sproeien pffffffffff

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 13:03

het regent hier weer keihard maar het wil niet naar me luisteren mam het blijft maar hier haha, maar de vooruitzichten van koninnnnnnningendag zijn goed :D . Net eff naar de intratuin cadeau vrienden die getrouwd zijn en housewarming vieren, boom vol cadeaubonnen. Ook lekker geluncht broodje tonijnfilet taartje en joghurtshake, nu eff het huis doen vroeg eten naar tank en lekker optijd tukkie doen ben gaar. Kwam regien ook nog tegen bij de intratuin wel weer eff gezellie

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:46

guten morgen
13 graden en zon, was gewoon warm met de honden uitlaten.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:51

Hier droog, zonnetje......en het waait hard. En nu is de lunchpauze voorbij.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 13:23

Gister aan het eind van de middag naar de dierenarts geweest met Sandy mijn hond. Ze heeft onduidelijke pijn. Dierenarts denkt aan een baarmoederontsteking. Vanmorgen gebracht voor operatie maar toch eerst maar een echo laten maken. Ze blijkt een grote tumor te hebben op haar lever. Niet meer te opereren. Ze is vanmorgen ingeslapen. Ik heb nu alleen haar zus nog. Sandy is maar 10 jaar en 9 maanden geworden.......... |(

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 19:59

spettertjuh schreef:
Gister aan het eind van de middag naar de dierenarts geweest met Sandy mijn hond. Ze heeft onduidelijke pijn. Dierenarts denkt aan een baarmoederontsteking. Vanmorgen gebracht voor operatie maar toch eerst maar een echo laten maken. Ze blijkt een grote tumor te hebben op haar lever. Niet meer te opereren. Ze is vanmorgen ingeslapen. Ik heb nu alleen haar zus nog. Sandy is maar 10 jaar en 9 maanden geworden.......... |(

ahh wat sneu, maar zoals ik je ken gewoon de juiste beslissing voor haar en heel verdrietig voor jou.Gelukkig heb je haar verdere pijn en ellende kunnen besparen.Sterkte hoor Kaar.

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:14

jeetje wat balen kaar dat verwacht je dan ook weer niet, je hebt wel de juiste beslissing genomen. heel veel sterkte. .

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 07:53

Jeetje kaar heel veel sterkte ermee, altijd naar een maatje te verliezen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 08:59

guten morgen
13 graden, vannacht heeft het geregent, nu droog en wat zon, wel wat wind.
Op buienradar te zien is het voor hier alweer gedaan met de regen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:23

Ach, Jaar, wat een naar en plotseling afscheid van Sandy. Heel veel sterkte en liefs.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 15:01

Hier vandaag de paardjes het land op...het weer was jammer genoeg niet echt lekker,wat een regen zeg vannacht en vanmorgen... ;(

Maar Mandy weer helemaal happy met haar nieuwe groepje,ze vind de shet ook erg lief!

Afbeelding

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 15:06

Leuk ,Marion. Ze ziet er lief uit en relaxed. Bij ons moeten ze bob even binnen blijven ivm de regenval.

Aniet, je hebt pb.