Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Ik ga mijn bed opzoeken.
Morgen weer een dag, alhoewel ik nog wel moet wennen aan het feit
hoe ik nu mijn dag moet indelen.
Als je zoveel tijd hebt, doe je eigenlijk nog minder.
Afijn morgenochtend heb ik het druk, eerst maar de boodschappen doen (dan heb ik
die in ieder geval op tijd in huis en niet zoals vandaag om kwart voor zes nog naar
de winkel moeten), dan koffiedrinken op mijn oude werk, daar is er één jarig, dan mijn
moeder naar het zwembad rijden, tja heb ik beloofd want zij (en haar vriendinnen) zitten
een maand zonder vervoer.
En dan is het al weer middag, dan ga ik uiteraard naar stal, en daarna met Joline weer naar de blijde ruiters.
haha, toch wel lekker zo'n dagje.
xan schreef:winnitou schreef:Ja Smuidra hoelaat mogen we komen?
ik contact wel even met Smuidra als ze niet snel hier langskomt!!!!
Jullie horen hoelaat de taxi voorstaat
Winn: Rockoo en ik willen wel naar Ate komen met de auto, en vandaaruit met z'n 4-en doorrijden.
lijkt ons het makkelijkste
Afijn morgenochtend heb ik het druk, eerst maar de boodschappen doen (dan heb ik
die in ieder geval op tijd in huis en niet zoals vandaag om kwart voor zes nog naar
de winkel moeten), dan koffiedrinken op mijn oude werk, daar is er één jarig, dan mijn
moeder naar het zwembad rijden, tja heb ik beloofd want zij (en haar vriendinnen) zitten
En dan is het al weer middag, dan ga ik uiteraard naar stal, en daarna met Joline weer naar de blijde ruiters.

winnitou schreef:LIQUITA schreef:Voor Sandra, van Meelen.
zit weer met kippenvel, wat mooi zeg! en wat een mooie herinnering (mooi verwoord Meelen)

) 
meelen schreef:Nou ga ik maar weer ff voor m'n zoon aan de gang, die zit alweer een tijdje zonder werk.
Krijgt morgen z'n uitkering voor de eerste keer gestort, dus ik mag uitzoeken welke rekeningen er als eerste betaald mogen/kunnen worden. Én dat hij ook nog geld over heeft om een maand van te kunnen leven. (en blowen natuurlijk)