Ik gok dat ze zondag ook wat had gehad......Wendy gaf ook aan dat het kwartje op was.... Zelfs stem- en klikgeluidjes reageerde ze nauwelijks op en de zweep gaf ze ook geen moer om.....en kon ik op de heenweg Willem en ayla makkelijk bijhouden, terug was het zeer moeizaam.....
antoinetje
Geplaatst: 30-04-13 13:54
Dus je hebt nu weer zere benen? Normaliter kan ze alles toch prima bijhouden. Het was echt heerlijk op het strand! Lekkere lange wandeling gemaakt!
Sas ik begrijp wel wat je bedoeld. Ik zeg ook wel eens tegen Gijs dat een eventueel volgend hondje een teefje wordt, eigenlijk gewoon omdat ik het eeuwige gepies af en toe zat ben
Haha, bijna wel! Maar het valt gelukkig wel mee! En ja, het strand was fijn.....toch nog redelijk druk aan ruiters in zowel bos, duin als op het strand.....maar echt een heerlijk ritje gehad!
Ja.....ik weet nog dat ik vroeg aan Carola of de achterste ruiter nou bij die groep hoorde of een tegenligger van ons was......zag er allemaal maar raar uit.....
Verstandig! En dacht ik nog ik zal Jock niet roepen....gaat Emma hem roepen...... Ik moest in galop op het strand opletten dat ik niet al te schuinopzij van Willem terecht kwam. Ayla had er namelijk flink tempo in en Willem wat minder. Op het strand kon ushi dit dan ook nog wel bijhouden.....maat in het duin en bos was het op.....
Ja ik zei ook tegen Emma, je moet hem niet roepen want dan komt hij naar je toe.. En zeker met Vamos dat is al niet zo'n liefhebber van honden. Ayla is wel lekker voorwaarts he, als ik het goed zag reed Carola Willem in de groep
Ook lekker met carola zitten kletsen ! Maar ze had er ook een leuke rit van gemaakt en ook wel wat tempo toen ze Willem zo ver had..... Had nog nooit bij haar meegereden!
Ushi muisjes... hmm das toch niet nodig, moeten ze nou allemaal muisjes hebben? Das toch geen manier van 'rijden'? In begin was ushi prima te doen, maar op de terug weg de klucht op viel ze al terug en tja in duin zat er weinig pit meer in. De flinke galop omhoog heb ik d'r ook paar keer flinke tik moeten verkopen om door te lopen. Op een tikje achter been reageerde ze echt niet.
Doe mij dan toch Mazzel maar, niet gedrogeerd en super braaf en lekker tempo. Mazzel kan niet zo goed verzameld galopperen, dus ik zat echt op Ushi zondag, van galoppeer eens door.
Gelukkig een lekkere rit gehad Milou en antoinette lekker gewandeld, fijn
Ik ben even naar de oranjemarkt geweest en tractoren gekeken, was wel even gezellig. Alleen sprong Ka een keer weg in de drukte tegen iemand, omdat een andere hond op haar sprong, tja mensen houd je hond onder controle..
Wendy, bij mij was het vanochtend precies hetzelfde! Heen ging het wel, maar de klucht op was het batterijtje op. En hoewel ik niet op een rodeo-sessie zit te wachten, is dit ook niet echt leuk....
Beetje apart inderdaad. Lijkt me ook niet per se de juiste oplossing... Nu weer een weekje wachten voordat je weer mag?
Saskia89
Geplaatst: 30-04-13 23:06
antoinetje schreef:
Sas ik begrijp wel wat je bedoeld. Ik zeg ook wel eens tegen Gijs dat een eventueel volgend hondje een teefje wordt, eigenlijk gewoon omdat ik het eeuwige gepies af en toe zat ben
Nee, niet helemaal de bedoeling idd, zeker als de batterijtjes dan op raken....
En ja, nu we een weekje wachten!
Trouwens apart. Iedereen was vrij snel weg (begrijpelijk) maar er waren nog drie tieners, een twintiger en ik en Aad vroeg of we Aad en Carola even konden helpen de paarden in de paddock te zetten. De twintiger gaf aan dat ze geen tijd had. Ik vond het niet erg om te helpen....eigenlijk vaak ook wel even grappig om te doen! Aad en ik pakken de eerste twee paarden uit de boxen en komen er mee uiten en zien twee van die drie tieners zo wegfietsen. Uiteindelijk dus even met z'n vieren de paarden buiten en binnen gezet. Maar vind het dan een soort van flauw....iedereen had nog wel plannen en met hoe meer je het doet, hoe sneller je klaar bent..... Maar heb dus nog even met mijn vriendje kunnen kroelen en uiteindelijk mijn drankje als dank gekregen !
Heb gister verder niet veel bijzonders meer gedaan. Beetje opgeruimd, tv gekeken en nog even perlavan een poetsbeurt gaan voorzien.
Antoinette, ondertussen ben je al begonnen, maar wilde je toch nog even veel succes wensen met je nieuwe baan vandaag!
Horsefreak
Geplaatst: 01-05-13 09:40
Wel jammer dat ze ineens weggaan, als je het even met zijn allen doet, is het zo gedaan. Ik vond het nooit zo erg om te doen. Wel jammer dat mensen dan niet eerlijk zeggen dat ze weg moeten en maar wegfietsen.
En ik ben ook wel erg blij met het teefje hier, al moet ik zeggen dat zij soms ook wel van die acties heeft dat ze voor paar druppels gaat plassen, maar nog steeds veel minder als reutjes het doen. En tja met andere honden is ze heel makkelijk. Aan de lijn is het meeste gezellig, tenzij ze blaffen en dominant aan doen zijn. En los boeit het d'r vaak niet, dan doet ze d'r eigen ding.
Nieuwe baan is leuk! Ik ga over 2 weken naar Engeland, voor een dagje denk ik en de eerste week van juni een weekje naar Duitsland. Lekker druk dus . Leuke gezellige collega's en een hondje op het werk. Hondje van de MD die in Kaatsheuvel woont, ik hoop dat Jock in de toekomst mischien ook wel mee mag .
Mensen die weglopen als ze beloven te helpen vind ik ook raar. Ik vind het juist leuk om te helpen!
Jock en ik gaan nu even lekker wandelen.
Horsefreak
Geplaatst: 01-05-13 18:51
Wandelen heb ik vanmiddag al gedaan met Kaya, nou ja. Vooral langs de sloot gewandeld en ik moest vooral van alles in de sloot gooien, zodat madam er dan achteraan kon. Ach, houd je bezig. Kaya was in ieder geval weer moe en zeiknat.
En gezellig dat jullie zondag mee willen Is rond half 10/10u op stal goed ?
Lekker druk dus, Antoinette! ga je net als Gijs, overal heen voor je werk? En zou wel heel fijn zijn als Jock mee zou kunnen. Kan hij er gezellig bij zijn en kan je hem tussendoor ook eventjes uitlaten.
En Mazzel wordt nog een volleerde buitenrijpony, maandag met mij naar strand, vandaag met een andere verzorgster. Alleen maar goed voor hem, werken voor zijn voer en lekker kilootjes kwijtraken
Fijn dat je het nu al naar je zin hebt Antoinette! Als je in Engeland bent, zie je al je oude collega's zeker ook weer?
En Wen, verleidelijk aanbod, maar officieel is zondsgochtend mijn fitnessochtend en aangezien ik alweer twee weken niet ben geweest, moet het er maar weer eens van komen
Honden hebben hier ook al een lange wandeling gehad. Ben een uurtje eerder weggegaan van werk (het was er potverdorie 27 graden!) Kon ik mooi onder etenstijd met de honden lopen... Lekker rustig