Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nu voel ik me heel rot door wat ik heb getypt net!Broccoli schreef:Ik rijd deze week Voque van Mariska. Leuk dier is het! Ze is een stuk verandert nu ze geen manegepaard meer is zeg. Ze vind alleen het alleen zijn in de bak niet fantastisch geloof ik. Erg kijkerig nog
Erg lief van Mariska dat ze jou deze kans geeft!

? Broccoli schreef:Ik ben vorige week dinsdag naar Utrecht geweest met haar.
Allerlei onderzoeken gedaan, maar de uitkomst was niet positief. De prognose als rijpaard was helemaal zeer negatief. De precieze oorzaak weet ik nog steeds niet, dat kon alleen met een MRI gediagnosticeerd worden. Maar uit de röntgenfoto's die opnieuw zijn gemaakt, is wederom niets gekomen. De plaats is wel duidelijk: achterkant hoef. Het kan een peesblessure zijn, maar ook nog 10 andere dingen. Ook al zou ze ervan genezen, dan kan ik alsnog niet meer met haar gaan rijden, want de kans op opnieuw een kreupelheid is 98%. Dus inderdaad, Merania is slüß.
?
Broccoli schreef:Ik ben vorige week dinsdag naar Utrecht geweest met haar.
Allerlei onderzoeken gedaan, maar de uitkomst was niet positief. De prognose als rijpaard was helemaal zeer negatief. De precieze oorzaak weet ik nog steeds niet, dat kon alleen met een MRI gediagnosticeerd worden. Maar uit de röntgenfoto's die opnieuw zijn gemaakt, is wederom niets gekomen. De plaats is wel duidelijk: achterkant hoef. Het kan een peesblessure zijn, maar ook nog 10 andere dingen. Ook al zou ze ervan genezen, dan kan ik alsnog niet meer met haar gaan rijden, want de kans op opnieuw een kreupelheid is 98%. Dus inderdaad, Merania is slüß.