Ham, kaas, frikandel wat gaan die RSVABokkers snel![DEEL 12]

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

DenK4ever

Re: Ham, kaas, frikandel wat gaan die RSVABokkers snel![DEEL 12]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 17:20

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 17:37

Nala26,
Mijn moeder reed vroeger ook paard, is er vorig jaar hard afgevallen (niet van Oebele) en rijd dus nu niet meer. Ze gaat eventueel mennen met Oebele. Hij moet dat eerst nog leren en zij ook dus dat duurt nog wel even. Had je een eigen paard staan? Hebben we samen in een les gereden? Ik word nu bij de manege ook wel aangesproken door mensen die ik me niet herinner, vraag me af waar ik met me hoofd was in die tijd hen een geheugen als een zeef.haha.

Groetjes Marjolein.

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 17:40

Jeetje Melis, Leuk paard op die foto! Rij je die ?

Nala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 18:21

Marjolein29 schreef:
Nala26,
Mijn moeder reed vroeger ook paard, is er vorig jaar hard afgevallen (niet van Oebele) en rijd dus nu niet meer. Ze gaat eventueel mennen met Oebele. Hij moet dat eerst nog leren en zij ook dus dat duurt nog wel even. Had je een eigen paard staan? Hebben we samen in een les gereden? Ik word nu bij de manege ook wel aangesproken door mensen die ik me niet herinner, vraag me af waar ik met me hoofd was in die tijd hen een geheugen als een zeef.haha.

Groetjes Marjolein.

Hey, nee ik reed toen in de manegeles eerst op zaterdags en later op dinsdag. zover ik weet ook niet in dezelfde les gereden.
Maar toen stonden er niet heel veel eiegn paarden, dusja weet je als manegeruiter al wel snel van wie die eigen paarden zijn....andersom zal idd. minder snel zijn! haha

irl, heet ik trouwens Andrea, miss. dat dat iets meer zegt....

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 19:29

Leuk paardje Meliss.
Erg leuk dat je Zazou mag rijden :D .

Heb gewoon alweer 8 maanden geen paard meer gereden :Y) .

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:00

Wauw Manon, echt zonde van je geld die Samsung Star dan :P .
Of verkoop je hem aan je vader ?
Ik heb echt al 2 weken ofzo niet gereden := .

Melis, mooi paard ! Heb je dan nu 2 verzorgpaarden ? :D

Hebben net kerstkadootjes uitgepakt, wauw, heb echt mooie dingen gekregen :+: .

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:28

Thanks voor de reacties op Zazou! Het is eigenlijk ook wel een onwijs stoer paard :D
Iris haar moeder zei vandaag na het rijde nop Zazou tegen me, het ging goed he? Vet schattig dat ze dat zei :P

Andrea, ze staat gewoon op de manege in Almere-haven, dus niet bij Ayla op stal :P
Dus ik kan gewoon lekker vrij rijden met haar in de binnenbak van de manege!

Patricia, ze is zeker leuk! Maar ik rijd haar niet vast hoor maar gewoon soms als de eigenaresse niet kan.
En ik mag haar altijd uit stal halen om even te poetsen en lekker te wandelen. Dus dat doe ik elke week =)

Sabine, haha ik heb nog steeds maar 1 verzorgpaard. Maar Ayla rijd ik op dit moment echt heel weinig... ;( Haar uberhaupt zien...
En Zazou rijd ik als de eigenaresse of bijrijder niet kunnen. En ik haar haar soms uit stal om te wandelen/poetsen etc.

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 21:21

Sabinee__ schreef:
Wauw Manon, echt zonde van je geld die Samsung Star dan :P .
Of verkoop je hem aan je vader ?
Ik heb echt al 2 weken ofzo niet gereden := .

Melis, mooi paard ! Heb je dan nu 2 verzorgpaarden ? :D

Hebben net kerstkadootjes uitgepakt, wauw, heb echt mooie dingen gekregen :+: .

Heb ik nog niet eens aan gedacht... wahahhaha :P .
Dat het me geld gekost heb :Z .

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 21:30

Heeey!
Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen :o Aangezien ik tussen kerst en oudjaar niet meer op de pc kom denk ik.

Heb dinsdag op Ushi gereden :D Naar mijn gevoel ging het best aardig :o

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 22:41

IEDEREEN EEN HELE FIJNE KERST TOEGEWENST ! (:)

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 23:28

Jij ook Sabine!!
Wat leuk Melis, dat het goed ging :D! Lijkt me niet echt een makkelijk paardje ;)!

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 23:31

Iedereen een fijne kerst!

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 23:32

Poeh, was me het avondje wel!

Ik zat met zise in de 1e losrijgroep, die uit 5 mensen bestond. Tijdens het inspringen vielen er 2 mensen naar af, die konden ook niet verder. Lazise dacht daarna ook: dan ga ik er ook niet over! Dus duurde even voordat ik der goed en wel over de hindernis kreeg..
Voordat ik mocht starten viel degene voor me der ook af, dus moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje begon te twijfelen.
Maarrr uiteindelijk heeft zij het heeel braaf gesprongen allemaal, ik verdiende zeker niet de schoonheidsprijs voor mijn 'werk' ,
maar goed foutloos is foutloos! Ben uiteindelijk 2e geworden, met echt een haarlengte voorsprong op Iris, die het heeeel netjes had gedaan met valentino :)!
Er waren verder nóg 2 mensen afgevallen, dus het was een enerverende kerstavond! ;)

xx

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 09:28

Wat goed zeg van jou en Lazise Maaike :D Maar wie allemaal waren er van wie afgevallen dan? :o
En echt leuk vor Iris dat ze eerste is geworden en dat het zo netjes ging etc! Verdient ze ook wel na zo'n moelijke tijd met Val!
Maar echt goed hoor Maaike dat je het toch geprobeert hebt ondanks dat er velen eraf gevallen zijn!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 09:55

Ik wens iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!! :+:

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 10:46

Hihi ik was niet eerste hoor melis, sander was eerste Maaike tweede en ik derde! Maar ik heb nog nooit zo fijn eenparcoirs gereden!! Zo gecontroleerd. Hij liep nettjes aan elkaar tussen de hindernissen. Ik heb echt genoten. Frans zei ook dat ik niet voor de winst moet gaan maar gewoon nettjes aan elkaar moest blijven rijden!

Het ging zó fijn! Ben echt trots op m'n kerel, merk echt dat we steeds meer een band krijgen. Hij werd ook helemaal fanatiek met de barage haha, helemaal kreunen bij de afzet enzo, dat vind ik altijd zo schattig haha

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 10:59

Oh sorry had ff verkeerd gelezen :o Maar een derde plaats is ook heel netjes.
Maar net wat Frans als zij dat je niet voor de winst moet gaan maar gewoon lekker rijden.
En vooral genieten met zijn tweeen en dan stap je er tenminste met een goed gevoel vanaf!

Maar ik zag het laatst ook al met rijden, jullie zijn echt vooruit gegaan met zijn tweeen.
En jullie vormen echt steeds meer een combinatie samen en jullie band is ook zeker gegroeid!
Echt mooi om te zien!! Maar echt heel goed van jullie allemaal :D

En hoe is het bij de manegepaarden gegaan?

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 11:07

Goed zeg Maaike :D ! 2e plaatje is echt super netjes :) .
En Iris ook, fijn dat het zo goed tussen jouw en Val gaat :D .

Meliss en anderen ook hele fijne kerstdagen :) !
En natuurlijk alvast een gelukkig nieuwjaar :D .

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 11:28

Moggûh iedereen :Z ..

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 11:29

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 11:54

Sabinee__ schreef:

Wat zonde zeg.... ;( Zou later echt graag een bont veulen/paard willen hebben!!
Maar hij heeft wel een mooie leeftijd van 33 weten te halen!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:22

Astor schreef:
Wat goed zeg van jou en Lazise Maaike :D Maar wie allemaal waren er van wie afgevallen dan? :o
En echt leuk vor Iris dat ze eerste is geworden en dat het zo netjes ging etc! Verdient ze ook wel na zo'n moelijke tijd met Val!
Maar echt goed hoor Maaike dat je het toch geprobeert hebt ondanks dat er velen eraf gevallen zijn!

Ik las net op Mirjam der hyves dat Frank is gevallen en zijn sleutelbeen gebroken heeft! Wie zijn er nog meer gevallen dan? Ben ook wel erg nieuwsgierig! (aangezien ze niet meer opstapten!?!)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:43

Ahtnamas schreef:
Astor schreef:

Ik las net op Mirjam der hyves dat Frank is gevallen en zijn sleutelbeen gebroken heeft! Wie zijn er nog meer gevallen dan? Ben ook wel erg nieuwsgierig! (aangezien ze niet meer opstapten!?!)

Ine en denise van verina, vincent en katinka. volgens mij was dat het..

Fijne feestdagen nog iedereen!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 14:05

Katinka valt wel vaker van der paard af he?/ Weer van Djinn.. of rijdt ze tegenwoordig op andere paarden?

Ine en Denise allebei?? Hoe is dat gekomen dan?

En Vincent van Sterre? Was die een beetje fris of zo? (ving vorige week op dat ze niet zoveel konden rijden.....?)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 14:14

Ahtnamas schreef:
Katinka valt wel vaker van der paard af he?/ Weer van Djinn.. of rijdt ze tegenwoordig op andere paarden?

Ine en Denise allebei?? Hoe is dat gekomen dan?

En Vincent van Sterre? Was die een beetje fris of zo? (ving vorige week op dat ze niet zoveel konden rijden.....?)

Katinka heeft niet zo'n stevige zit in het zadel. Van Rox viel ze. Ze sprong volgens mij te vroeg waardoor
ze gelanceerd werd en er vanaf viel..

Jaaa verina schrok de hele tijd van alles en sloeg steeds op hol.. Denise viel toen verina schrok van iets en omdraaide. En Ine weet ik niet helemaal meer, volgens mij na hindernis 1 dat er wat gebeurde maar niet hard viel..

Vincent van djinn, sterre miste een hoefijzer en de hoefsmid was niet geweest dus ging die op djinn. Djinn struikelde en ze glijden samen onderuit. Tenminste wat ik gehoord heb..

Van frank en aglona was heel naar. Hij zou gestopt zijn bij hindernis 1 en frank over haar heen schoof en volgens mij aan de andere kant van de hindernis terecht kwam, het hoofdstel was in ieder geval eruit. Hij was echt helemaal wit gewordne in ze gezicht. was met de ambulance opgehaald ofzo.. Maar ze zeggen dat het met rust goed moet komen en er later nog naar gekeken wordt.

Niet zo leuke avond dus, zoals het zou moeten..