Leuk dat je lekker gereden hebt

Taco heeft lekker buiten gespeeld

[ITP] 2,5 jarige draak and friends @ sneeuwpret
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Marjolein29 schreef:Nala26,
Mijn moeder reed vroeger ook paard, is er vorig jaar hard afgevallen (niet van Oebele) en rijd dus nu niet meer. Ze gaat eventueel mennen met Oebele. Hij moet dat eerst nog leren en zij ook dus dat duurt nog wel even. Had je een eigen paard staan? Hebben we samen in een les gereden? Ik word nu bij de manege ook wel aangesproken door mensen die ik me niet herinner, vraag me af waar ik met me hoofd was in die tijd hen een geheugen als een zeef.haha.
Groetjes Marjolein.
.
.
. 

Haar uberhaupt zien...Sabinee__ schreef:Wauw Manon, echt zonde van je geld die Samsung Star dan.
Of verkoop je hem aan je vader ?
Ik heb echt al 2 weken ofzo niet gereden.
Melis, mooi paard ! Heb je dan nu 2 verzorgpaarden ?
Hebben net kerstkadootjes uitgepakt, wauw, heb echt mooie dingen gekregen.
.
.
Aangezien ik tussen kerst en oudjaar niet meer op de pc kom denk ik.
Naar mijn gevoel ging het best aardig
! Lijkt me niet echt een makkelijk paardje
!
!
Maar wie allemaal waren er van wie afgevallen dan?
Maar een derde plaats is ook heel netjes.
! 2e plaatje is echt super netjes
.
.
!
.
.. Astor schreef:Wat goed zeg van jou en Lazise MaaikeMaar wie allemaal waren er van wie afgevallen dan?
![]()
En echt leuk vor Iris dat ze eerste is geworden en dat het zo netjes ging etc! Verdient ze ook wel na zo'n moelijke tijd met Val!
Maar echt goed hoor Maaike dat je het toch geprobeert hebt ondanks dat er velen eraf gevallen zijn!
Ahtnamas schreef:Astor schreef:Wat goed zeg van jou en Lazise MaaikeMaar wie allemaal waren er van wie afgevallen dan?
![]()
En echt leuk vor Iris dat ze eerste is geworden en dat het zo netjes ging etc! Verdient ze ook wel na zo'n moelijke tijd met Val!
Maar echt goed hoor Maaike dat je het toch geprobeert hebt ondanks dat er velen eraf gevallen zijn!
Ik las net op Mirjam der hyves dat Frank is gevallen en zijn sleutelbeen gebroken heeft! Wie zijn er nog meer gevallen dan? Ben ook wel erg nieuwsgierig! (aangezien ze niet meer opstapten!?!)
Ahtnamas schreef:Katinka valt wel vaker van der paard af he?/ Weer van Djinn.. of rijdt ze tegenwoordig op andere paarden?
Ine en Denise allebei?? Hoe is dat gekomen dan?
En Vincent van Sterre? Was die een beetje fris of zo? (ving vorige week op dat ze niet zoveel konden rijden.....?)