Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nicole1995 schreef:Zo ook weer een dagje gewerkt,we hebben een hele leuke/mooie kerstshow.Het loopt al aardig,bijna iedereen rekent al iets af met kerstartikelen.Heb ook een rooster met extra werken dus vanaf sinterklaas 2 weken lang werk ik meer dan dat ik na de manege kan.Maar ja,is ff doorbijten extra uurtjes zijn ook wel handig.
ATE schreef:crisis
Lieve mensen...
In deze moeilijke tijd,
waarin we een echte bankcrisis meemaken op wereldniveau...
is hier een goed idee om je een rijk gevoel te geven....
en toch te sparen!
Laat op je piemel 50 euro tatoeëren
Dat heeft 3 voordelen:
Ten eerste: Het is fijn om met je geld te spelen
Ten tweede: Het is mooi je geld te zien groeien
Ten derde: Het is dan ook niet zo erg als je vrouw aan je geld zit
Nicole1995 schreef:mntj schreef:wist t wel hoor.
zo gaat t toch wie het dichst bij het vuur zit.
had ik ook in de winkel hoor. had altijd leuke dingetjes.
nu zie ik leuke paardje alleen de prijskaartjes zijn wat hoger haha
hahahaha,inderdaad.dat ik nog in de mode zat,puilde me kledingkasten uit
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Dat was gisteravond toch alweer voorbij?! Sanne kon iig toen al weer bellen.Had je me sms nog gekregen over die bezems,vanmiddag kon ik weer sms en vanwege die storing bij vodafone
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Moet ook waarschijnlijk met mijn epilepsie medicijnen omhoog,Bale bale bale maar ja beter dan dat we weer in bed iemand anders uit zijn slaap houden.Disnsdag belt ze terug met wat de neuroloog vind die was vrij tot dinsdag mhhh.
Heb je ook (meer) last nu?

Nicole1995 schreef:winnitou schreef:Heb je ook (meer) last nu?
Bij de dressuurclinic begon iemand foto`s te maken met van die kleine flistjes ervoor tegen rode ogen ofzo iets.Kort daarna volede ik me niet lekker.Net of er een achtbaan rondraast in je hoofd en je misselijk/duizelig word.Duurde weer ff voordat het weg ging.De dagen daarna had ik het al als ik de pagina`s op me laptop te hard omhoog liet scrollen of me hoofd snel omdraai.Ben van de week zelfs naar bed gegaan om te gaan liggen omdat dat rust gaf.Heb gebeld vandaag en ze dacht wel dat die klachten dus een verhoging zou betekenen.Daar moet je ook weer aan wennen dan loop ik weer een week rond als of ik high ben.Maarja,mag als nog me handen dicht knijpen als ik ze krijg is het alleen s`nachts en is nu alweer 1.5 jaar geleden Toen kreeg ik er 4 in een weekend.1 voelt al aan of je bent overreden door een vrachtwagen...