RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Re: RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:31

Hihih ja dat zei die echt :P

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:31

Afbeelding

Jammer dat het galop-foto-opname moment niet helemaal mooi is

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:45

Ik ben eten :) .

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:13

Jane_ schreef:
Jongens zijn geilos.. :o

:9

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:20

Melanie_B schreef:
Heb niet zo lekker gereden. :n paardenbeest was druk, fris. :O
En hij deed weer een keer gek.. Ik zeg tegen Wim 'Op zulke momenten dat ie dat doet, en vooral als die omhoog komt wil ik er het liefste afstappen en hem helemaal verrot slaan. :o ' Wim zegt "Dat mag, pak hem maar eens aan met de zweep, maar dan moet je wel erop blijven zitten. Hij moet onderdanig en lief zijn voor jou, net zoals wat de ideale vrouw moet zijn _O- '.
Alleen op dat soort momenten durf ik dat (nog) niet, hem eens een harde klap verkopen.. bang dat het alleen maar erger wordt...

en als hij weer wat beter te pas is gaat hij op zijn oudere paard (23 geloof ik) en ik op Rambo en gaan we samen naar buiten! :)

Sjeetje, vervelend he dat ze zo energiek moetn doen :+ . doe dat lekker in je eigen tijd, als ik er niet op zit :P. Helemaal in het begin had ik dat ook met vic, dan word je zo gefrusteerd omdat híj zo nodig ze energie kwijt moet en zo raar moet doen :+. Maar springt hij alleen omhoog en steigeren enzo , hoe die zondag deed? of echt omdraaien enzo? opzich is dat steigeren en bokken niet zo erg, maar zodra ze gaan rennen en omdraaien dan ben je echt de l.ul :+. Dan is het net rodeo en is het meer, blijven zitten blijven zitten :Z
die paarden soms }> . Als k een paard was,dan had ik íedereeeeen eraf gegooiid en pas als er iemand lief was voor me ,had ik heel mooi gelopen :P :z :Y)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:22

Mooi foto's alleen jammer dat bij sommige foto's het net bewogen is, niet scherp of niet helemaal :P. Maarjah ik zou al lang zijn met wat foto's :+

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:25

Kirsten_S schreef:
Melanie_B schreef:
Heb niet zo lekker gereden. :n paardenbeest was druk, fris. :O
En hij deed weer een keer gek.. Ik zeg tegen Wim 'Op zulke momenten dat ie dat doet, en vooral als die omhoog komt wil ik er het liefste afstappen en hem helemaal verrot slaan. :o ' Wim zegt "Dat mag, pak hem maar eens aan met de zweep, maar dan moet je wel erop blijven zitten. Hij moet onderdanig en lief zijn voor jou, net zoals wat de ideale vrouw moet zijn _O- '.
Alleen op dat soort momenten durf ik dat (nog) niet, hem eens een harde klap verkopen.. bang dat het alleen maar erger wordt...

en als hij weer wat beter te pas is gaat hij op zijn oudere paard (23 geloof ik) en ik op Rambo en gaan we samen naar buiten! :)

Sjeetje, vervelend he dat ze zo energiek moetn doen :+ . doe dat lekker in je eigen tijd, als ik er niet op zit :P. Helemaal in het begin had ik dat ook met vic, dan word je zo gefrusteerd omdat híj zo nodig ze energie kwijt moet en zo raar moet doen :+. Maar springt hij alleen omhoog en steigeren enzo , hoe die zondag deed? of echt omdraaien enzo? opzich is dat steigeren en bokken niet zo erg, maar zodra ze gaan rennen en omdraaien dan ben je echt de l.ul :+. Dan is het net rodeo en is het meer, blijven zitten blijven zitten :Z
die paarden soms }> . Als k een paard was,dan had ik íedereeeeen eraf gegooiid en pas als er iemand lief was voor me ,had ik heel mooi gelopen :P :z :Y)

Wat ie zondag deed is niet zo erg.. :n En dat was ook niet het ergste wat ie heeft gedaan al zeg maar. :)
Maar hij zet dan die kop erop, gaat opeens versnellen en ook de lucht in. En zondag stijgerde hij geloof ik maar 1 keer maar de andere keren ging die veel vaker omhoog en ging die er ook bij draaien, dus moet wel goed opletten. :)

Ja, echt vervelend met die teveelheid energie.. maar komt omdat ie gister rust had en momenteel even niet naar buiten kan verder. Maar daar wordt aan gewerkt geloof ik..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:25

Kirsten_S schreef:
Mooi foto's alleen jammer dat bij sommige foto's het net bewogen is, niet scherp of niet helemaal :P. Maarjah ik zou al lang zijn met wat foto's :+

Vind ze toch goed gelukt. :D
Ik kan het ze niet na doen :o :=

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:26

Jamjamjam, vandaag lekker naar het strand geweest :D .

Afbeelding

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:28

Ohhh erg he. die paarden soms :+ . Dan hebben ze zo veel energie en dan moeten ze die echt kwijt en gaan ze gek doen :P . Doen dan goed je best met lopen :P.
Zelfde met die manegepaarden, die zien ineeeens spoken en rare kabouters in de bak :=

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:28

Mooi Sabien!!

Ik ga :+:

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:29

Kirsten_S schreef:
Ohhh erg he. die paarden soms :+ . Dan hebben ze zo veel energie en dan moeten ze die echt kwijt en gaan ze gek doen :P . Doen dan goed je best met lopen :P.
Zelfde met die manegepaarden, die zien ineeeens spoken en rare kabouters in de bak :=

Ja maar in de bak vindt ik dat niet zo erg.. :P
In het bos wel.. :o Naja..

Trouwens, Wim vond dat ik een stel leuke vriendinnen had. :D
De meiden die die zondag had gezien! :P

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:31

Melanie_B schreef:
Kirsten_S schreef:

Ja maar in de bak vindt ik dat niet zo erg.. :P
In het bos wel.. :o Naja..

Trouwens, Wim vond dat ik een stel leuke vriendinnen had. :D
De meiden die die zondag had gezien! :P

Jaaaa :P wat grappig. hij is ook zo'n aardige man en erna is ook zo lief.. iedereen eigenlijk :P . ik versta echt driekwart maar sommige woorden en zinnen denk ik huhhh }:0 Was wel leuk om ze eindelijk te ontmoeten! Alhoewel ergens ken ik erna van, ze heeft zo'nbekend gezicht . maar ik kon er niet opkomen :+

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:43

Avond :)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:44

Haai :) !

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 18:47

Leuk bienieee :D Manon vertelde het en ik zei jaaa wel op bokt plaatsen he.
Zegt ze moet je maar ff aan bien zelf vragen. Maar wat leuk zeg!
Heb je nog meer foto's ? :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:49

Ehmn, 75 :oo .
Maar die staan allemaal op de camera van Claudia, dus ik geef der morgen even mn usb stick ofzo :D .
Er zitten ook nog wat rijfoto's tussen, maar die zien er niet uit :P .
Karen ging me les geven, maar ik rijd altijd lang&laag, en toen was het opeens 'neem je teugels korter!' .
Dus Rock snapte er geen drol van := :P !

Maar ik heb nog wat galop foto's enzo , maar die zien jullie overmorgen wel :P .

Alles zonder cap := .. hahahaa .

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:50

Sabinee__ schreef:
Maar die staan allemaal op de camera van Claudia, dus ik geef der morgen even mn usb stick ofzo :D .
Karen ging me les geven, maar ik rijd altijd lang&laag, en toen was het opeens 'neem je teugels korter!' .

Maar ik heb nog wat galop foto's enzo , maar die zien jullie overmorgen wel :P .

ja kan toch beter eerst lang en laag en daarna langzaam korter nemen?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:51

Leuke foto sabien ! :D lekker man op het strand ! :+:

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:52

Kirsten_S schreef:
Sabinee__ schreef:

ja kan toch beter eerst lang en laag en daarna langzaam korter nemen?

Ik vind hem lekkerder lopen als ik het gewoon lang en laag houdt. Dan zoekt hij vanzelf het bit wel op,
en dan kan ik hem idd eventueel wel wat korter nemen, maar heb niet het idee dat hij dan lekkerder loopt.
De eigenaresse houdt ook van lang en laag :j . Ze hebben ook verlengstukken aan de teugels :) ..

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:52

Zitte echt vette fotos tusse van vandaag he ! }> heb ook nog toffe foto van het vrijspringen met de shets. :+ Het was echt leuk op het strand :D Doen we vaker ! Passoa vond het volgens mij geweldig. :o

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:53

Pebbs schreef:
Leuke foto sabien ! :D lekker man op het strand ! :+:

Jaa heerlijk uitgewaaaaid :D .
En nog een gezellig gesprek met de zwerver gehad, hij was vandaag jarig := ..

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:53

omg hahahaha, nou leuuukk hahaha :P

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:54

claudiaaB schreef:
Zitte echt vette fotos tusse van vandaag he ! }> heb ook nog toffe foto van het vrijspringen met de shets. :+ Het was echt leuk op het strand :D Doen we vaker ! Passoa vond het volgens mij geweldig. :o

Hehehhe, jaaaa :D .
Hij heeft alleen niet gerold ! :P

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:54

Aaaah die foto van jouw en Rocky zijn echt leuk Bien :D .
Jullie zijn echt een leuke combi samen :) .
Had Claudia nou ook een foto van jouw, mij en Rocky gemaakt :D ?