Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Melanie_B schreef:Heb niet zo lekker gereden.paardenbeest was druk, fris.
En hij deed weer een keer gek.. Ik zeg tegen Wim 'Op zulke momenten dat ie dat doet, en vooral als die omhoog komt wil ik er het liefste afstappen en hem helemaal verrot slaan.' Wim zegt "Dat mag, pak hem maar eens aan met de zweep, maar dan moet je wel erop blijven zitten. Hij moet onderdanig en lief zijn voor jou, net zoals wat de ideale vrouw moet zijn
'.
Alleen op dat soort momenten durf ik dat (nog) niet, hem eens een harde klap verkopen.. bang dat het alleen maar erger wordt...
en als hij weer wat beter te pas is gaat hij op zijn oudere paard (23 geloof ik) en ik op Rambo en gaan we samen naar buiten!
. doe dat lekker in je eigen tijd, als ik er niet op zit
. Helemaal in het begin had ik dat ook met vic, dan word je zo gefrusteerd omdat híj zo nodig ze energie kwijt moet en zo raar moet doen
. Maar springt hij alleen omhoog en steigeren enzo , hoe die zondag deed? of echt omdraaien enzo? opzich is dat steigeren en bokken niet zo erg, maar zodra ze gaan rennen en omdraaien dan ben je echt de l.ul
. Dan is het net rodeo en is het meer, blijven zitten blijven zitten
. Als k een paard was,dan had ik íedereeeeen eraf gegooiid en pas als er iemand lief was voor me ,had ik heel mooi gelopen
. Maarjah ik zou al lang zijn met wat foto's
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Heb niet zo lekker gereden.paardenbeest was druk, fris.
En hij deed weer een keer gek.. Ik zeg tegen Wim 'Op zulke momenten dat ie dat doet, en vooral als die omhoog komt wil ik er het liefste afstappen en hem helemaal verrot slaan.' Wim zegt "Dat mag, pak hem maar eens aan met de zweep, maar dan moet je wel erop blijven zitten. Hij moet onderdanig en lief zijn voor jou, net zoals wat de ideale vrouw moet zijn
'.
Alleen op dat soort momenten durf ik dat (nog) niet, hem eens een harde klap verkopen.. bang dat het alleen maar erger wordt...
en als hij weer wat beter te pas is gaat hij op zijn oudere paard (23 geloof ik) en ik op Rambo en gaan we samen naar buiten!
Sjeetje, vervelend he dat ze zo energiek moetn doen. doe dat lekker in je eigen tijd, als ik er niet op zit
. Helemaal in het begin had ik dat ook met vic, dan word je zo gefrusteerd omdat híj zo nodig ze energie kwijt moet en zo raar moet doen
. Maar springt hij alleen omhoog en steigeren enzo , hoe die zondag deed? of echt omdraaien enzo? opzich is dat steigeren en bokken niet zo erg, maar zodra ze gaan rennen en omdraaien dan ben je echt de l.ul
. Dan is het net rodeo en is het meer, blijven zitten blijven zitten
![]()
die paarden soms. Als k een paard was,dan had ik íedereeeeen eraf gegooiid en pas als er iemand lief was voor me ,had ik heel mooi gelopen
![]()
![]()
En dat was ook niet het ergste wat ie heeft gedaan al zeg maar. 
. Dan hebben ze zo veel energie en dan moeten ze die echt kwijt en gaan ze gek doen
. Doen dan goed je best met lopen
.
Kirsten_S schreef:Ohhh erg he. die paarden soms. Dan hebben ze zo veel energie en dan moeten ze die echt kwijt en gaan ze gek doen
.
Zelfde met die manegepaarden, die zien ineeeens spoken en rare kabouters in de bak

Naja.. 
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Ohhh erg he. die paarden soms. Dan hebben ze zo veel energie en dan moeten ze die echt kwijt en gaan ze gek doen
.
Zelfde met die manegepaarden, die zien ineeeens spoken en rare kabouters in de bak
Ja maar in de bak vindt ik dat niet zo erg..
In het bos wel..Naja..
Trouwens, Wim vond dat ik een stel leuke vriendinnen had.
De meiden die die zondag had gezien!
wat grappig. hij is ook zo'n aardige man en erna is ook zo lief.. iedereen eigenlijk
. ik versta echt driekwart maar sommige woorden en zinnen denk ik huhhh
Was wel leuk om ze eindelijk te ontmoeten! Alhoewel ergens ken ik erna van, ze heeft zo'nbekend gezicht . maar ik kon er niet opkomen
Manon vertelde het en ik zei jaaa wel op bokt plaatsen he.
.
.
.
!
.
.. hahahaa . Sabinee__ schreef:Ehmn, 75.
Maar die staan allemaal op de camera van Claudia, dus ik geef der morgen even mn usb stick ofzo.
Er zitten ook nog wat rijfoto's tussen, maar die zien er niet uit.
Karen ging me les geven, maar ik rijd altijd lang&laag, en toen was het opeens 'neem je teugels korter!' .
Dus Rock snapte er geen drol van![]()
!
Maar ik heb nog wat galop foto's enzo , maar die zien jullie overmorgen wel.
Alles zonder cap.. hahahaa .
lekker man op het strand !
Kirsten_S schreef:Sabinee__ schreef:Ehmn, 75.
Maar die staan allemaal op de camera van Claudia, dus ik geef der morgen even mn usb stick ofzo.
Er zitten ook nog wat rijfoto's tussen, maar die zien er niet uit.
Karen ging me les geven, maar ik rijd altijd lang&laag, en toen was het opeens 'neem je teugels korter!' .
Dus Rock snapte er geen drol van![]()
!
Maar ik heb nog wat galop foto's enzo , maar die zien jullie overmorgen wel.
Alles zonder cap.. hahahaa .
ja kan toch beter eerst lang en laag en daarna langzaam korter nemen?
. Ze hebben ook verlengstukken aan de teugels
..
.
.
?