Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

! 
Maaikeee schreef:En rijfoto's van jou komen wel El! Volgende week neem ik ook me camera mee!

Elja schreef:hahah ja
hij vond het draven eng
en hij kan niet lichtrijden
kan me niet voorstellen dat iemand dat niet kan hahaha

Elja schreef:ja evenwicht iinderdaad
hij zei na afloop
ik ga maar op de wii oefenen
ze hebben zoon wii balance ding

Elja schreef:hij gnig trouwens ook terug stappen naar bandit
pff dat ie dat durfde
meneertje deed namelijk nog al moeilijk toen we naar de bak liepen
in ene ging ie achteruit lopen enzooo
blehh
moet ie echt afleren
maaar hoe?
echtdomo schreef:Iriis_ schreef:Jan komt rond 6 uur naar de manege!Dus dan kunnen we in de buitenbak oefenne.
Heb jij die proefjes eigenlijk??
Ik ben er ongeveer half 4 uur, ik moet naar huis om kwart over 3 , kwart voor 4 thuis, meteen naar wach , laura mag voorlopig niks meer doen met wacho , heeft straf nu van me ouders gekregen.. ze waren echt heel boos.. dus ik ga nu wacho helemaal alleen doen voor een tijdje zei me moeder !
dus ik moet elke x uit school meteen naar huis om wach in de wei te doen!
dus ik ben er vandaag al vroeg ( om 4 uur dus ! )
Ik neem de proefboekje mee!
domo schreef:Iriis_ schreef:Jan komt rond 6 uur naar de manege!Dus dan kunnen we in de buitenbak oefenne.
Heb jij die proefjes eigenlijk??
Ik ben er ongeveer half 4 uur, ik moet naar huis om kwart over 3 , kwart voor 4 thuis, meteen naar wach , laura mag voorlopig niks meer doen met wacho , heeft straf nu van me ouders gekregen.. ze waren echt heel boos.. dus ik ga nu wacho helemaal alleen doen voor een tijdje zei me moeder !
dus ik moet elke x uit school meteen naar huis om wach in de wei te doen!
dus ik ben er vandaag al vroeg ( om 4 uur dus ! )
Ik neem de proefboekje mee!
Alhoewel het toch wel leuk is als je hele familie een bedrijfje hebt in de paardenbusiness! Kirsten_S schreef:Ben ik blij dat mijn zus niet paardrijd!Alhoewel het toch wel leuk is als je hele familie een bedrijfje hebt in de paardenbusiness!
incalover schreef:Kirsten_S schreef:Ben ik blij dat mijn zus niet paardrijd!Alhoewel het toch wel leuk is als je hele familie een bedrijfje hebt in de paardenbusiness!
Ja.. af en toe
! Kirsten_S schreef:Ben ik blij dat mijn zus niet paardrijd!Alhoewel het toch wel leuk is als je hele familie een bedrijfje hebt in de paardenbusiness!
incalover schreef:Kirsten_S schreef:Ben ik blij dat mijn zus niet paardrijd!Alhoewel het toch wel leuk is als je hele familie een bedrijfje hebt in de paardenbusiness!
als 1 van je ouders paardrijd, krijg je meestal sneller een eigen paard dan als je het alleen doet..
alleen bij ons ging het anders, mijn moeder ging pas rijden toen we een eigen paard hadden![]()
maar ze heeft vroeger natuurlijk ook paard gereden .
! Nu je vader nog
incalover schreef:Kirsten_S schreef:
Ja.. af en toe
Wacht maar af, later zijn jullie de allerbeste zussen van elkaar, en kunnen julie hierom lachen!
Yaraa schreef:nou ik zou het wel leuk vinden als nog meer mensen
van mn familie ook maar enig interesse zouden hebben in
paarden, want ik ben echt de enige die paarden leuk vindt,
de rest van me familie vindt het maar niks!!
? incalover schreef:Kirsten_S schreef:
als 1 van je ouders paardrijd, krijg je meestal sneller een eigen paard dan als je het alleen doet..
alleen bij ons ging het anders, mijn moeder ging pas rijden toen we een eigen paard hadden![]()
maar ze heeft vroeger natuurlijk ook paard gereden .
Jaaa dat wel! Wel beter, dan dat je het helemaal in je eentje moet doen!
Wel grappig hoor dat je moeder begonnen is! Nu je vader nog
!
!