Heeft het permanentje er te lang ingezeten ??
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Hihi....ben toch al stiekem een beetje verslaaft aan het worden.
xan schreef:Tja, en Xandra is inderdaad een beetje zielig.
Ze had drie open plekken op haar tong. En ik maar denken tijdens het rijden, wat is er toch, waarom gooit ze haar tong eruit. Nou dat was duidelijk. De foto's volgen dus nog.
Dit is waarschijnlijk gebeurt door het bit wat gebruikt wordt met het mennen. Daar wordt nu eerst goed naar gekeken, want dit kan de bedoeling niet zijn. Ook arme Tilly, die was er wel heel erg van geschrokken. Daan liet het ons zien en gaf goede en duidelijke uitleg, met daarbij ook dat wij ons dit niet moeten verwijten. Wij wisten uiteraard niet dat dit kon gebeuren. Ik ben erg te spreken over Daan hoor. Hij was helder en duidelijk in zijn uitleg en suggesties over hoe hier mee om te gaan.
In ieder geval komt er een week lang geen bit in die mond, daarna moeten we kijken hoe het er mee staat. (ik moet vaak die tong nakijken en eventueel schoonmaken). Hij liet ook zien hoe scherp die haken zijn in het gebit van een paard. En dat komt bij bijna alle paarden voor. Nou ik heb het gevoeld hoor, je schrikt je een hoedje zo scherp !. Dat was ook een leuke ervaring hoor, ringen af en met je hand en arm (tot bijna de elleboog) die paardenmond in. Ik vond het een leerzame ochtend.
!!! xan schreef:Hé Liquita, moeten jullie niet dadelijk de paarden oppimpen ??? En jullie zelf !

LIQUITA schreef:xan schreef:Hé Liquita, moeten jullie niet dadelijk de paarden oppimpen ??? En jullie zelf !
Ja, we gaan NU de deur uit!!!
LATERS!
xan schreef:Tja, en Xandra is inderdaad een beetje zielig.
Ze had drie open plekken op haar tong. En ik maar denken tijdens het rijden, wat is er toch, waarom gooit ze haar tong eruit. Nou dat was duidelijk. De foto's volgen dus nog.
Dit is waarschijnlijk gebeurt door het bit wat gebruikt wordt met het mennen. Daar wordt nu eerst goed naar gekeken, want dit kan de bedoeling niet zijn. Ook arme Tilly, die was er wel heel erg van geschrokken. Daan liet het ons zien en gaf goede en duidelijke uitleg, met daarbij ook dat wij ons dit niet moeten verwijten. Wij wisten uiteraard niet dat dit kon gebeuren. Ik ben erg te spreken over Daan hoor. Hij was helder en duidelijk in zijn uitleg en suggesties over hoe hier mee om te gaan.
In ieder geval komt er een week lang geen bit in die mond, daarna moeten we kijken hoe het er mee staat. (ik moet vaak die tong nakijken en eventueel schoonmaken). Hij liet ook zien hoe scherp die haken zijn in het gebit van een paard. En dat komt bij bijna alle paarden voor. Nou ik heb het gevoeld hoor, je schrikt je een hoedje zo scherp !. Dat was ook een leuke ervaring hoor, ringen af en met je hand en arm (tot bijna de elleboog) die paardenmond in. Ik vond het een leerzame ochtend.
xan schreef:LIQUITA schreef:
Hé Liquita, moeten jullie niet dadelijk de paarden oppimpen ??? En jullie zelf !

LIQUITA schreef:Hihi....ben toch al stiekem een beetje verslaaft aan het worden.

smuidra schreef:xan schreef:
Hé Liquita, moeten jullie niet dadelijk de paarden oppimpen ??? En jullie zelf !
Wat gaan jullie doen???????

xan schreef:Leuke foto's hoor.
Wie is de volgende die gaat trouwen ????
Dan doe ik graag mee.
meelen schreef:
Verrek, da's ONS eigen paard en andere Bokkers, wat zien ze er mooi uit. Ik moet er helemaal van huilen.
Dag TARA, wat ben je mooi.
Het begin van een mooie dag.

Tytje schreef:Wat zielig voor Xan!! Doe je nu wel mee 16 sept? Je kan nu niet oefenen zeker?

winnitou schreef:Heb het hoofdstel van Xandra mee genomen naar les. Volgens instructeur: Bit hangt goed in het hoofdstel. Misschien dat de bakstukken te strak zitten (alleen te bekkijken als ze het hoofdstel in heeft). Kan alleen als ze weer een bit in kan als de mond genezen is (na je wedstrijd Xan). Of het bit heeft niet goed gelegen op de lagen maar op een kies(de lagen en de tong waren toch stuk Xan?).