@Madje: goed team he, die Sinterknol en Dikkie Dik... Fijn dat de lessen van Antoine zo goed gaan. Ik weet zeker dat het met jullie wel goed komt, dat kan niet anders! En dan kom je maar gezellig een keer crossen door de nijmeegse bossen...
[/quote]Ja ik ben harstikke positief hoor met hem we houden de moed erin
En anders kom ik met donna ja toch
Ze heeft gister voor het eerst voor de kar gestaan....ging heeeel even goed en toen ging ze niet meer lopen
En zelf klappen met de zweep deden haar geen stap verzetten. Toen heeft hij maar in het 2 span gezet en toen moest ze wel.
Vandaag zijn ze de weg op geweest...Om verkeer geeft ze niet zegt hij maar ze is nog iets wat onrustig.
Maar dat moet goed komen nu eerst respect voor de zweep krijgen...die heeft ze niet nooit een slechte ervaring mee gehad
Heb nog ienimin filmpje van vanmorgen....was telaat moest rijden op heli dus had dit ff snel kunnen doen.
http://www.youtube.com/watch?v=ki-XQ6UDYwI
Hierna gingen ze de weg op.

Ik vind het een goed idee om haar te bellen en dan gaan we dat inderdaad samen doen want het is erg goed voor sieb der lenigheid en zo. Ik hou je op de hoogte en zal haar begin aankomende week bellen. Dan bel ik je meteen erna.
alvast bedankt
voor iedereen die hem nodig heeft... Kom alleen even gedag zeggen.. want ik ga zo de lucht in.. Op naar Turkije.... Tot over dik 3 weken
.
naar je vrouwtje terwijl je flink wat kracht op de stang en je halster zet. Vrouwtje komt je redden en vervolgens sta je vrolijk met de oren naar voren met je neus naar achteren op de trailer...