Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:00

[quote="djinnie
@Madje: goed team he, die Sinterknol en Dikkie Dik... Fijn dat de lessen van Antoine zo goed gaan. Ik weet zeker dat het met jullie wel goed komt, dat kan niet anders! En dan kom je maar gezellig een keer crossen door de nijmeegse bossen... Haha![/quote]

Ja ik ben harstikke positief hoor met hem we houden de moed erin Knipoog
En anders kom ik met donna ja toch Knipoog
Ze heeft gister voor het eerst voor de kar gestaan....ging heeeel even goed en toen ging ze niet meer lopen Duivel
En zelf klappen met de zweep deden haar geen stap verzetten. Toen heeft hij maar in het 2 span gezet en toen moest ze wel.
Vandaag zijn ze de weg op geweest...Om verkeer geeft ze niet zegt hij maar ze is nog iets wat onrustig.
Maar dat moet goed komen nu eerst respect voor de zweep krijgen...die heeft ze niet nooit een slechte ervaring mee gehad Bloos

Heb nog ienimin filmpje van vanmorgen....was telaat moest rijden op heli dus had dit ff snel kunnen doen.
http://www.youtube.com/watch?v=ki-XQ6UDYwI

Hierna gingen ze de weg op.

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:05

djinnie schreef:
Jammer dat wij ons er dan nooit mee kunnen bemoeien he... Je zou ze wel een bietje willen helpen (net zoals ik bij de kleuters wel eens moest doen)... Klaar nu, lief samen spelen, hoefje schudden en vriendjes zijn, want anders.... Whoosh!
[/quote]

Ja, dat zou inderdaad handig zijn! Ik heb net even Sandra gebeld (van stal Foxan, waar ik afgelopen week geweest ben) want daar staan ze allemaal in de kudde..... en zij zegt dat het maandag echt wel over moet zijn, maar dat het afhankelijk is van Kola zelf (volgens haar (van wat ze van mij heeft gehoord) stond Kola voor haar vakantie boven Chal en nu Chal geproefd heeft van het leiderschap wil ze het niet weer overdragen Bloos )

Dus ik denk dat ik het nog tot maandag afwacht, maar ondertussen probeer ik wel een oplossing te vinden voor de worst case senario Bloos !!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:45

Dat zou best eens kunnen, Valerie, beide dames zijn nogal op hun strepen. Van wat ik vandaag zag, zou ik hebben gezegd dat Chall de baas was, maar dat de strijd nog grotendeels onbeslist was. Wel stond Kola vervolgens voornamelijk alleen. De beide andere merries die erbij stonden (Sugar en Coriza) bemoeiden zich er niet mee en dingen niet naar het leiderschap.

@Madelon: super leuk filmpje en lekker dat Donna gewoon aan het werk gaat daar. Staat haar goed, zo voor de wagen. En 2-span is altijd een handige oplossing om paarden te laten wennen. Ze kunnen weinig en hebben een maatje dat het klappen van de zweep al kent.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:12

@kim haai! ja Steffi heeft me inderdaad een nummer gegeven.. en ik heb em heel goed bewaar alleen weet ik nu even niet waar ik em kan vinden Boos! Ik vind het een goed idee om haar te bellen en dan gaan we dat inderdaad samen doen want het is erg goed voor sieb der lenigheid en zo. Ik hou je op de hoogte en zal haar begin aankomende week bellen. Dan bel ik je meteen erna.

Voor de rest heb ik net heeerlijk gereden met biz, nous en siebie! Sieb was aan het begin wat druk (vind de weg naar schiedam niet zo) maar terug was ze heerlijk ontspannen Duivel was weer gezellig! Haha!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:13

en Don ziet er errug mooi uit mad! kort maar krachtig

en tamaar.. ga je wel missen hoor! maar elke keer als ik sieb der mooie blauwe vliegendeken op doe zal ik aan je denken! Knipoog

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:25

hee ik wil ook cytek schoentjes! hihi ik denk dat sieb ze wel stoer vind

Door wie heb je ze laten zetten kim?

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:33

laatste keer! Sieb heeft morgen een rustdagje. Mijn moeder en ik moeten werken (mijn mama der tweede dag in een hotel Haha! ) dus weinig tijd voor siepie. Zouden jullie een extra oogje in het zeil willen houden als jullie langsrijden? Lachen alvast bedankt

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:35

ik heb het nummer wel van die vrouw zal het je geven.

voor de ijzers zie de site www.cytek.nl er staat een hoefsmid tussen bram de lange die komt uit den haag!

tamara ik zal je ook missen hoor! veel plezier daar in het oosten.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:40

Fijn als jij het nummer kan pben met haar naam dan bel ik haar begin van de week.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 23:09

hai Kim,morgenochtend doe ik Mos zijn beentjes wel weer effe afspuiten,hij is errug lief en was blij met zijn snoepje na afloop Vingers aflikken

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 06:57

Ik heb niet alles bijgelezen.. een dikke Ach gut voor iedereen die hem nodig heeft... Kom alleen even gedag zeggen.. want ik ga zo de lucht in.. Op naar Turkije.... Tot over dik 3 weken Doei! Doei!

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 07:04

super marion hartstikke bedankt!

als je de zadel kamer in komt gelijk links dan zie je mijn voertonnen staan, daar ergens ligt een t - stuk om beide benen te gelijk af te kunnen spuiten! scheelt een hoop tijd. er staat daar ook een groene emmer met appels erin anders raakt je snoepvoorraad misschien op Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 08:02

Zo ik ben weer op mijn werk....Had me vanmorgen weer verslapen, heb ook echt geen idee of ik de wekker had gehoord. Ik weet wel heel zeker dat ik hem gezet heb gisteravond. Ik was gelukkig nog net op tijd op mijn werk dat wel.......

Het beslag van Moskai ziet er echt goed uit. Wel een heel raar beslag als je het zo ziet maar met de uitleg erbij zit er veel logica in.

Tamara ik denk niet dat ik Moonlight nog zie maar wil je hem een dikke knuffel geven van mij, heb het gisteren nog wel in de wei gedaan maar toen had ie het te druk met kroelen van Blando!!!!! Hahahaha.

Challenge en Kola zijn idd bezig geweest met z'n tweetjes want toen Lydia ging kijken gisteren naar Chal liep ze kreupel rechts achter dus ze zal wel een trap hebben gehad van Kola en Kola heeft natuurlijk ijzers dus ze zat aardig onder de wondjes.

Ach paarden zijn soms rare wezens maar ja ze zullen het toch uit moeten zoeken!!!!!!!!!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 08:35

Hee Karin,ikke ben een beetje vrij Bloos
En druk dat ik het heb Haha! ,mijn huisje wordt steeds schoner,de witkalk staat al klaar,alle ramen zijn weer spiegeltjes,en ikke heb een klus pas van de Gamma........

Straks even bellen voor een sollicitatie op een nieuw postagentschap in een drogisterij,gaat openen bij de C 1000.

Heb wel zin in Zaterdag,eerst komt de smid om een uurtje of 8 Boos! ,daarna lekker shoppen bij Divoza met Lydia,zin om mee te gaan?
En dan lekker relaxen met de B.Q en een biertje Party!!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 08:41

Hey Doppie.

Ik kan niet mee ik moet eerst werken tot 12:00 uur en ben dan pas om half een thuis ofzo, ff wat boodschappies doen. Dus dat gaat allemaal niet lukken.

Ik kom je huisje wel bewonderen als je klaar bent, Tong uitsteken .

Wil jij vandaag even naar Spetter kijken of alles goed is met hem en als je even tijd hebt en je komt nog naar stal zou je dan zijn neusje in willen smeren met zonnebrand. Als je geen tijd of zin hebt hoeft het niet hoor....... Bloos Hij vindt het niet echt leuk als je zijn neus insmeert maar ja.....wat moet dat moet he????

Trouwens nog bedankt dat je dinsdag zijn stalletje had gedaan.... Haha! Was er wel blij mee........

Het is leuk dat je er zaterdag ook bent we maken er wel weer een gezellige boel van. Misschien dat mijn zusje zondagmiddag nog komt met Layla om met Spettertje te gaan rijden maar dat weet ik nog niet zeker, maar dan pik ik zondagmiddag Spetter weer even van je in..... Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 08:43

doppie45 schreef:
Hee Karin,ikke ben een beetje vrij Bloos
En druk dat ik het heb Haha! ,mijn huisje wordt steeds schoner,de witkalk staat al klaar,alle ramen zijn weer spiegeltjes,en ikke heb een klus pas van de Gamma........

Straks even bellen voor een sollicitatie op een nieuw postagentschap in een drogisterij,gaat openen bij de C 1000.

Heb wel zin in Zaterdag,eerst komt de smid om een uurtje of 8 Boos! ,daarna lekker shoppen bij Divoza met Lydia,zin om mee te gaan?
En dan lekker relaxen met de B.Q en een biertje Party!!

Ik duim voor je mee hoor voor je sollicitatie daar bij de C1000 OK dan!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 09:10

mogguh

Damber, fijne vakantie Lachen

Kaar, ik ga missch vanavond naar Divoza! Wil je mee? (of iemand anders die mee wil)
Ik kreeg een mail dat ze leuke zomeropruiming hebben, zie www.divoza.nl Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 09:19

hey ja ik wil graag mee als je gaat, wil eigenlijk een hoofdstel met bit kopen voor Blando. Kan ik gaan oefenen tussen de lange lijnen. Om hem een beetje bitmakkie te gaan maken........

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 09:24

goedemorgen...

even over chal en kola ... chal is echt gemeen hoor en suger ook .... jeetje toen ik kola van de week erbij ging zetten vlogen ze zo op der af en had ze ook echt paar tikken gehad Boos! pff

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 09:27

spettertjuh schreef:
hey ja ik wil graag mee als je gaat, wil eigenlijk een hoofdstel met bit kopen voor Blando. Kan ik gaan oefenen tussen de lange lijnen. Om hem een beetje bitmakkie te gaan maken........

Ik heb nog een hoofdstelletje liggen van Tink,weet alleen niet of het Cob of Full was ,ik leg het wel even in je kastje,moet je maar even kijken of je wat aan hebt.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 10:38

Kaar, ik wil vanavond ook nog ff naar Sta-rho want mijn peesbeschermers zijn binnen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 10:54

Ik vind het allemaal goed. Ga eerst wel even het hoofdstel van onze Tink passen vanmiddag......Ik ben pas tegen 4 uur thuis en moet dan nog even een hapje eten bereiden......Kijk als het past dan hoef ik niet naar de paardenwinkel want dan ga ik toch weer veel te veel geld uitgeven.......

Hoe laat wilde je dan gaan Anoush?

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:24

Zo, Moon staat weer op de trailer. Het had wel wat voeten in aarde, want hoewel de sukkel braaf de trailer opliep, zich vast liet knopen enzovoorts, besloot hij vervolgens dat het buiten de trailer veeeeel gezelliger was en meneer probeerde dus om te draaien. Tong uitsteken Dat gaat natuurlijk een beetje lastig als je vast staat, dus dan doe je logischerwijs je achterwerk onder de voorste stang (voila, stang heeft een nieuw modieus vormpje) en dan kijk je zielig Huilen naar je vrouwtje terwijl je flink wat kracht op de stang en je halster zet. Vrouwtje komt je redden en vervolgens sta je vrolijk met de oren naar voren met je neus naar achteren op de trailer... Haha! Vrouwtje is ondertussen minder blij, maar hoe dat kan, geen idee natuurlijk. Clown

En ja hoor, dan wordt je als vindingrijk paard vervolgens aan de muur geknoopt...Hoe DURVEN ze...? Dus dan ga je maar je touwtje opvreten, waarop het vrouwtje echt nijdig wordt en je een mep verkoopt...tssss! Boos! Wat een onzin... Maar jippie Haha! , ronde nummer twee.... We gaan weer de trailer op, loopt braaf weer mee, en wordt vervolgens zo vastgeknoopt dat omdraaien helaas niet meer kan. Aan twee touwen en twee elastieken... Knappe sukkel die zich nu nog loskrijgt/omdraait. En dan ga je, als sukkel zijnde, maar boos je hooi aanvallen. Moet toch wat he! Duivel

Hopenlijk komen ze veilig aan op de veluwe, met de mega sukkel achterin... Pffff, sloopdoos de tank... Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:44

spettertjuh schreef:
Hoe laat wilde je dan gaan Anoush?

Weet ik nog niet precies Bloos Sta-rho is pas v.a. 19.00 open. Ik moet de peerden ook nog hun beweging geven, Ko doe ik vanmiddag ff rijden denk ik

Ik kom vanmiddag nog wel ff op bokt, moet nu echt verder... heb nog kwartier en moet nog aantal dingen wegwerken
Heb trouwens vakantie:$envelop gekregen Tong uitsteken heb nog niet gespiekt naar de inhoud ervan dat ga ik thuis wel ff doen Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:47

Alvast een fijn begin van je vakantie Anoush.....nog heel ff-tjes en dan mag je van je welverdiende vakantie gaan genieten..... Go jij! Go jij!