Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brecht

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:54

Hee Jamika wat heb je trouwens een leuk paardje Haha! gaat ook goed zo te lezen.. kleur enzo lijkt wel beetje op mijne alleen die van mij is heeeel wat kilotjes dikker geworden deze zomer;).

ook lekker dat lease paarden lekker buiten staan!:d

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 15:10

Die staan heerlijk buiten ja. Maar niet alleen Wapper heeft last van koliek, maar Kai nu ook.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:57

De kinderboerderij maakt volgens mij dankbaar gebruik van de bakken van de oude manege Nagelbijten / Gniffelen
Was even snel bij een vriendin en er reden best veel mensen in de binnen en buitenbak, of staat er toch nog paarden daar? (ongeacht de hekken Nagelbijten / Gniffelen )

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:58

Ach wat maakt dat uit, niemand die het meer gebruikt!
Handig voor hun Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:00

Ach, als je kijkt wat voor klein plekje dat ze hebben, ik zou ook die bak inpikken. Perfect toch.
Begrijp alleen niet waarom het nog niet gesloopt is, manege moest daar toch in alle haast weg?

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:01

Ja precies, volgensmij duurt dat nog jaren..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:04

Daar verbaas me idd ook over dat ie nog steeds staat. Al geeft het wel een bijna enge sfeer daar omdat het zo af en toe echt doodstil is Lachen

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:07

Ik zou de manege niet meer instappen... hoeveel ratten zul je daar nu tegen komen :S

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:14

Die vriendin is er al eens binnen geweest, lijkt het echt zo'n griezelverhaaldecor. Het stro enz lijkt nog in sommige stallen te liggen en je kan ook zo maar de kantine inlopen en in de keuken etc.

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:18

haha lache dat het niet eens op slot zit... mooi kraakpand ;p

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:26

Voor diegene die graag op kamers wil en ene paard wil stallen, ideaal stekkie Tong uitsteken

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:37

Heb er met ponykamp regelmatig geslapen, zou er niet op kamers willen. Was toen al niet bijzonder prettig slapen Tong uitsteken

Ik heb eigenlijk wel interesse in de boxdeuren, maar hoorde dat die verkocht waren? Anders hadden we wel een middagje kunnen slopen Tong uitsteken

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:38

Daar dacht ik bij Garabel ook aan aangezien er allemaal oude hindernisbalken nog lagen Huilen van het lachen

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 22:00

Die zijn laatst opgehaald Knipoog

En sloop is al bezig kleine bak is dak gesloopt je mag er nu niet in komen i.v.m. met loskomend asbest . Er zitten ook wel zwervers en volgens mij ook een junkie Scheve mond boxen zijn er al een hele tijd uit hoor.

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 22:02

Er schijnt wel iemand te 'wonen' dus als je geen rare types wil tegenkomen zou ik liever niet naar binnen gaan Knipoog Pas geleden zijn er nog twee mensen geweest om het laatste hindernismateriaal op te halen en die kwamen de 'nieuwe bewoner' tegen...niet echt prettig. Verder schijnt het inderdaad een erg hoog spookhuis-gehalte te hebben. Binnen is in principe alles kaal want het moest veegschoon opgeleverd worden.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 22:11

Hay Karen Doei! Dit weekend ook concours ??

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 22:30

Nieuwe 'bewoners' Nors opkijken haha nou ja oke leuk voor die mensen Tong uitsteken.
Maar als ze aan het slopen zijn mogen de zwervers daar toch ook niet meer komen? i.v.m. asbest e.d.

Hm wel apart zeg Lachen daar gaat ineens de manege waar je jarenlang gereden hebt Verdrietig.
Maar ik zie inderdaad ook nog wel mensen in de grote buitenbak rijden, er staan soms ook wel paarden los.

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 07:47

Maysie schreef:
Hay Karen Doei! Dit weekend ook concours ??

Gisteren naar Bolsward geweest, ging op zich niet verkeerd maar ik was niet helemaal top geconcentreerd en Safyra kreeg de wind in haar bol. Ze was met van alles bezig behalve met de proef en omdat ik er niet genoeg bij was, was ik niet snel genoeg om haar voor te zijn als ze weer iets interessants hoorde of zag. Op zich was ze wel heel braaf dus het was weer een goede leer-ervaring. Had 177 en 178 punten, helemaal terecht voor proeven die het net niet waren.
Vandaag gaan we kennismaken met het 'bos' ... gaan naar Dwingeloo! Wilde haar toch even een bos laten zien voor we volgende week onze eerste Endurance wedstrijd gaan starten Clown .

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 08:55

Maysie schreef:
Die zijn laatst opgehaald Knipoog

En sloop is al bezig kleine bak is dak gesloopt je mag er nu niet in komen i.v.m. met loskomend asbest . Er zitten ook wel zwervers en volgens mij ook een junkie Scheve mond boxen zijn er al een hele tijd uit hoor.

Dat was ergens in april toen we dat bedachten Huilen van het lachen Ach nu heeft het geen nut meer gezien Garabel er niet meer is.

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:44

Vrienden van mij hebben laatst de laatste hindernissen uit de buitenbak en weiland gehaald.
Mn zusje woont er vlak bij en rij dus vaak langs, maar ze zijn nu begonnen met de kleine binnenbak te slopen en de woning van Wilfred en Monique..
Ik vind het zo'n naar gezicht.. mn hele jeugdverhaal hangt in dat gebouw!!
Mn eerste grote liefde daar ontmoet (Donald Knipoog) En nu staat er straks een veel te groot en hypermodern gebouw!!

Gister op verjaardag geweest en kwam daar allemaal meiden tegen van vroeger! Mooi wat oude herinneringen opgehaald!
Wat een k*t kinderen we vroeger waren en wie we allemaal wel niet afgeranselt hebben Niet best!!

En dan die padvinders! Hahaha die waren bij ons echt de sjaaak!! Mooie tijd daar gehad!

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:04

Ben jij nog bij Zarah op haar verjaardag geweest?
Ik kon niet komen.. was echt dood van de keuring.. hehe

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:08

Haha ja daar was ik! En met Jemeau wat ouwe koeien uit de sloot gevist Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:25

Aan de ene kant zou ik wel bij de oude manege naar willen om te kijken hoe het er nu uit ziet. Maar het lijkt me echt dood eng!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 22:02

Oh er valt zeer weinig te zien hoor Huilen van het lachen Het ligt al bijna helemaal plat. Ja

Reed laatst even over het parkeer terrein heel raar om dat dan tezien zoveel jaar daar gereden en nu zomaar alles weg..

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 16:24

Ik ben weer terug van vakantie Haha! echt een TOPvakantie gehad Tong uitsteken.

Ik ben laatst ook nog even bij de oude manege langsgereden.. zag er een beetje raar uit.