Ik verveel me... Vakantie is echt stom... Ik heb nog Scheikunde, Nederlands en Biologie om voor te bereiden voor na de vakantie maar dat vind ik ook weer zo overdreven om nu al aan te beginnen...
Ik heb zelfs de keuken opgeruimd net...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Deze komt naar Nl!

), vanalles in gegooid, o.a. een banaan, 't enige dat je proeft is banaan. Heb zo bloedig staan schillen maar had d'r net zo goed alleen een banaan in kunnen doen.

Miss_Montana schreef:Idd, die eerste foto van Guntini is prachtig! Ben benieuwd of Eef in de toekomst merries gaat laten dekken door deze hengst

morgen moet ik avondeten maken, ik denk dat ik kip in hoed ga maken... 

Daar rijd je gewoon in de berm naast de snelweg, (net als dat je op de rijbaan mag fietsen daar) dus we hadden erg veel bekijks. Iedereen die langskwam: Hola Chicas! En toeteren dat ze deden. We kwamen niet meer bij
Het oversteken op het drukke kruispunt was ook leuk
Ook nog een paar stukjes gegaloppeerd, waren nl pittige paardjes maar zo ontzettend braaf. Daarnaast veel stukken gestapt en ze laten eten en drinken. Wel een heel leuke ervaring

Buitenrijden in Cuba klinkt leuk. 

Roze beenbeschermers in de kleur van het pad, een wat steviger touwhalster, een zachtroze superfijn halstertouw en dan heb ik nog bonbons, een boek, handschoenen en een jas gekregen
Me = happy 

, kunnen we samen Barbiepaardje spelen met onze echte paardjes. 
Ik heb ook 't idee dat ze ruimer gaat lopen.
Maar goed ook want gisteren plakte de klitteband niet goed meer van die HH beschermers.