Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:10

*Zucht*

Ik verveel me... Vakantie is echt stom... Ik heb nog Scheikunde, Nederlands en Biologie om voor te bereiden voor na de vakantie maar dat vind ik ook weer zo overdreven om nu al aan te beginnen...

Ik heb zelfs de keuken opgeruimd net... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:13

Zeg, geniet van je vakantie joh. Straks moet je werken en kan je dag zwaaien naar je vakantiedagen Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:17

Bloos! Deze komt naar Nl!
Afbeelding
Afbeelding

Nice Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:20

Hmmmmmmm pretty Poownie! Hoe heet hij?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:33

Ooooeh hij is leeeeuk! Maar wel duur zeg dat dekgeld Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:37

Tsja... Een hele goeie hengst kost ook wel wat... Weet je hoeveel Gunner kost? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:38

Nee echt geen idee maar ik denk dat ik het niet ga redden met mijn spaarcentjes Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:42

2007 Fee $7,500
$1,000 Booking Fee

Daar kan je wel wat veulentjes voor kopen. *LOL*

Bij de weg, Reminic N Dunit is ook GAAF:
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 14:22

Die is ook leuk! Maar ik vind zijn manen iets te lang Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 14:28

Vind het hoofd niet mooi, de manen zijn idd het eerste wat opvalt.

De foto van Guntini in dat katoenveld is gaaf. We hadden het er Zaterdag op stal al over dat de hengst naar Nederland komt, de aftekening is echt heel apart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 14:29

Idd, die eerste foto van Guntini is prachtig! Ben benieuwd of Eef in de toekomst merries gaat laten dekken door deze hengst Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 14:31

Whaha ik heb net smoothies gemaakt (nadat ik de keuken heb schoongemaakt... Rolleyes ), vanalles in gegooid, o.a. een banaan, 't enige dat je proeft is banaan. Heb zo bloedig staan schillen maar had d'r net zo goed alleen een banaan in kunnen doen. Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 14:37

Miss_Montana schreef:
Idd, die eerste foto van Guntini is prachtig! Ben benieuwd of Eef in de toekomst merries gaat laten dekken door deze hengst Lachen

Eef is een keertje bezig geweest met een dekking van Colonels Lone Gun, maar dat kon toen niet omdat het sperma nog niet geexporteerd kon worden. Guntini vind ik persoonlijk aardig aan de prijs, en er lopen meer Gunner nakomelingen rond die echt de moeite waard zijn.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 14:39

Ik zag volgens mij vorig jaar dat een hengstenstation in Nederland rietjes van Colonels Lone Gun had, maar ik keek een tijdje geleden en toen was dat niet meer zo... Erg jammer want die is erg leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 14:53

Goh idd, die is ook leuk! Ik heb op Youtube eens een reining filmpje gezien van een Gunner nakomeling, zag er heel gaaf uit!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 15:37

Heb zojuist een komkommer geraspt en uitgeknepen... Ik dacht dit moet ik even delen hoor. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 15:41

Jij bent wel aan het kokkerellen vandaag he? Hahaha lees het net pas van je smoothie btw Huilen van het lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 15:43

Hihi dit valt nog mee hoor *LOL* morgen moet ik avondeten maken, ik denk dat ik kip in hoed ga maken... Nagelbijten / Gniffelen

Donderdag moet ik ook koken en een vriendin van me gaat kijken of we die dag vroeg in de middag een buitenrit kunnen maken, dus dat wordt mss daarna heel hard naar de winkel rennen. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 16:04

Leuk joh! Waar ga je rijden? Hahaha koken word dan idd haasten. Of je maakt een opwarm maaltijd *LOL*

Ik heb in Cuba trouwens ook nog een buitenritje gemaakt. Was echt heel leuk en zeker iets om nooit meer te vergeten! Ik ging samen met een Nederlands meisje die ik op excursie in Havana heb leren kennen. Pony's waren schraal maar niet ondervoed ofzo, ze staan dan ook de hele dag op de wei en werken niet meer dan 3u per dag. Ze zagen er goed uit als je keek naar de rest van de Cubaanse paarden. Nog steeds heel anders dan de onze. Het grappige was dat toen de man zag dat we konden rijden, hij weer terugging. Ga maar lekker met z'n 2en zei hij Haha! Daar rijd je gewoon in de berm naast de snelweg, (net als dat je op de rijbaan mag fietsen daar) dus we hadden erg veel bekijks. Iedereen die langskwam: Hola Chicas! En toeteren dat ze deden. We kwamen niet meer bij Huilen van het lachen Het oversteken op het drukke kruispunt was ook leuk Nagelbijten / Gniffelen Ook nog een paar stukjes gegaloppeerd, waren nl pittige paardjes maar zo ontzettend braaf. Daarnaast veel stukken gestapt en ze laten eten en drinken. Wel een heel leuke ervaring Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:56

*LOL* Buitenrijden in Cuba klinkt leuk. Tong uitsteken

Vandaag met Stace in de roundpenn gewerkt, en 't ging ZO lekker, echt super. Lekker vlot, maar 1x fout aangesprongen in de galop (was vorige keer een beetje een puntje om aan te werken), weer teruggenomen, opnieuw aangesprongen en die ging goed. Constant lekker vlotjes en ik ben stil gaan staan in de galop en ze ging gewoon door en *zucht* Stace is een superknol. Bloos

Pfff, en toch was 't een rotdag, mennn zo khut voor Paintless @ bokt.... Huilen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:22

Btw, gisteren was d'r een stukje op tv over rodeorijden, kwam d'r ook een stukje langs voor de kotertjes die nog te jong waren om op de paarden en koeien te rijden... Zie je beelden voorbij komen van zo'n klein jongetje, ingepakt met bescherming, op een schaap. Huilen van het lachen

http://www.youtube.com/watch?v=qHEDn3RFH6k
Ben ik heel slecht als ik dat hilarisch vind? Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 09:58

Wow, ik heb echt wel een jetlag: Gisteren heb ik dossiers bij tickets gezocht. Heb ik dus tickets voor London in een dossier gestopt van iemand met dezelfde naam alleen gaat diegene naar St. Maarten ROFL

Wat zijn onze knollies toch geweldig he Suus? Whis deed het ook echt perfect en dat voor de eerste keer dat ik het alleen met haar heb geoefend. Zelfs het draaien ging goed! Alleen dat ik steeds naar boven wees met mijn vinger vond ze wel weird... Maar volgens mij vond ze mij al wat langer een beetje vreemd Clown

Ik heb ook een cadeautje gekregen van bokt en het is een cadeautje boven mijn naam! Yeeeeeh!!!Vandaag heeft Whis eigenlijk alleen maar cadeautjes gekregen voor mijn verjaardag Haha! Roze beenbeschermers in de kleur van het pad, een wat steviger touwhalster, een zachtroze superfijn halstertouw en dan heb ik nog bonbons, een boek, handschoenen en een jas gekregen Vork Me = happy *LOL*

Idd heel naar voor Paintless zeg Verdrietig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:32

GEFELICITEERD, ouwe muts Haha!

Whaa nu ben je nog meer Barbie Go jij! Go jij! , kunnen we samen Barbiepaardje spelen met onze echte paardjes. Huilen van het lachen

Draaien met Stace ging ook goed, ze draait goed van 't hek af. Lachen Ik heb ook 't idee dat ze ruimer gaat lopen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:42

Thanx, tsss ouwe muts. Wacht maar tot jij 20 word Nagelbijten / Gniffelen

Hahaha echt wel, wij gaan nu ook voor de barbie look Clown Maar goed ook want gisteren plakte de klitteband niet goed meer van die HH beschermers.

Dat grondwerk blijf ik super vinden, dat de paarden gewoon zo natuurlijk reageren op onze aanwijzingen alsof ze het al jaaaaaren doen!