Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Krijg er helemaal kippenvel van. Mijn grootste angst altijd als mijn 'kinders'weer perse naar buiten willen. Ik heb ze een jaar binnen kunnen houden, maar een kat hoort lekker buiten te kunnen spelen. Ik vind het echt heel erg voor jou en Thimo. Wat een rot begin van het nieuwe jaar. 
Had het vanmiddag ook al gezegd he. Thimo was er ook helemaal verdrietig van, arm ventje..
Ik zal hem wel missen hoor, het is zo'n leuk beessie 
Maar niet langer dan 30minuten in de molen hoor, ze vind het saai, en dat kan ik me voorstellen haha. Ik heb je al een sms gestuurd, alvast bedankt! 
Azzaro schreef:Esther gaat het allemaal goed daar?
Dabo schreef:200grams en jaaaah waterdicht! (maar dat geldt natuurlijk alleen voor water wat uit de lucht valt he, niet voor water wat al in plasvorm in de paddock ligt!![]()
haha)
Zirano schreef:Ik heb het nog ao gezegd DUIKPAKJES dames.die zijn van neopreen.
kekaro schreef:goedemorgen,
Sjorsie, heb jij in de Brandaris gewoond ? mijn schoonouders wonen daarlekker buurtje....
gelukkig woon ik nu in en een leuke wijk en een leuke woning, de brandaris is ookwel het ergst van de flats daar omdat die op de rand met Poelenburg ligt denk ik en daardoor het een en ander aantrekt. Wij wisten dat toen die tijd niet, maar als je er eenmaal woont ben je niet zo snel weer weg sjorsie schreef:Oh, bespaar je de moeite, Neijmeyer heeft die niet meer, die van HH dus. Wel volop andere dekens hoor, maar ik weet niet in welke prijsklasse die zijn..Dabo schreef:200grams en jaaaah waterdicht! (maar dat geldt natuurlijk alleen voor water wat uit de lucht valt he, niet voor water wat al in plasvorm in de paddock ligt!![]()
haha)
Ik ga morgenmiddag als ik vrij ben meteen even bij ze langs, z'n deken is nl nog niet droog
Dabo schreef:Oh, bespaar je de moeite, Neijmeyer heeft die niet meer, die van HH dus. Wel volop andere dekens hoor, maar ik weet niet in welke prijsklasse die zijn..

Gieltje2002 schreef:De Tijdgeest? Waar zit dat?