stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gieltje2002

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 12:14

Als ik hem zie zal ik het hem vragen. Paul en zijn vrouw staan namelijk bij ons op stal. Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 12:30

Thnx Esther! Maar volgens mij komt hij volgende week. In 2006 kwam hij in de 'even' weken, en 2006 had er 52 (weken) dus komt hij in 2007 ook in de 'even' weken. Dan mag Bella volgende week weer even gemanicuurd worden! Haha!
Leuk dat ze bij jou op stal staan Esther, ik wist niet dat hij ook paarden heeft Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 16:21

zo net terug van stal lekker Nicole geholpen was een lekker dagje!

Idd een barbaars topic over dat slachten

Shir echt heel erg klote van je kat hoop dat jij en Thimo snel over jullie verdriet heen zijn en nog veel plezier van de andere katten hebben! Maar daar geloof ik heilig in hoor Haha!

Ellen zal ik Bella vanavond nog even stappen?

Esther gaat het allemaal goed daar?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 17:17

K U T
Toen Traver er vanmoregen weer niet was ben ik gaan kijken op de site van dierenambulance-purmerend en zag daar meteen bovenaan de volgende omschrijving:
Cypers/witte gecastreerde kater
Purmerend, H.Dunant/A.Franklaan. 01-01-'06
Nieuwjaarsnacht om 4 uur is een cyperse kater met witte neus, kin en bef. Witte voorpoten en witte sokken aan de achterpoten aangereden.

Meteen gebled maar die kat was al dood, ben toch gaan kijken omdat ik de omschrijving wel ken en daar woon. Helaas was het idd mijn Traver! Ze hadden m op een tefel gelegd in een afscheidskamer, bloemen er omheen enzo, op een kleedje en iets over t lijfje. Zag t meteen al was er v zijn mooie dikke vacht niets terug te vinden.
Op nog geen 100 meter v huis is hij domweg doodgereden.
Traver is rit nr 1 2007 voor de dierenambulance. Voor Traver geen gelukkig nieuwjaar dus.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 17:25

De zoon v degen die de dierenambulance heeft gebeld schreef in t gastenboek t volgende:

Op nieuwjaarsavond vonden wij een dooie poes voor de deur.
Mijn pa heeft toen de dierenambulance gebeld.
En ze hebben hem nou op internet gezet.
Het is een zwart witte poes.
Overal lag bloed op de grond.
Ik vond het hartstikke vies!!!

Werd heel verdrietig toen ik las dat hij onder t bloed zat.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 17:41

Oh, Shirley wat verschrikkelijk. Ach gut Krijg er helemaal kippenvel van. Mijn grootste angst altijd als mijn 'kinders'weer perse naar buiten willen. Ik heb ze een jaar binnen kunnen houden, maar een kat hoort lekker buiten te kunnen spelen. Ik vind het echt heel erg voor jou en Thimo. Wat een rot begin van het nieuwe jaar.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:04

oh wat vreselijk shirley !! ik weet helaas maar al te goed hoe het voelt...
vlakbij huis Boos!
en wat een rotstukje om te lezen idd
heel verdrietig zeg....

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-07 18:40

shir veel sterkte ik vindt dit zo sneu Huilen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-07 18:48

woensdag de 10-01-07 komt paul de dierenarts nog 1 keer kijken of zijn longetjes helemaal schoon zijn van bo en als hij helemaal schoon is dan gaat hij die zondag erop naar de opfok
Go jij! Go jij!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:10

Lekker bren!

SHir zoals in mijn vorige berichtje heel erg veel sterkte ermee!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:14

Shirley k*t zeg,moet er niet aan denken dat ik het op die mannier te horen krijg,STERKTE joh.
Brenda DUIMDUIMDUIMDUIM.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:14

Oh Shirley.. wat K.U.T ja voor jullie... Ach gut Had het vanmiddag ook al gezegd he. Thimo was er ook helemaal verdrietig van, arm ventje..

Ik ga duimen Bren! het wordt inderdaad tijd voor Bo.. Hij is nu bijna 6maanden, over een paar dagen! Haha! Ik zal hem wel missen hoor, het is zo'n leuk beessie Haha!

Willemijn: Ik lees je berichtje nu pas.. en ja tuurlijk, als je Bella buiten wil zetten (molen als er teveel water in de paddock staat pliezzzzz).. graag! Haha! Maar niet langer dan 30minuten in de molen hoor, ze vind het saai, en dat kan ik me voorstellen haha. Ik heb je al een sms gestuurd, alvast bedankt! Haha!
Je moet maar ff zeggen als je Bella nog wil rijden van de week. Hou ik daar ff rekening mee. Morgen heb ik les.. dus dan rij ik zelf Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:26

Azzaro schreef:
Esther gaat het allemaal goed daar?

Het gaat helemaal goed hier! Giel is een keer met rijden heel druk geweest en daarna niet meer. Hij is echt heel relaxed en krijgt nu zelfs wat vipa bijgevoerd om wat 'heter' te worden! Vandaag heeft mijn broer ook weer gereden! We waren maar met twee paarden in de bak dus helemaal ideaal en hadden ook nog muziek in de bak. Erg leuk rijden! Gilles gaat nu iedere dag met zijn vriendje Rodie 1 1/2 uur in de paddock en daarna nog een half uur in de stapmolen. Daarnaast natuurlijk nog de beweging die hij van ons krijgt, dus je begrijpt dat hij best moe is. Een hele verandering voor hem en voor ons. Natuurlijk doen we niet te veel met hem. Jullie weten dat ik erg voorzichtig met hem ben! Hij ziet er tevreden uit. Wat wil je... hij heeft de hele dag voldoende hooi tot zijn beschikking. Als het op is krijgt hij weer nieuw!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:36

Jeetje Shirley, wat een schrik, gecondoleerd met het verlies van je kat en Thimo ook natuurlijk

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:38

Dabo schreef:
200grams en jaaaah waterdicht! (maar dat geldt natuurlijk alleen voor water wat uit de lucht valt he, niet voor water wat al in plasvorm in de paddock ligt! Knipoog Haha! haha)

Ik ga morgenmiddag als ik vrij ben meteen even bij ze langs, z'n deken is nl nog niet droog

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:42

Zirano schreef:
Ik heb het nog ao gezegd DUIKPAKJES dames.die zijn van neopreen.

zou wel een oplossing zijn een soort wetsuit voor paarden Clown

Gieltje: jou deken ga ik zo even op het internet bekijken.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:52

kekaro schreef:
goedemorgen,
Sjorsie, heb jij in de Brandaris gewoond ? mijn schoonouders wonen daar Lachen lekker buurtje....

zeker een lekker buurtje, maar niet heus, ik ben ook erg blij dat ik daar niet meer woon, woning was groot hoor maar de mensen die daar wonen, nee mijn vrienden niet. Huilen gelukkig woon ik nu in en een leuke wijk en een leuke woning, de brandaris is ookwel het ergst van de flats daar omdat die op de rand met Poelenburg ligt denk ik en daardoor het een en ander aantrekt. Wij wisten dat toen die tijd niet, maar als je er eenmaal woont ben je niet zo snel weer weg

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:57

sjorsie schreef:
Dabo schreef:
200grams en jaaaah waterdicht! (maar dat geldt natuurlijk alleen voor water wat uit de lucht valt he, niet voor water wat al in plasvorm in de paddock ligt! Knipoog Haha! haha)

Ik ga morgenmiddag als ik vrij ben meteen even bij ze langs, z'n deken is nl nog niet droog
Oh, bespaar je de moeite, Neijmeyer heeft die niet meer, die van HH dus. Wel volop andere dekens hoor, maar ik weet niet in welke prijsklasse die zijn..

Ik zag dat Omar trouwens al een nieuwe deken opheeft Annemiek? Mooie! die heb ik ook, maar dan in 0grams (da's Bella d'r 'Speedo' dus haha) Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:02

Dabo schreef:
Oh, bespaar je de moeite, Neijmeyer heeft die niet meer, die van HH dus. Wel volop andere dekens hoor, maar ik weet niet in welke prijsklasse die zijn..

klote is dat zeg, doordeweeks kan ik alleen op donderdag overdag naar de paardenwinkel, ik ga wel even snorren op internet en morgen langs Neimeijer en de Tijdgeest

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:15

Ik was er vandaag.. Voor wormenspuit, hoofdstelhanger, en dressuurproevenboekje. Ze hadden alleen de wormenspuit Verdrietig
Toen dacht ik ineens weer aan die dekens, dus heb het even gevraagd, maar ze hadden die niet meer.
Misschien ga ik zelf ook nog wel even naar de Tijdgeest morgen..

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:16

De Tijdgeest? Waar zit dat?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:17

Gieltje2002 schreef:
De Tijdgeest? Waar zit dat?

Assendelft op de vaartdijk

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:53

Ellen je kan ook even bellen met boerderij morgan in Zwaag,Ik ga vrijdag toch naar ZIrano dus wil ik het wel meenemen hoor

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 22:43

Lief van je! Maar eigenlijk wil ik ook stiekem naar een leuk hoofdstelletje kijken.. ssstt niet tegen Ton zeggen hoor Knipoog

Is die boerderij in Zwaag groot? Wil wel een keertje met je mee! Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 23:01

ben ik weer Haha!
zo het was druk op stal !
nou ja in de bak voornamelijk,
gezellig wel Lachen

ik ga nu lekker douchen en mijn bedje opzoeken,
slaapze allemaal alvast en weltrusten!

Ellen ik ging gister voor een wormenspuit en een deken, heb ik wel de deken maar ben de wormenspuit vergeten !
dom dom.....als mijn hoofd niet vast zit.... Knipoog