Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was op Grant ingedeeld... Maar die vind ik ECHT heel erg eng... Dus ik vragen of ik op n andere kon... Nouja ik mocht ruilen als ik eerst op Grant zou proberen.. Dan zou Ingrid er naast lopen... Maar ik durfde echt niet
Stond helemaal overstuur naast grant... Het is een knuffel, maar ik durfde m niet eens meer te aaien ineens
Was een beetje in paniek volgens mij
Toen mocht ik op Haffie... had ik nog nooit op gereden, maar wat een dotje zeg
Had m heerlijk naar beneden lopen, ondanks dat ik in het begin nog gespannen was... En heb zelfs gegallopeerd, wat ik eerst eig niet durfde... Ging echt super goed
Ga denk maar es vragen of ik een keer B HC mee mag doen op een andere ofzo... Hoef ik niet zo hoog te rijden en kan ik toch kijken of het iets voor me is
Je zit trouwens beetje achterin het zadel heb k t idee... Ik had het ook met de wedstrijd, maar heb normaal mn beugels gaatje langer... Bij jou miss een idee?

Dus was wel op mn gemak toen 
Ik hoop dat ze mij vandaag ook maar niet op Grant of Vincent gezet hebben.. Anders kan ik ook weer fijn in discussie
Ik zou ook wel graag een keertje op Haffie willen rijden
Die lijkt me erg leuk
hoe is het hier allemaal.
Ik heb nu inmiddels 2 zitlessen gehad en daarin komen zulk soort dingen ook naar voren
) : Is paardrijden nog wel leuk als je zo snel last hebt van angst? Daarvoor sport je niet, sport moet leuk blijven en kijkend naar mijzelf had ik, als ik zo erg last had van angst, paardrijden niet meer leuk gevonden. Natuurlijk mag je wel een keer bang zijn, voorzichtig zijn met waar je op stapt, maar er zit toch ook ergens een grens lijkt mij. Ik ben zelf ook een angsthaas, maar ik ontnam zeker de kans niet om op stage op drie jarige paarden te gaan zitten welke net 6 keer onder het zadel waren geweest. Waarom: Om
Dus ik vraag me af in hoeverre het dan zin zou hebben om tegen iemand te zeggen dat je moet 
dát soort dingen geeft mij vertrouwen