Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

millennium

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 21:39

Nieuws is dat de 5e dode niet de dader is.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 22:29

Nee klopt die 5de dode is niet de dader maar de dader is wel hersendood...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 08:03

maar ook dat is nog niet officieel bevestigd dus waarom al gaan concluderen?

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:25

jaweel dat was al bevestigd op internet.. maar nu is hij officieel dood! Helaas

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 12:18

Is de dader nu wel officieel dood? Komt er misschien een beetje banketstaaf uit, maar komen ze nooit achter de reden...
Want welke gek doet nou zoiets...

Ik vond trouwens wel dat sbs6 heel slecht dat nieuws deed telkens... stond er een vent bij dat ziekenhuis... Zegt ie; ja de 5e dode is waarschijnlijk de dader... Vanuit officiele bron hebben we vernomen dat de dader nog leeft... Ja waarschijnlijk is het toch de dader....
Zo zat ie de hele tijd te praten... Dan denk ik; als je niks weet zeg dan ook niks....

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:17

Ja als je op internet keek ook liep er een heleboel langs elkaar heen en de een zei dit en de ander dat. Maar de dader is vanmorgen overleden. Helaas... nu komt niemand achter zijn motief en ik vind dat ze hem hard aan hadden moeten pakken maar goed das mijn mening..en helaas kan dat niet meer.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:37

SBS is zoiezo een sensatiezender. Brrrrrrrrr, krijg altijd de rillingeen van SBS6 en hun nieuwsuitzendingen, zo ongeloofwaardig altijd.

Maargoed, dader is overleden...jammer, van mij had die voor altijd achter de tralies mogen roesten in z'n eenzame eentje.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 20:01

Ja vreselijk he, soms spraken de zenders elkaar echt heel erg tegen. Volgens de een waren er 23 gewonden, volgens de ander 15. Ongelooflijk, die vent is er veel te makkelijk vanaf gekomen op deze manier.

@ Lotje: Rover is de "nieuwe Fleurtje". Vandaag weer gereden, ging wel lekker. Hij had wel duidelijk last van de warmte en moet sowieso nog conditie opbouwen, maar hij deed goed zijn best. Het is wel grappig om te zien dat alle knopjes er al op zitten, je hoeft maar iets anders te doen en *plop* je gaat ineens een heel andere kant op. Marije kreeg het zelfs voor mekaar om zomaar een appuyement te maken, terwijl ze heel "onschuldig" iets teveel buitenbeen gaf. Wel een lieverd hoor, hij is nu al een stuk rustig in de omgang, een stuk minder gespannen en onzeker:)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 20:19

Ik kijk alleen naar het NOS journaal.. dat is volgens mij zeer betrouwbaar :)

Hoor net dat er inmiddels 7 doden zijn inclusief dader.. brr.. Heb het gisteren ook op tv zien gebeuren.. werd er helemaal naar van!! "helaas" is de dader dood.. was ten eerste benieuwd naar zijn reden.. en ten 2e is dit wel een heel makkelijke straf ;)

Jolien, hoe is het met Rovers mok??

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 20:21

Het gaat heel goed, er is nog een klein plekje maar we blijven smeren tot het helemaal weg is. Ook de schimmel op zijn hoofd is verdwenen. Dus het is nu dan eindelijk tijd om echt te gaan genieten van deze meneer:)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 20:57

NOS vind ik ook erg betrouwbaar. RTL ook wel.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:15

Ah nou weety ik weer wie rover is! :)

Zo, was me de avond wel :( Was op Grant ingedeeld... Maar die vind ik ECHT heel erg eng... Dus ik vragen of ik op n andere kon... Nouja ik mocht ruilen als ik eerst op Grant zou proberen.. Dan zou Ingrid er naast lopen... Maar ik durfde echt niet :oo Stond helemaal overstuur naast grant... Het is een knuffel, maar ik durfde m niet eens meer te aaien ineens :oo Was een beetje in paniek volgens mij :') Toen mocht ik op Haffie... had ik nog nooit op gereden, maar wat een dotje zeg :D Had m heerlijk naar beneden lopen, ondanks dat ik in het begin nog gespannen was... En heb zelfs gegallopeerd, wat ik eerst eig niet durfde... Ging echt super goed :) Ga denk maar es vragen of ik een keer B HC mee mag doen op een andere ofzo... Hoef ik niet zo hoog te rijden en kan ik toch kijken of het iets voor me is :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:17

Rover in actie :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:18

Leuk dier! :) Je zit trouwens beetje achterin het zadel heb k t idee... Ik had het ook met de wedstrijd, maar heb normaal mn beugels gaatje langer... Bij jou miss een idee? :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 21:23

Ja klopt, ik heb normaal ook mn gaatjes eentje langer, goed gezien;) Heb een beetje een stoelzit op deze manier, zit wel lekker maar ziet er niet echt uit in een dressuurzadel:P

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 22:45

@lotte.. je he wat een avond heb je gehad! Maar wel fijn dat er gewisseld kan worden! En ook hartstikke goed dat je toch nog een galopje hebt gedaan! Toppie!

@Jo Ziet er leuk uit meis! Maar idd beugels gaatje langer doen is voor jezelf ook fijner en voor Rover zeker!! Zoals je nu zit heb je ook de druk achterin je zadel en kan me voorstellen dat Rover dat niet erg prettig vind :D

Heb Vroni vandaag met pessoa gedaan en mevrouw vond het allemaal goed!! Ze gaat lekker onder het zadel!! Is heerlijk voorwaarts en moet haar meer terug rijden dan vooruit hahaha.. Ook de galop heeft ze beter onder de knie en snapt wat er bedoelt wordt! Ze zakt heerlijk en laat redelijk los dus het wordt wel wat met madam haha toch Lin??
Heb Guess haar dekentje opgedaan hoor...Stond zo tja wat moet ik zeggen te suffen... En ik dacht vind ze vast wel lekker een dekentje voor de nacht.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 23:22

Hey thanks! Maar wat fijn dat Vroontje het nu ook zo goed doet:D

@ Lotte: wat was er dan? Moest je op een spannend paardje rijden?:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 07:12

Vroon gaat als een speer! :D

Cil; ik dacht op een gegeven moment ook echt; f*ck it ik probeer het gewoon :P Dus was wel op mn gemak toen :)

Jo; kijk es et berichtje boven jouw foto's ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:24

Oei, had dat berichtje helemaal niet gelezen joh! Wat een gebeuren, maar fijn dat je op Haffie mocht:) Grant is idd een lieverd, maar t is misschien niet het slimste idee om erop te gaan als je eerst weer vertrouwen moet krijgen. Super dat je gegallopeerd hebt, heb je nu ook meer het idee dat je weer wat meer vertrouwen hebt? Haffie is niet altijd even fijn omlaag te rijden, dus da's zeker een mooi lesje geweest:D

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 10:56

Mooi dat er gewisseld kon worden Annelot :) Ik hoop dat ze mij vandaag ook maar niet op Grant of Vincent gezet hebben.. Anders kan ik ook weer fijn in discussie ;) Ik zou ook wel graag een keertje op Haffie willen rijden :D Die lijkt me erg leuk :)

shatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 15:54

hallo allemaal.

is weer tijdje geleden :P hoe is het hier allemaal.
de dader heeft wel een kleine bekentenis af gelegd dat is gebeurt toen hij nog in de auto lag tegen een agent.
this alleen kl*te dat het zo voor die onschuldige mensen moet af lopen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 16:18

Vandaag bootcamp gehad met Rovertje. Het blijkt dat er een hele theorie achter het rijden van een volte zit;) Al met al ging het best goed:)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 16:59

Haha Jolien :P Ik heb nu inmiddels 2 zitlessen gehad en daarin komen zulk soort dingen ook naar voren :P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 18:27

Fijn dat er gewisseld kon worden Anne-Lotte!
Maar, als jij een lesklant van mij was geweest had je er toch echt op gemoeten! Ook al was het maar één rondje stap met iemand welke hem vast houd. Enkel en alleen maar om het vertrouwen weer op te bouwen. Daarna zou wisselen geen enkel probleem zijn.

Misschien een rot vraag (maar bedoel het goed! :) ) : Is paardrijden nog wel leuk als je zo snel last hebt van angst? Daarvoor sport je niet, sport moet leuk blijven en kijkend naar mijzelf had ik, als ik zo erg last had van angst, paardrijden niet meer leuk gevonden. Natuurlijk mag je wel een keer bang zijn, voorzichtig zijn met waar je op stapt, maar er zit toch ook ergens een grens lijkt mij. Ik ben zelf ook een angsthaas, maar ik ontnam zeker de kans niet om op stage op drie jarige paarden te gaan zitten welke net 6 keer onder het zadel waren geweest. Waarom: Om
zo mijn vertrouwen een boost te geven. Scheet dan wel 10 kleuren in m'n broek en had zwabber knieën, maar was ook apentrots als ik weer afstapte: mijn zelfvertrouwen werd alleen maar groter.
En daarna lijkt alles een peulen schilletje, aangezien eigenlijk heel veel paarden toch een stuk braver/makkelijker zijn dan een groene driejarige.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 18:38

Ik heb niet bij alle paarden last van angst... En ik heb ook tegen Ingrid gezegd dat ik het meestal best wil proberen, en normaal kn je nog best overhalen, maar ik was nou gewoon ECHT bang... Al had je tegen mij gezegd dat het meost, dan was ik gewoon NIET gaan rijden... Dat heb ik echt niet gauw maar ik was echt half aan het hyperventileren omdat ik er(ondanks dat ze m vast zou houden!)op zou moeten... En vertrouwen krijg je neit door iemand te dwingen ;) Dus ik vraag me af in hoeverre het dan zin zou hebben om tegen iemand te zeggen dat je moet ;)

Jo; ik had inderdaad in het begin dat haffie niet zo zin had om naar beneden te lopen, maar aan het eind toch wel 3 grote voltes achter elkaar naar beneden, en denk dat ik 3 grote voltes in galop kon blijven, en ingrid zei dat dat voor haffie nog heel moeilijk is dus dat het wel heel goed ging :) dát soort dingen geeft mij vertrouwen :)

Ik heb vorige zomer ik denk wel 12 weken alléén maar op target gereden... Gewoon om weer wat onbezorgder paard te kunnen rijden... Wat dus wel tot gevolg heeft gehad dat ik nou weer op fjordy durf, op malcon stap, op paris ben gegaan terwijl ik die nog nooit had zien lopen.... Allemaal dat soort dingen, die ik voor die periode echt niet durfde! Dus ik wil ook zo veel mogelijk gewoon op het paard waar ik op in ben gedeeld... Maar bij Grant en Vincent durf ik dat gewoon écht niet :)

PFOEH heel verhaal :D