En verder heb ik maandags en donderdags colleges over ecologie, gedragsecologie, populatiedynamica etc. Ook heel leuk allemaal.
Annemarie, heb je op Punky gereden?

Super cijfers zeg, daar kan ik dus echt niet tegenop

Vriendje en ik gaan idd samenwonen! Hihi.. ik vind het allemaal nog wel spannend enzo, maar we zijn nu bijna 4 jaar samen en hebben al een half jaartje proef samengewoond toen ik nog geen eigen kamer in Leeuwarden had en dat was superleuk! Ik heb ook al een tijdje last van nesteldrang hoor, vandaag heb ik Jeroen nog meegesleept naar de woonafdeling in de V&D en als leesvoer op de wc ligt de IKEA gids

Het is alleen geduld hebben want we staan telkens tweede, derde, zesde, achtste, enzovoort. Nu ook weer tweede voor twee huisjes. Als degenen die eerste staan dus nee zeggen, staan wij eerste en mogen we gaan kijken. Ik hoop dat we gauw kunnen verhuizen want ik heb er wel zin in

We gaan trouwens in Groningen wonen, Jeroen heeft hier werk namelijk en Groningen is toch leuker dan Leeuwarden en bovendien hebben we al heel wat vrienden gemaakt hier dus dat is wel tof. Oh en ik ben nu in een knaagdierenperiode