Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zag op hyves dat je vrienden met haar geworden was
hoe wist je dat hij van haar was?
. Maar linksom toch een keer diep adem gehaald, teugels en een dikke pluk manen in 1 hand, en huppa daar gingen we hoor
. Bleek dat Bonte en ik dat allebei leuk vonden om te doen, dus dat hebben we nog een paar keer herhaald. Echt lol met je knol, en dat moet af en toe ook kunnen
ben benieuwd! Heb je fotos?
), vandaar de slechte proef. Protocol: "brengt spanning over op paard". 19 maart: 3 maal scheepsrecht hoop ik!
. En hoe gaat het eigenlijk met Amarie? Nog steeds aan het springen?
) wat natuurlijk niet echt was waar ik op gehoopt had, maargoed het was ook wel weer leuk om voor een keertje op Paloom te rijden. Toen we naar beneden wilden gaan om te gaan zadelen meldde W. dat de eigenaresse van Paljas niet kon komen, en of ik dan op Paljas wilde. En tegen zo'n leuk aanbod zeg ik geen nee natuurlijk
. Paljas uitgebreid gepoetst en opgezadeld en op naar de bak en maar eens kijken of dat zou klikken. Beetje losgereden en ik begon al een gigantische glimlach te ontwikkelen; wat een leuk dier is dat zeg! Heel de les met een grote smile rondgereden, lekker de sb en traversoefeneningen meegedaan en het was echt superleuk om dat met een 'nieuwe' pony te proberen. Kortom, ik was helemaal verkocht
.
. En binnen 5 minuten was die cola in the pocket
. Lekker relaxed gereden en haar daarna lekker op stal naverzorgd en toen in de kantine gaan genieten van mijn cola
. 
En DIK, heul dik
ze is vandaag 339 dagen en flink dik
Joyceee86 schreef:Haha, of veel vruchtwater
, nee hoor ik maak maar een grapje. Ben wel benieuwd naar de kleur en aftekeningen enzo 
. En eindelijk dit jaar toch maar eens de knoop doorgehakt en de (felbegeerde
) knalroze dressuurzweep toch maar eens mee naar huis genomen
. Daarna lekker naar de Markt gefietst en daar op het terras onder het genot van een prosecco en een lekkere maaltijd de gezellige dag afgesloten. 

(jaja dat weet ik nu al
)