Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Dus het zou geen problemen geven. 

fallenangel3 schreef:ik hoop dat het helemaal goed gaat met je hond
met de mijne gaat het ondertussen minder goed. Ik ben alleen thuis en de hond gedraagt zich vreemd. Is afwezig en eet zijn kluifje niet... terwijl die deze anders binnen 3 sec. op heeft. Was net een man aan de deur en toen kreeg ik de hond niet meer naar binnen. Hij reageerde gewoon niet toen ik hem een paar keer aantikte.. :S (hond is doof.. dus roepen heeft weinig nut)... hij had ook diarree... maar als hij last van zijn buik heeft gedraagd hij zich toch anders.. (dan gaat ie rennen en zo.. van de pijn.. nu is hij gewoon zo afwezig :/)
liisette schreef:fallenangel3 schreef:ik hoop dat het helemaal goed gaat met je hond
met de mijne gaat het ondertussen minder goed. Ik ben alleen thuis en de hond gedraagt zich vreemd. Is afwezig en eet zijn kluifje niet... terwijl die deze anders binnen 3 sec. op heeft. Was net een man aan de deur en toen kreeg ik de hond niet meer naar binnen. Hij reageerde gewoon niet toen ik hem een paar keer aantikte.. :S (hond is doof.. dus roepen heeft weinig nut)... hij had ook diarree... maar als hij last van zijn buik heeft gedraagd hij zich toch anders.. (dan gaat ie rennen en zo.. van de pijn.. nu is hij gewoon zo afwezig :/)
Vast wel![]()
Oh, das echt poedersuiker en raar!
misschien zit ie vandaag in een dipje.
Hebben mij honden ook wel eens..

liisette schreef:fallenangel3 schreef:
Vast wel![]()
Oh, das echt poedersuiker en raar!
misschien zit ie vandaag in een dipje.
Hebben mij honden ook wel eens..
Hij kwam net niet eens uit zijn mand om mijn vader te begroeten :S.... klinkt misschien stom maar mijn hondje is nu al 13 en ben zo bang dat we hem binnenkort kwijtraken
Astor schreef:Olaaa
Hoe was je dag lisett?
& de andere natuurlijk (a)

Astor schreef:Oh fijn dat Sasha weer terug is
Oh ik was heel raar bezig.
& zat beetje in dippiee
fallenangel3 schreef:wat voor kleur hebben je peesjes?
(soort van..)Kirsten_D schreef:fallenangel3 schreef:wat voor kleur hebben je peesjes?
Bruin met blauw bont aan de binnenkant(soort van..)
Ik heb alleen een blauw dekje, maar het is andere blauw..
En Lisette? Hoest je hondje?

(A)