Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Morgen een buitenritje maken op les chevaux!!
Heb er super veel zin in!:D 

maarja kan niet anders... heb er heel veel zin in! Abaigeal schreef:Leuk Lauraa !
Weet je al op wie?

Was leuk
!

Abaigeal schreef:Stoerrr !
Heb je foto's gemaakt?
Op wie zaten Esther en Celine?
Jaa ben echt benieuwd naar de nieuwe bak !
xManon_ schreef:Leuke foto's Judith, mooie jurk idd!
Fijn dat het leuk was Laura!
Geen Goofy geworden dus, jammer
nee ben al echt te grootvoor Goofman(L)! 

Super veel lol gehad, haha en weer super leuke mensen ontmoet!
Ik reed de hele week op Justin en ben in totaal 2x de leiding (MUSICAL ZINGEN!!) voorbij gegaan en ontelbaar keren NAAST de leiding gereden ipv erachter
. Verder leuke foto's en filmpjes gemaakt
. Bonte avond was ook heel gezellig
! 
)
lekker snel, haha! (soms iets te
)
mede omdat ik het niet durfde te vragen aan chris, hihi! En oja, ik had al inderdaad een smsje van iemand gekregen en ik wist niet van wie, haha! 
Lauraaa_ schreef:Vandaag buitenritje gemaakt op ArienaWas leuk
!
En we gingen hard, want ze kon met gemak HP bij houden!
En het is mooooooooooooooooooi geworden!
grapje!
hihi! Was daarna trouwens vet gezellig met je zussie en Celine hoor! Doe Iris nog maar de groeten van me
!
Als ik niet zo moe zou zijn!
ik zat de kilometers, uren & minuten af te tellen in de auto haha. Tussendoor zijn we 1x gaan tanken en toen ging ik ff kijken bij Ban, stond hij helemaal te trillen...
maar hij was opvallend rustig in de trailer verder. Maar er hing een goed gevulde hooinet, en als er eten ligt dan is hij wel stil.
en maar draaien en niet stil willen staan met het opstappen, dus ik dacht al van: nou dit wordt leuk...
Hij was ook heel voorwaarts met het rijden (onze groep kreeg les van Linde) maar later kon ik hem beter bij me krijgen en liep hij wel braaf. Tussen de anderen rijden was ook geen probleem gelukkig. Want thuis heeft hij het niet zo op andere paarden. 
hij vond het volgens mij heel leuk. In het bos ging het ook goed, hij ging alleen wel een beetje snel.
Was iig heel grappig en leuk om te doen.
Toen gingen we maar spelletjes doen bij de hunebedden
en daarna een "wandeling", wat dus de spooktocht moest voorstellen
. Ik liep bij een groepje met 2 leidingen, en best veel kleine kindjes. En die kindjes waren heel bang dus ging die leiding vertellen dat het allemaal mensen van LC waren enzo en toen vond ik het ook niet meer eng... ik schrok alleen van het laatste "ding", toen er opeens autolampen aangingen.