JoYcE1982 schreef:sambal bij?????
Ja, enne een LOEMPIAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoYcE1982 schreef:sambal bij?????
JoYcE1982 schreef:neeee geen loempiaaaaaaa,
jij krijgt een superburger van mij!!!!!!!!!!!
nee hoor ik lieg niet ik vind het echt helemaal gaaf
Vandaag laatste dagje en dan heerlijk weekend. Vandaag of morgen nog even langs Comijs om mijn spulletjes op te halen. Ik ben er nog nooit geweest dus dat zal wel weer meer geld gaan kosten dan gepland
(gelukkig hebben meer stalgenoten daar last van). Hoelaat kunnen we zondag eigenlijk op stal terecht, ivm de strandrit? Serada schreef:Mmmh hoor ik iets over taart, lekkerVandaag laatste dagje en dan heerlijk weekend. Vandaag of morgen nog even langs Comijs om mijn spulletjes op te halen. Ik ben er nog nooit geweest dus dat zal wel weer meer geld gaan kosten dan gepland
(gelukkig hebben meer stalgenoten daar last van). Hoelaat kunnen we zondag eigenlijk op stal terecht, ivm de strandrit?
ook al was het maar 1 lange zijde in de bak, was weer helemaal happy voor de rest van de dag
Binar schreef:Linda, foeii, heb je niet opgelet tijdens de vergadering en het briefje in de kantine niet gelezen????
Ireentjuh schreef:Gaaf paard is dat nieuwe paard trouwens! Hoe groot is hij?![]()
spettertjuh schreef:Mag weer van 7 tot 21 uur.
wat voor werk doe je eigenlijk?