Romana01 schreef:Het evenment is 24 uur, is ook voor de paarden mogelijkheid om daar te overnachten, niet verplicht!Dus ik moet daar 24 uur blijven dan
xDeena_ schreef:Romana01 schreef:Het evenment is 24 uur, is ook voor de paarden mogelijkheid om daar te overnachten, niet verplicht!Dus ik moet daar 24 uur blijven dan nee hoor, hoeft niet
jiskaringo schreef:mmmm, wasmachines zijn niet leuk... en gina, waar gaat het heen met je nederlands ? OOEEH toen was jij nog niet in het topic ^^ dit keer schreef ik het expres zo, vorige keer niet
WIEEEE GAAAAT DE VOLGENDE MAKEN OFFFF WIE WIL MIJ DAARBIJ HELPEN???wil best wel de volgende maken, maar dan met hulp
haha XDNoor: staat nog steeds in de agenda dat ik een keer bij jou kwam fotograferen? meivakantie is van 30 april tot 6 mei! maar 1,2 en 3 mei kan ik niet
Broccoli schreef:Nja die eerste die je postte vond ik ook niet echt vriendelijk...Nu snap ik je bericht XD die valt nog mee hoor, komen echt horrible dingen voorbij
Ik wil ook en nieuwe westernpad voor onder dais dr zadel Maar die dingen zijjn zooooo duur, echt 80 euro wil je een beetje kwaliteit hebben Ze heeft nu deze Edit] Eentje met de amerikaanse vlag lijkt me zo gaaf!
jiskaringo schreef:laat zien dan gina stuur je zo meteen wel een peebee!@Deena: alss we samen les nemen, scheelt dat voor ons beide €11,- en kost het ons €26,- p.p incl reiskosten!
jiskaringo schreef:heb niet zoveel verstand van western zadels/dekjes, maar is die niet een beetje te lang ? Jaa idd , maja als jij een kort paard hebt dan is ie al snel te lang
Okay. Moet nog even met Marit overleggen, aangezien zij er ook bij is en dus meebetaalt. Ik denk dat wij ergens in juli of augustus wel kunnen!
Romana01 schreef:Broccoli schreef:Nja die eerste die je postte vond ik ook niet echt vriendelijk...Nu snap ik je bericht XD die valt nog mee hoor, komen echt horrible dingen voorbijWhahahahaha Gina! Het kwartje valt wel heul laat hoor!
jiskaringo schreef:heb niet zoveel verstand van western zadels/dekjes, maar is die niet een beetje te lang ? Ik heb geen idee, ik denk zelf van wel, maar tis natuurlijk niet mijn paard en de eigenaar vind het dekje goed.
Broccoli schreef:Romana01 schreef:Nu snap ik je bericht XD die valt nog mee hoor, komen echt horrible dingen voorbijWhahahahaha Gina! Het kwartje valt wel heul laat hoor!