Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Juut schreef:Wat ik er van meekrijg is dat het erg gezellig is (soms iets té gezellig) Het kamp is nu opgebouwd met tenten in een schuur, is wel handig rekening mee te houden. Kan koud zijn. Douches en wc's zijn in stallen gebouwd, heel leuk met drinkbak nog aan de muur
Volgens mij is er altijd zat te doen aan activiteiten. Ik dacht dat er ergens anders op Bokt een forum gericht op ponykampen was, mischien daar eens checken?
Dus als jullie Witje de fiets ergens zien: Ik mis haar en wil d'r terug!
De schuur naast de inloopstal, daar staan volgens mij normaal de huifwagens. Daar staan nu de tenten in.
) 

Dat is gewoon vaak vaag en als kijker moet je ook nadenken over dingen. Ik vind dat dat Lost juist leuk/interessant maakt. Anders krijg je zo'n standaard Amerikaans einde van eind goed al goed en dat zou ik dus echt vreselijk vinden. Voor mij is dit dus wel een bevredigend einde, juist omdat er veel niet uitgelegd word. Een beetje zoals Cloverfield en The Blair Witch. Die films halen hun kracht ook uit dat niet alles uitgelegd word en niet alles word getoond. Dat vind ik dus dat dat het juist echte kunst maakt.

* Annetje schreef:Uhm... Judith wie zegt dat dat door die vorige tandarts komt dan? Misschien is dat wel gewoon in dat jaar gegroeid toch?.
Was toch echt teveel om door te gaan voor 'is binnen een jaar gegroeid'