Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
...Arme dieren..t was in de tussentijd al 32 graden en een aantal stonden volop in de zon..Pony's zagen er alles behalve gelukkig uit!! 
Esther28 schreef:Heb net 144 gebeld...![]()
Stond een halve zool met 5 pony's gezadeld en al en amper schaduw en water in het winkelcentrum..kon je leuk een ritje mee maken...Arme dieren..t was in de tussentijd al 32 graden en een aantal stonden volop in de zon..Pony's zagen er alles behalve gelukkig uit!!
K had bijna stennis gaan schoppen met die vent...wat een randdebiel zeg...paarden hebben t zo al moeilijk genoeg, laat staan zonder schaduw en amper water!
Heb je er nog iets van gehoord??????
) hebben ook nog voor Esther gebeld, zodat er meer meldingen binnen zouden komen. Bel je 144, word je doorverbonden met politie Rijnmond
, maar oke. Er is een offciële melding van gemaakt en er zouden agenten langs gaan. Maar ja, het is niet verboden om met dit weer zo met je dieren om te gaan, dus meer dan een waarschuwing konden ze hem waarschijnlijk niet geven.
...

Xeen schreef:Fijn dat het goed ging Mariek
Zo... en dan reed ik opeens een auto aan tijdens het parkeren
knuffeldier schreef:Xeen schreef:Fijn dat het goed ging Mariek
Zo... en dan reed ik opeens een auto aan tijdens het parkeren
ik heb op stal al bijna een paar keer een auto aangereden met het uitparkeren. Dan rij ik enthousiast weg zonder er rekening mee te houden dat er nog wat achter me stond. Is tot nu toe perongeluk alle keren nog goed gegaan.