Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Uprica

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 08:00

Hmm das redelijk vroeg, gezien we eerst naar het strand gaan :)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 08:18

Ik mag nog tot kwart voor vijf werken, wordt dus opschieten....hoef gelukkig niks aan Esmee te doen, die staat toch buiten, alleen even een koek tussen haar kiezen douwen...

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 14:37

Heb net 144 gebeld... :o
Stond een halve zool met 5 pony's gezadeld en al en amper schaduw en water in het winkelcentrum..kon je leuk een ritje mee maken 8)7 ...Arme dieren..t was in de tussentijd al 32 graden en een aantal stonden volop in de zon..Pony's zagen er alles behalve gelukkig uit!! :(
K had bijna stennis gaan schoppen met die vent...wat een randdebiel zeg...paarden hebben t zo al moeilijk genoeg, laat staan zonder schaduw en amper water!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 15:02

Oh...dat vind ik altijd zo zielig. Dieren op evenementen en in winkelcentra! Met dit hete weer is het nóg zieliger . Goed dat je gebeld hebt. Nu kunnen paarden beter tegen temperatuurswisselingen dan wij, maar water en schaduw zijn dan we fijn. ... Schaduw......zullen Storms' stipppels er al af gesmolten zijn?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 07:24

Esther28 schreef:
Heb net 144 gebeld... :o
Stond een halve zool met 5 pony's gezadeld en al en amper schaduw en water in het winkelcentrum..kon je leuk een ritje mee maken 8)7 ...Arme dieren..t was in de tussentijd al 32 graden en een aantal stonden volop in de zon..Pony's zagen er alles behalve gelukkig uit!! :(
K had bijna stennis gaan schoppen met die vent...wat een randdebiel zeg...paarden hebben t zo al moeilijk genoeg, laat staan zonder schaduw en amper water!

Goed zo Esther........... het is maar goed dat we niet samen waren, dan had die man het echt heel slecht gehad met die pony's en ieder kind en ouder die een ritje wilde maken :( Heb je er nog iets van gehoord??????

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 08:27

Goede actie esther! Wat voor reactie gaven ze?

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 10:44

Ik en een vriendin (een toekomstig stalgenootje :P ) hebben ook nog voor Esther gebeld, zodat er meer meldingen binnen zouden komen. Bel je 144, word je doorverbonden met politie Rijnmond :') , maar oke. Er is een offciële melding van gemaakt en er zouden agenten langs gaan. Maar ja, het is niet verboden om met dit weer zo met je dieren om te gaan, dus meer dan een waarschuwing konden ze hem waarschijnlijk niet geven.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 15:10

Logisch dat je wordt doorverbonden. Het is een politie-onderdeel. Jullie hebben je best gedaan in ieder geval!

Wat een warmte! Lekker eindelijk zomer. Stormpie vond het best dat ik de waterbak vol ging pompen, maar hij wilde niet met me mee....zeker bang dat ie moest werken met dit weer.... /3 ...

Ik ga lekker een paar daagjes in Duitsland genieten, Zaar zorgt voor onze Storm. Als iemand stiekum op hem wil rijden...: Ik heb mijn zadel meegenomen op vakantie. Dus zonder zadel rijden! Ik ga daar op de grote Haf van mijn vriendinnetje door het bos karren. Even oefenen met rijden zonder te Jetten! :P

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 15:52

Veel plezier jet!

Is idd niet te doen wat een hitte zeg. Morgen wordt het gelukkig minder

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 15:58

ik wilde vanavond nog op abdul gaan rijden, maar ik zit nog in dubio. Ik heb echt zo geen zin. Heb een poos buiten in de schaduw rond gehangen, maar ben op een gegeven moment maar naar huis gegaan, koude douche genomen en hem mezelf voor de ventilator geparkeerd.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 16:20

Veel plezier Jet!

Als je wilt rijden moet ej wel wat later op de avond gaan Marieke, zo is het echt niet te doen voor ruiter en paard......

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 16:22

was ook van plan om na 8en te gaan. Ik kijk tegen die tijd wel of ik wel of geen zin heb. Het gaat trouwens ook zo regenen.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 16:34

Lekker even ene verkoelend buitje kan geen kwaad, regent waarschijnlijk toch warm water....

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:36

Drie drupjes ...een hoop flitsen....en nee. Geen regen.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:43

de regen heeft nog lang op zich laten wachten. Was idd warm regentje.

Vandaag zelf op Abdul gereden. Gelukkig met assisentie van Esther. Daar was ik wel heel erg blij mee. Vind het dan stiekem best spanning en vergeet alles wat ik ooit geleerd heb. Afgezien van een klein stuitertje was hij weer mega braaf. Esther, onwijs bedankt voor je hulp.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:54

Goed zo Marieke, goed bezig! En spannend vinden mag best, je doet het toch maar mooi! Als je een jaar verder bent weet je niet beter en stap je er zo zonder twijfelen op!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 10:39

Super Mariek, enne natuurlijk is het spannend. Daar hebben we allemaal wel eens last hoor! :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 11:55

Graag gedaan hoor Marieke, als je weer eens hulp nodig hebt, geef je maar een gil :)
Vera had t gister ook in dr bol...moet vooral RUSTIG opbouwen, niet te druk maken met dit weer.... :+
Ik dacht te gaan halt houden en Vera dacht daar compleet anders over en vloog in galop naar de andere kant vd bak :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 13:20

Esther28 schreef:
Ik dacht te gaan halt houden en Vera dacht daar compleet anders over en vloog in galop naar de andere kant vd bak :D

Hoooooooooooooooooooh Vera.... _O-

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 15:29

Jaaah gevalletje huuuuuuuuuuhhh peerd.... :D

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 18:59

Fijn dat het goed ging Mariek *D

Zo... en dan reed ik opeens een auto aan tijdens het parkeren :roll:

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:57

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:12

Xeen schreef:

ik heb op stal al bijna een paar keer een auto aangereden met het uitparkeren. Dan rij ik enthousiast weg zonder er rekening mee te houden dat er nog wat achter me stond. Is tot nu toe perongeluk alle keren nog goed gegaan.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:15

knuffeldier schreef:
Xeen schreef:

ik heb op stal al bijna een paar keer een auto aangereden met het uitparkeren. Dan rij ik enthousiast weg zonder er rekening mee te houden dat er nog wat achter me stond. Is tot nu toe perongeluk alle keren nog goed gegaan.

Mij is het al eens echt gelukt de auto van Arjen te raken, gelukkig geen noemenswaardige schade......hier op het parkeerterrein afgelopen voorjaar wel een auto goed geraakt, wel schade, lang leve de verzekering!

Was bij jou alles nog heel Xeen? Want is ook nog met een geleende auto toch?

Esmee had gisteren/vannacht ook wat schade op gelopen, flinke kras op haar been en been dik, vanochtend de veearts op bezoek gehad en ze mag een paar dagen aan de antibiotica.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:37