Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 13:23

Hallo Allemaal,

@ Pres, ik was met een vriendin van me naar t strand.. En ja we gingen idd erg hard! :D
@ Aniet, gaat allemaal lekker zo op jullie Duitse stulpje!
@ Regien, spannend!!!

Pfff, wat een verveel heb ik toch.. Alle dagen de sterren van de hemel lopen en op de dag dat ik moet filmen voor de vee arts, is ze super hengstig.... Ze loopt k*t, zwaar in de hand, trekt mij naar voren, tegen mijn been, pffffffffff
Svp geluid uitzetten, gezien de treinen/ herrie op de achtergrond..

En willen jullie voor mij mee duimen!!! :D
Ik ga 4 mei een dagje mee lopen in het LUMC op de Intensive Care volwassenen&Kinderen... Als het leuk is ga ik solliciteren en dan start in september de opleiding al! :D

Jetta

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 16:32

Gaaf, Kay, jij werkt aan je carriere! Alleen Lay, die werkt niet altijd mee.....

@Regien, Kraemer pferdesport is ook een fijne site uit Duitsland met westernspullen en anders even hier op BOKT naar western algemeen en dan naar shops en handige links. Ik heb goede ervaring met Just Western en met Wildwestern. Hebben leuke en goede spullen in verschillende prijsklasses.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 16:34

Of: westernstyleshopping.de
Zie ik net dat die ook leule dingen hebben.......maar de centjes in mijn spaarpot, die zijn op...en niet aan patat met mayonaise of aan drop....

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 16:34

leule...leuke!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 17:47

leuk hoor Kay, steeds een stukje verder met je werk enne hoop dat met Lay goed is.

Vanmiddag heerlijk met vriendin en Aiko naar het bos geweest en weer nieuwe weg ontdekt, het is hier zo groot aan bos echt ongelovelijk.
Aiko was braaf, maar had ook de turbo aan, heeft ook nog een stuk op beide kanten als een volleerd dressuurpeerd schouder voor laten zien haha, blijft een gek peerd hoor.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 20:55

huisje gedaan en ar is weg naar me ouders, morgen eff boodschappen doen en indisch halen en dan naar de les van mijn verzorgster kijken. Dan lekker huiswerk doen en chille met de katjes

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 22:16

Had je een takkie in zijn gat gestopt, Anita?

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 23:33

dank aniet, heb al even zitten kijken; volgens mij is het een behoorlijk grote zaak, ze hebben ook mooie zadels;
@Jet, dank ga zo even kijken op die sites, ben heel benieuwd;
@Kay, leuk hoor, zal voor je duimen.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 08:45

Lekker bezig kay leuk,

Zo eff boodschappies halen en dan naar tank

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 08:52

guten morgen
9 graden en 10 spetters regen buiten.

Jongens zijn er en na een avondje eigengemaakte schnapsjes drinken, moet ik zien dat ik ze aan het werk krijg.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 10:47

Dat lukt jou wel, Aniet. Niet werken is geen eten! En dan lopen ze ook de pudding mis.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 14:25

Zo laat ze maar lekkr werken mam, ik heb lekker huis gedaan 3e was zit erin ene gestreken lekker indonesisch gehaald

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:45

Berichtje van een actieve meelezer...haha ...wat fijn dat iedereen in het laatste jaar toch een lekker plekje heeft gevonden voor de paardjes en ook voor jullie zelf,niet onbelangrijk hoor!
Na 2 verhuizingen hebben wij het prima naar onze zin hier.....Karin zo te horen ook op haar laatste stekkie...opbouwen met Blando voor een weekje
crossen,Amanda jij had het al erg snel naar je zin toch op je nieuwe stalletje!
Kay en Soof ook even een keer van stal veranderd...maar nu ook helemaal happy zo te lezen.
En met Chess gaat het ook helemaal goed komen denk ik zo te lezen 8-)

Jet en Storm zijn gelijk voor solide gegaan *D . Heerlijke stallen waar we nu staan!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 08:43

Guten morgen
8 graden en heeft een bietje geregent en is nog een bietje druilerig

Jongens hebben snoeihard gewerkt, twee-derde van mijn nieuwe parkeerplaats is 30 cm. afgegraven, wil ze geloof ik niet uit bed zien komen. Mijn caravan hebben ze nog wat verder mijn bos ingereden. Staat mooi uit zicht en heb prachtig uitzicht op de reeën die achter mijn tuin lopen.
Tussendoor nog even met de quad gespeelt en jaja jetje heb ze ook nog verwent met kokos-cake en perentaart, broodjes met soep, een ijsje, kippepastei met zoetzuur en koffiepudding.'s avonds lekkere schnapsjes en hapje en toen lekker naar bed waar ze nu nog liggen haha
Mijn neef komt straks nog even voor de duiven, dus zo ff broodmaaltijd maken met meatloaf (gehakt met amerikaanse saus) en soep natuurlijk gezellig.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 11:31

Klinkt weer als een drukke boel!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 14:21

Nou de lunch zit er weer in, gezellig druk geweest.
Peerden net uitgemest en ff los gelongeerd.
Tussen de regendrupels door jippie, hoef vandaag niet te sproeien, druppelt hier de hele ochtend al met tussenpozen, zelfs 3 onweersklappen, tjonge doe ook eens gek.
Nou even in huis en keuken aan de gang en verde niet zoveel vandaag.
Lekker patat vanavond mmmmmmmmmmmmmmm

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 19:34

Zo lekker risotto op en lekker veel thee op nog even van het zonnetje kunnen genieten en ik maar denken dat het de hele middag buien zouden zijn.

Inderdaad marion ik ben blij dat iedereen zo goed is terechtgekomen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 09:01

guten morgen
9 graden en bietje zon.

Gisteren heeft het eigenlijk de hele dag gemiezert hier hoor Aman.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 12:24

haha bij ons een zonnetje, zo weer verder werken

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 14:37

amandaaa schreef:
haha bij ons een zonnetje, zo weer verder werken

hier nu ook af en toe zon en 15 graden, heerlijk.
En ik nu ook weer aan het werk, bijna alle stenen zijn al van de parkeerplaats weg.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:56

Zo ben ik ook weer eventjes....................

Heerlijke week vakantie gehad, lekker geluierd en paardje gereden tussen de buien door. Het gaat zo goed met Blando en de buitenritten. We rijden nu gemiddeld zo'n 2 uur buiten met stap, draf en galop. Blando eigenlijk altijd voorop. Gisteren hebben we het rondje tegen de klok ingereden en Blando deed net alsof hij nog nooit op deze paden was geweest. Gaat hij altijd een beetje mutsen, wegspringen en de weg iets langer maken door te slingeren. Normaal rechtdoor lopen is voor hem erg moeilijk want je MOET tenslotte alles zien onderweg. Op de bruggetjes lagen strepen asfalt en daar kan je niet overheen als je Blando heet hahahaha totdat het vrouwtje tegen je zegt dat je door moet lopen en je 2x een tik met de zweep geeft en je dan uiteindelijk besluit dat je er ook heel snel overheen kan en het liefst huizehoog had gesprongen maar dat toch maar niet deed.

Op het brede zandpad richting onze oude stal kwam Vera ons inhalen in de galop en Blando wilde ook even zijn turbo aanzetten maar dat vond Kaartje niet zo'n goed plan en heeft Blando welliswaar met pijn en moeite toch bij zich kunnen houden en het laatste stukje mocht ook even zijn turbo aan........ :D
Ik wil namelijk niet dat als Blando ingehaalt wordt door een ander paard dat hij maar denkt dat hij erachter aan mag. Voor hetzelfde geldt slaat dit paard op hol en je moet er toch niet aan denken wat er dan allemaal kan gebeuren. Nee Blandootje moet eerst leren dat hij pas mag gaan als ik het zeg ;)

Heb de bak al in geen 3 maanden meer gezien :o

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 20:03

hihi lekker toch kaar dat jullie zo heerlijk kunnen buitenrijden. Nu hopen dat het wat beter weer gaat worden lekker lente ofzo dan is het nog lekkerder om buiten te rijden. Lekker vakantiegehad hoor.

Ga maar eff chillen beneden dalijk bones kijken en dan naar bed morgen weer naar utrecht

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 20:25

Ajaijai weer naar Utrecht morgen? Is ook niet fijn met al die files enzo..............

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 08:46

Guten morgen
11 graden, half bewolkt en dus ook zon, voelt al heerlijk aan buiten.

Haha die Kaar, je bent toch nooit een bakrijder geweest.
Ik ook niet meer, maar vind wel dat elk paard daar de basis moet leren en in de winter zie je da bak vanzelf wel weer wat meer.
Eigenlijk rijd ik ook alleen maar buiten.

Vanmiddag komt Lara en dan neem ik morgen het paard mee naar buiten die zij niet laat lopen vandaag.
Poetsen doet ze altijd allebei de jongens.

Denk dat ik ze vandaag een half uurtje op het gras zet, dat staat echt super hoog en goed erbij.Zal maar heel langzaam opbouwen, want ze kunnen echt gigantisch veel in korte tijd naar binnen slaan.
Eerst maar even lekker in de bak spelen.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 15:31

Zooo Lay ook weer de eerste x aan de longe! Mag eindelijk weeer..... Jeee, mag nu ook weer helemaal uit gaan bouwen naar wat voor ons gebruikelijk is..
Mijn pa had vandaag gefilmd, hoe lief en hoe braaf ze was... :D Aan de dubbele longe...