Vind het een mooie beslissing van je om niet naar de begrafenis te gaan uit respect voor zijn familie.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Queelens schreef:Aah Caroline sterkte zeg ookal kende je hem niet echt, als je iedereen zo op school moet zien enzo niet leuk ook
Maar wel heftig dat het zo in je omgeving is, hoe is het trouwens gekomen weet je dat?
xLoki schreef:xLoki schreef:Hee meiden...
Ik wilde even melden dat ik vandaag er niet met me koppie bij zal zijn, want ik heb echt een klotedag achter de rug.
Jongen uit 4 vwo bij ons op school is gisteren plotseling overleden.
School leek net een zombierijk, het was echt zo verschrikkelijk...
Iedereen was aan het huilen, inclusief leraren.
Nu ga ik eventjes Loki rijden om het een beetje van me af te zetten.
Heb trouwens al besloten dat ik niet naar de begrafenis ga, aangezien ik die jongen niet ken en dan vind ik het onrespectvol voor de familie om te gaan.
X_Michelle_X schreef:Ah, jemig!
Sterkte in deze rottijd!!
Laat me denken aan 2 jaar geleden, toen was een jongen (15!!) uit mijn klas gestorven aan kanker..
Het begon met lymfeklier kanker, was goed te behandelen, was weg, toen kwam het terug, erger! was ook wel te behandelen, was t weer weg, kwam het weer terug (en hij was door alle chemo's al erg verzwakt) af en toe kwam ie nog naar school en dan mochten we t NIET over hem of zijn ziekte hebben! toen had bij bot kanker en vele uitzaaiingen. toen zou een nieuwe methode en beenmerg transplantatie hem redden, nou, hij die nieuwe methode geprobeert (hij was de 3de van nederland, die dat ging proberen, als dat goed aansloeg, kon daaarna de beenmerg transplantatie plaats vinden, ging die ook goed, zou hij helemaal genezen) eindelijk een goede bloed match gevonden, ging het een tijd weer steeds beter met hem, maar toen kregen we op een dag te horen door onze mentrix dat hij het niet zou halenmentrix, en de hele klas begonnen te huilen..
was egt vreselijjk! we mochten ook niet naar huis, moesten de lessen blijven volgen, weet t nog als de dag van gister, we zaten bij aardrijkskunde iedereen ging naar de wc-ruimte toe, om daar flink te huilen
Ik kon helaas niet bij de begravenis wezen, maar er werd op die school, een boompje geplant ter nagedachtenis aan hem, daar was ik wel bij.