Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Desiree_1993 schreef:Te lage suiker is echt vervelend Thamar(rest trouwens ook hoor). Heb jij een insulinepomp trouwens of spuit je?
En balen Loes!
En leuke foto's weer
Ik neem Olina toch mee naar t Reelaer. Haar maatje waar ze zo gek op was is sinds een paar weken weg en ze kan nu dus prima alleen en ze is buiten heel braaf. En voor dr zomereczeem wordt door t reelaer iedere keer de deken van plek naar plek gebracht.
Heb dr wel echt zin in.
.
. 

.xClairex schreef:Hallo. haha.
zoals emma en sanne en thamar weten leef ik nog.
alleen echt al paard weken niet op bokt geweest.
echt sorry
Las iets over meeten ofzo? haha :p

xClairex schreef:Hé sanne ik lees dat je eens bij ponyvreugd bent geweest met emma ook!
Wij gaan daar met veluwerit heen.
Is de omgeving daar mooi?
Want wij gaan natuurlijk met eigen paardjes. haha

S_Evelyne schreef:Pff.. Mijn zusje heeft vanmiddag te horen gekregen dat een jongen uit haar klas zelfmoord heeft gepleegd. Mijn buurjongen heeft gehoord dat er gister een jongen van een flatgebouw is gesprongen vlakbij, dus dat is dan waarschijnlijk die jongen.
Vind het echt naar, hij was nog maar 14...
xSannee schreef:xClairex schreef:Hé sanne ik lees dat je eens bij ponyvreugd bent geweest met emma ook!
Wij gaan daar met veluwerit heen.
Is de omgeving daar mooi?
Want wij gaan natuurlijk met eigen paardjes. haha
Prachtig! Echt heel erg mooi hoor
Die manege was ook erg netjes, al ga jij daar dan niet heen
Had ook echt een leuk paardje toen =]

) iemand weten die een leuke e-pony zoekt moet je het maar laten weten!S_Evelyne schreef:Pff.. Mijn zusje heeft vanmiddag te horen gekregen dat een jongen uit haar klas zelfmoord heeft gepleegd. Mijn buurjongen heeft gehoord dat er gister een jongen van een flatgebouw is gesprongen vlakbij, dus dat is dan waarschijnlijk die jongen.
Vind het echt naar, hij was nog maar 14...