Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marloes schreef:Het ziet er nog lang niet zo uit zoals het zou moeten, maar het wordt steeds een beetje beter
Ik was tijdens het 'proefje'/demonstratie vooral druk met het netjes op de letter rijden en zorgen dat ze niet met een noodgang naar de andere kant van het land vloog, daardoor ging het ook een stuk minder dan woensdag, maar ik ben niet minder trots
Heb maar gewoon het hele filmpje op Youtube gezet, dus ook de mindere stukken. Ben een beetje te lui om alles te gaan knippen en plakken
Het is ook wel grappig om het commentaar/gesprek van Emiel, mn moeder en Evelien te horen (moeder van een van de andere meiden).
Maar ook bitloos zitten er nog fijne stukjes tussen
Edit: Het bovenste is een filmpje, kan je op klikken. Onderste is een foto

Maar goed, ik rij maarliefst 2 maanden niet op de manege ( ook niet Beaudet) dus ik hoop dat het nog kan!

Gelukkig een weekje ponykamp! Maar als ik alles hier zo lees dan begint het echt weer te borrelen!

Waar was je heen op vakantie? Haha, ik zag die foto van de week weer langskomen met jou reactie. 
Hoe gaat het nu met Tana en Lotta?

Eerst een anderhalve week in de Toscane, dus bij Pisa, Florence, Volterra enzovoort, en vervolgens helemaal aan de andere kant, in het oosten bij Bologna en Ravenna ( geen idee of je die namen wat zeggen) aan de kust!
hihi!
zit in Zuid Frankrijk 
Af en toe echt harde wind.
En hij was idd aan het opknappen maar hij werd op een gegeven momment zo slecht...
Maarja die staat nog wel even