Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetta schreef:Tja, heel zielig voor Allstar. Zat eraan te komen, hè? Het was nogal ernstig onrustig in de damespaddock de afgelopen dagen. Veel gejaag, paniekstops vlak voor het schrikraad, door waterbakken rennen om op tijd weg te komen....
Arme Allstar! Hopelijk knapt ie snel op.
Lay schreef:All Star is in elkaar gebeukt.... Vandaar, maar ben blij dat ie er goed van af is gekomen.. Arm ding...
Pres, heb wel is een reading gehad met Lay, maar die vrouw doet het niet meer.. Maar ik heb het als positief ervaren.. Mocht je iemand vinden heb ik ook wel interesse..

Jetta schreef:Tja, heel zielig voor Allstar. Zat eraan te komen, hè? Het was nogal ernstig onrustig in de damespaddock de afgelopen dagen. Veel gejaag, paniekstops vlak voor het schrikraad, door waterbakken rennen om op tijd weg te komen....
Arme Allstar! Hopelijk knapt ie snel op.
Chanel_ schreef:Princesspres schreef:lekker met een laptoppie op bd , das pas leven
helaas heb ik geen kabeltje voor internet daar dus zit ik helaaaaaaas op de bank:P
Heb je geen Wifi op je lappie?
Ik kan lekker met me laptop in bed gaan liggen als ik wil
en als ik dan vanaf maandag al zonder internet zit dan ben ik niet blij
(mailtjes , rekeningen betalen enz) dus pressie doet het lekker met een draadje heb nergens last van hihi

Princesspres schreef:amber2202 schreef:hij krijgt alleen vanaf morgen ff een hoestdrankje.. het was geen proesten meer watie deed met de gallop.. was zelfs al HEEL VEEL erger dan maandag!
hoestie zo erg dan??