Alleen die blaren, au dat herken ik 
Ik heb me opgegeven voor de F8 2de keer op halinda in december
Als ze fris is, schrikt ze soms wel eens zeggen ze maarja jammer dan hoor ik ga er niet meer bang voor zijn. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ookal ben je al weg
melodyB schreef:Ik mag niet meer mee naar Poel!echt stom..
maarja.
hoe is het hier?
_Lisanne schreef:Gipsy is vandaag geschoren, kale baby.
is hij heel anders van kleur nu of nie? en zitten z'n sokken er nog aan? 
AdindaPony schreef:ik mogt vandaag op Ullister <33333

xTralala schreef:'t gaat, gister ging zooooooooooooooooooooooooooo slecht. Vandaag heb ik 20 minuten met dr gevochten en daarna liep ze super, echt super.
Dus nog 10 minuutjes gereden en uitgestapt.
Hopen dat ze dat morgen ook maar doet!

_Lisanne schreef:Pff.. ik ben zo verschrikkelijk moe. Weet niet wat het is, maar iig heel irritant. Viel net al bijna in slaap. Vanmorgen was ik ook echt helemaal kapot toen ik wakker werd, terwijl ik best n tijdje had geslapen. Dus ga nu maar lekker naar bed!

veertj96 schreef:Niet heel goed, het was de F3b maar ik had nog wel 217 punten. Had een paar domme foutjes, een keer verkeerde been, volte te klein, een keer uit de galop gevallen en verkeerd aan gesprongen en als laatste nog niet genoeg voorbereid.
_Lisanne schreef:Het paard waar je op rijdt scheelt zeker bij de manegepaarden echt enorm vind ik hoor!
Je hebt het gewoon goed gedaan hoor.

xTralala schreef:Ojaa, 2 winstpunten, 20 euro en 4 blaren
wel superrrr merel_gomez schreef:charly is echt een sgatje zeg

merel_gomez schreef:De zadelmaker komt pas dinsdag.. tot die tijd er nog niet opIk wil er pas op als we een goed zadel hebben.
xFioon schreef:en verder heb ik niet bijgelezen![]()
![]()

elke keer op hetzelfde paard of steeds een ander?