Nouja we kijken wel even wat voor weer het morgen is! en als het écht nog heeeeeeel warm is springen we niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:De vraag die ik in dit onderzoek wil gaan beantwoorden is in hoeverre het buitenlands beleid van de Verenigde Staten tijdens de Koude Oorlog het verloop van het conflict tussen China en Taiwan heeft beïnvloed. Om deze vraag te kunnen beantwoorden wil ik eerst kort bespreken wat voor buitenlands beleid de Verenigde Staten voerden voor het uitbreken van de Korea-oorlog ten opzichte van China en Taiwan. Hierna wil ik het buitenlands beleid van de Verenigde Staten bespreken in een aantal kenmerkende gebeurtenissen, die mijns inziens cruciaal waren voor het verloop van het conflict.
Esile schreef:
Jammer! Oké, dat stukje is niet bijster interessant...is gewoon waar ik heen wil met m'n stuk. Vind eigenlijk dat ik best leuk kan schrijvenAlleen is dit niet echt een onderwerp dat je denkt, ha-ha-ha-ha.
Stef_Winston schreef:Ahhh Arme Elise
Nouja we kijken wel even wat voor weer het morgen is! en als het écht nog heeeeeeel warm is springen we niet
sambagirl schreef:Esile schreef:
Jammer! Oké, dat stukje is niet bijster interessant...is gewoon waar ik heen wil met m'n stuk. Vind eigenlijk dat ik best leuk kan schrijvenAlleen is dit niet echt een onderwerp dat je denkt, ha-ha-ha-ha.
Ik vind het wel interessant, ik heb een keer een vriendinnetje 'geholpen' met haar scriptie (ze is Noors, dus had wat taalprobleempjes) dat ging over de prijsontwikkeling van thee in de 17e eeuw in China, men........ daar was niet door heen te komen, wat een gortdroge stof!
Enige opmerking die ik heb, is dat er binnen 5 zinnen 3x de woorden buitenlandse betrekking staan, maar ja het is maar een klein stukje tekst, wat natuurlijk in een grotere context staat
Esile schreef:sambagirl schreef:
Ik vind het wel interessant, ik heb een keer een vriendinnetje 'geholpen' met haar scriptie (ze is Noors, dus had wat taalprobleempjes) dat ging over de prijsontwikkeling van thee in de 17e eeuw in China, men........ daar was niet door heen te komen, wat een gortdroge stof!
Enige opmerking die ik heb, is dat er binnen 5 zinnen 3x de woorden buitenlandse betrekking staan, maar ja het is maar een klein stukje tekst, wat natuurlijk in een grotere context staat
De prijsontwikkeling van thee klinkt inderdaad niet heel interessant, maar dan zit je ook meer in de economisch historische hoek. Vre-se-lijkAlleen maar naar statistieken kijken, zou er horendol van worden.
Ik ben het met je eens dat ik drie keer 'buitenlands' heb staan op een relatief kort stukje tekst. Ik heb het expres zo gedaan om te benadrukken dat het gaat om het (jawel!) buitenlandse beleid van de V.S. Ik had namelijk ook een stuk tekst kunnen schrijven over deze gebeurtenissen aangaande de binnenlandse politiek. Wat voor uitwerking hadden de gebeurtenissen op de nationale politiek en wat voor beslissingen werden er genomen om 'het volk' tevreden te houden?
Daar gaat het echter niet om, dus vandaar dat ik het zo benadruk. Is overigens de enige keer dat ik op 50 woorden drie keer kort achter elkaar hetzelfde woord gebruik