De Chardonners bokken door! [deel 3]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Re: De Chardonners bokken door! [deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 20:01

Ahhh Arme Elise :(:)

Nouja we kijken wel even wat voor weer het morgen is! en als het écht nog heeeeeeel warm is springen we niet ;)

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:02

Op zich is het een hele fijne bieb...en er is ook wel airco. Maar met dit weer is het een beetje moeilijk tegen op te boksen.

En hoe later het wordt, hoe langzamer ik ga. Heb én geen zin meer én m'n hoofd denkt op een gegeven moment...jadaag...bekijk het maar! :evaw:

Aman _O- Uhh...beide...! hahahaha.

Citaat:
De vraag die ik in dit onderzoek wil gaan beantwoorden is in hoeverre het buitenlands beleid van de Verenigde Staten tijdens de Koude Oorlog het verloop van het conflict tussen China en Taiwan heeft beïnvloed. Om deze vraag te kunnen beantwoorden wil ik eerst kort bespreken wat voor buitenlands beleid de Verenigde Staten voerden voor het uitbreken van de Korea-oorlog ten opzichte van China en Taiwan. Hierna wil ik het buitenlands beleid van de Verenigde Staten bespreken in een aantal kenmerkende gebeurtenissen, die mijns inziens cruciaal waren voor het verloop van het conflict.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 20:03

Ik heb niet eens zin om het te lezen Elise :P

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:04

Dit kleine stukje niet...of m'n hele stuk? :D Ik heb 5000 woorden geschreven, dus je kunt je lol op! :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 20:04

Gisteravond zijn ze trouwens ook naar buiten geweest, Thalita is ook meegegaan en ze was superbraaf! :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 20:04

Esile schreef:
Dit kleine stukje niet...of m'n hele stuk? :D Ik heb 5000 woorden geschreven, dus je kunt je lol op! :D

Haha dat kleine stukje := Na 2 regels had ik het wel weer gehad :')

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:07

_O-

Jammer! Oké, dat stukje is niet bijster interessant...is gewoon waar ik heen wil met m'n stuk. Vind eigenlijk dat ik best leuk kan schrijven :o Alleen is dit niet echt een onderwerp dat je denkt, ha-ha-ha-ha.

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:14

Esile schreef:
_O-

Jammer! Oké, dat stukje is niet bijster interessant...is gewoon waar ik heen wil met m'n stuk. Vind eigenlijk dat ik best leuk kan schrijven :o Alleen is dit niet echt een onderwerp dat je denkt, ha-ha-ha-ha.

Ik vind het wel interessant, ik heb een keer een vriendinnetje 'geholpen' met haar scriptie (ze is Noors, dus had wat taalprobleempjes) dat ging over de prijsontwikkeling van thee in de 17e eeuw in China, men........ daar was niet door heen te komen, wat een gortdroge stof!

Enige opmerking die ik heb, is dat er binnen 5 zinnen 3x de woorden buitenlandse betrekking staan, maar ja het is maar een klein stukje tekst, wat natuurlijk in een grotere context staat

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:17

Stef_Winston schreef:
Ahhh Arme Elise :(:)

Nouja we kijken wel even wat voor weer het morgen is! en als het écht nog heeeeeeel warm is springen we niet ;)

In de buitenbak is het morgenavond geen 30 graden hoor, staat meestal wel een lekker windje. De rest van de dag is het natuurlijk snikheet, dus het is de vraag of het voor de paarden wel zo fijn is als het echt een springles wordt, misschien allemaal 1 of 2 sprongetje om ff het gevoel te hebben?

Ben benieuwd op wie ik morgen zit, ben nu wel in voor een stapritje buiten, de kneuzingen zijn aardig geslonken, maar mijn rib doet nog wel een beetje zeer, zeker als we gaan draven (denk ik) nou ja ik zie het wel!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:18

Ja ik hoef ook geen volledige springles, maar gewoon een sprongentje maken.

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:19

DJoysDesignz schreef:

Ben benieuwd of Whizzard springt :D hij heeft in ieder geval wel een goede aanloop ;)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 20:19

Ik zou het wel superleuk vinden als ik morgen meemag op buitenrit(als we gaan :+)

Ik wil morgen op Thalita, Wizzard lijkt me ook wel een leuk ding :j Anders wil ik wel op Thomars of gewoon Winston ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:20

sambagirl schreef:
DJoysDesignz schreef:

Ben benieuwd of Whizzard springt :D hij heeft in ieder geval wel een goede aanloop ;)

Hij heeft meegereden in springles ;)

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:21

sambagirl schreef:
Esile schreef:
_O-

Ik vind het wel interessant, ik heb een keer een vriendinnetje 'geholpen' met haar scriptie (ze is Noors, dus had wat taalprobleempjes) dat ging over de prijsontwikkeling van thee in de 17e eeuw in China, men........ daar was niet door heen te komen, wat een gortdroge stof!

Enige opmerking die ik heb, is dat er binnen 5 zinnen 3x de woorden buitenlandse betrekking staan, maar ja het is maar een klein stukje tekst, wat natuurlijk in een grotere context staat

De prijsontwikkeling van thee klinkt inderdaad niet heel interessant, maar dan zit je ook meer in de economisch historische hoek. Vre-se-lijk :Z Alleen maar naar statistieken kijken, zou er horendol van worden.

Ik ben het met je eens dat ik drie keer 'buitenlands' heb staan op een relatief kort stukje tekst. Ik heb het expres zo gedaan om te benadrukken dat het gaat om het (jawel!) buitenlandse beleid van de V.S. Ik had namelijk ook een stuk tekst kunnen schrijven over deze gebeurtenissen aangaande de binnenlandse politiek. Wat voor uitwerking hadden de gebeurtenissen op de nationale politiek en wat voor beslissingen werden er genomen om 'het volk' tevreden te houden?
Daar gaat het echter niet om, dus vandaar dat ik het zo benadruk. Is overigens de enige keer dat ik op 50 woorden drie keer kort achter elkaar hetzelfde woord gebruik :)

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:26

Esile schreef:
sambagirl schreef:

De prijsontwikkeling van thee klinkt inderdaad niet heel interessant, maar dan zit je ook meer in de economisch historische hoek. Vre-se-lijk :Z Alleen maar naar statistieken kijken, zou er horendol van worden.

Ik ben het met je eens dat ik drie keer 'buitenlands' heb staan op een relatief kort stukje tekst. Ik heb het expres zo gedaan om te benadrukken dat het gaat om het (jawel!) buitenlandse beleid van de V.S. Ik had namelijk ook een stuk tekst kunnen schrijven over deze gebeurtenissen aangaande de binnenlandse politiek. Wat voor uitwerking hadden de gebeurtenissen op de nationale politiek en wat voor beslissingen werden er genomen om 'het volk' tevreden te houden?
Daar gaat het echter niet om, dus vandaar dat ik het zo benadruk. Is overigens de enige keer dat ik op 50 woorden drie keer kort achter elkaar hetzelfde woord gebruik :)

Het valt inderdaad op, dus je hebt het goed benadrukt! (en over nagedacht) ;) Succes verder nog en het is onderhand wel tijd dat je uit die bieb komt hoor!

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:27

Haha, thanks. En ja, het moet af...De bieb sluit om 22.30, maar zonodig ga ik thuis nog ff door! Dan heb ik ein-de-lijk vakantie! :D

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:31

Esile schreef:
Haha, thanks. En ja, het moet af...De bieb sluit om 22.30, maar zonodig ga ik thuis nog ff door! Dan heb ik ein-de-lijk vakantie! :D

Oh,............. blijf dan nog maar ff zitten, dan is het af en dan ..........................VAKANTIE

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:31

Wizzard springt goed. maar hij is niet zomaar voor iedere ruiter weggelegd. joyce dogger sprong er op en ze knelde haar benen iets te veel aan en boem daar lag ze dus een fijn paard voor springen in een les.. ik denk t niet hij is te overgevoelig

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:32

Maar Wizzard rijd ook niet bij ons mee ;) dus hij hoeft niet mee te springen.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:32

Maar hij doet zondag mee ;) :D

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:33

echt met wie?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 20:33

Alexia v/d Pas