Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_sandra schreef:zo, liquita en ik zijn weer terug van een heerlijk dagje albert cuyp. was erg gezellig! we hebben heerlijk fruit meegenomen, waarvan roan en ik de heerlijke meloen al op hebben. hebben ff lekker geluncht in de bazar. en een zalige smoothy opo de markt genomen. voor vanaaf lekkere surinaamse puntjes met pom en bakkeljouw gehaald. dus onze buikjes worden weer flink verwent. wel allemaal verantwoord hoor!!! heb ook nog leuk shirtje gekocht. dus helemaal voldaan en tevreden. gaan we vaker doen. was helemaal leuk!!!
JAMMIE!!! LIQUITA schreef:_sandra schreef:zo, liquita en ik zijn weer terug van een heerlijk dagje albert cuyp. was erg gezellig! we hebben heerlijk fruit meegenomen, waarvan roan en ik de heerlijke meloen al op hebben. hebben ff lekker geluncht in de bazar. en een zalige smoothy opo de markt genomen. voor vanaaf lekkere surinaamse puntjes met pom en bakkeljouw gehaald. dus onze buikjes worden weer flink verwent. wel allemaal verantwoord hoor!!! heb ook nog leuk shirtje gekocht. dus helemaal voldaan en tevreden. gaan we vaker doen. was helemaal leuk!!!
Ja...het was helemaal leuk, zo leuk dat we tegen elkaar zeiden dat we het elke vrijdag gaan doen.
Heb je die aardbeien al geproefdJAMMIE!!!
_sandra schreef:vlgde week vrijdag wordt gelijk al weer niks, moet lessen met aanhanger hahaha! en mijn kleding party is savonds. week daarna dan maar haha, kunnen we ook naar dappermarkt!!!! we kijken wel hahaha
LIQUITA schreef:Ach gut...wat blijft Cloë toch een bange poeperd, ze zit weer op m'n schoot te rillen als een rietje. Ze hoord allemaal "vreemde enge" geluiden. Het zijn gewoon de buren die in de tuin aan het rommelen zijn