Kirsten_D schreef:Zijn der hier mensen eventueel geinteresseert in een Anky kiwi?
Heb ook nog een BR event vz in de aanbieding, een een HV polo banaan ook vz..
KIWI
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!
.
. En weer richting stal.
.
? Gaan er nog mensen naar de kermis vanavond?
.
.
Vind het nooit zo heel erg leuk om in zo'n massa te staan dringen om in een attractie te zitten die ik toch niet leuk vind
Beetje massahysterie
Mijn halve klas gaat wel
!! 

en dus iets ontwerpen voor de paardenhouderij
en hoeven we dus niet met andere opleidingen samen te werken maar gewoon lekker met z'n 6jes
echt super ! 

Astor schreef:Daar ben ik weer, poeh wat is het warm zeg. Heb ook lekker gezond in de tuin etc.
Leuke dingen gingen jullie vandaag doen allemaal! Nadina veel plezier in de Ardennen!
Manon: Leuk dagje heb je weer gehad zo te horen
Ging het longeren van Slash goed? Luisterde hij een beetje?
Hoe vinden jullie trouwens mijn profiel worden?
. Elja schreef:Yeaa zo naar buiten met Jane en Philie
Gister was meneertje zo druk, daaaaamn.
Hij wilde alleen maar galopperen en heel hard draven,
dus heb ik het tegenovergestelde gedaan en dat was dus veel stappen.
Vandaag maar eerst longeren,
anders komt het niet goed..
Heb wel de greppel gesprongen, Iris!
Hij vond het heel leuk.
Hij landde ook echt twee meter achter dat heuveltje zegmaar
Astor schreef:Daar ben ik weer, poeh wat is het warm zeg. Heb ook lekker gezond in de tuin etc.
Leuke dingen gingen jullie vandaag doen allemaal! Nadina veel plezier in de Ardennen!
Manon: Leuk dagje heb je weer gehad zo te horen
Ging het longeren van Slash goed? Luisterde hij een beetje?
Hoe vinden jullie trouwens mijn profiel worden?
Kirsten_D schreef:Net Venice gereden, ging niet super..
Soms vat ik dat paard echt niet! Ene moment loopt ze super fijn koppie naar beneden en fijn gang, het andere moment loopt ze echt weer als een draver met der kop omhoog. En maar lekker vasthouden op het bit..

Iriis_ schreef:Kirsten_D schreef:
Dat ken ik..
Valentino kan volgens mij ook wel door al draver
Als ie ff geen zin heeft, dan loopt hij de hele tijd onder me uit. Vooral ik draf..
Gister ook, toen ben ik maar even het bos in gegaan![]()
Maar wat doe jij dan, als ze dat doet? Ik weet nooit zo goed hoe ik dat op moet lossen..
.
.
.
. Kirsten_D schreef:Bij Ven gaat ze vaak heel kort draven. Ik begin vaak dan weer rustig bij de basis.
Gewoon teugels op contact, benen eraan en rijden. Vaak heb je de neiging om juist je benen eraf te laten, maar dat moet je juist niet doen, want daardoor worden ze juist drukker.
Ik ga figuren rijden en vaak na een tijdje komt ze wel weer terug..
Lukt het helemaal niet, geef ik de losse teugel en draaf zo een paar rondje door, wordt ze vaak ook rustiger van..
En tjaah, soms hebben die beesten hun bui niet..