_sandra schreef:zal toch een bok zijn als we gewoon niet komen hahahaaaaaaaaaaah en daarvoor al die extra lessen san je gaat punten rijden milton jij ook
LIQUITA schreef:ik denk dat ik ook maar m'n bed op ga zoeken.denk dat ik je ga volgen wel mijn eigen bed hoor
ATE schreef:_sandra schreef:zal toch een bok zijn als we gewoon niet komen hahahaaaaaaaaaaah en daarvoor al die extra lessen san je gaat punten rijden milton jij ook Ate jij ook hoor!!!
ATE schreef:LIQUITA schreef:ik denk dat ik ook maar m'n bed op ga zoeken.denk dat ik je ga volgen wel mijn eigen bed hoor niet zo saai hoor, ben er net!!!!
MiltonB schreef:_sandra schreef:of we zetten de mannen erop!!! dat word pas lachen!!!!!oke deal gaan wij stappenen ik dan ?????????????????
_sandra schreef:MiltonB schreef:waar gaan we heen dan??wat jij wil. als ik maar niet hoef te rijden hihihihijij gaat rijden
ATE schreef:LIQUITA schreef:ik denk dat ik ook maar m'n bed op ga zoeken.denk dat ik je ga volgen wel mijn eigen bed hoor
MiltonB schreef:we bedenken wel wat en vermaken ons wel en Rick en Remco ook te paardhihi...whahahaha, dat wil ik zien. we gaan naar de kantine!!!!
ATE schreef:moest je erg lachen om mijn auto san ??ik lach gevouwen hahaha, simpel he, overkomt jou weer !!!
Nou zeg, 9 blz bijgelezen.Wat een slap ge-o-h allemaal.Ik had net zo goed niet bij hoeven lezen hihihi
ATE schreef:_sandra schreef:voor jou heb ik ook een man gevonden jo!!!!ooh waar?die vriend van die klant!! van vanmorgen weet je nog!!!