Emmuote="Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind Victor trouwens ook ONGELOFELIJK veel veranderd, op een negatieve manier
Ik bedoel, hij is nog steeds een lieve knol die lekker te rijden is, maar hij is gewoon zo anders dan hoe hij eerst was.
Niet meer zo lekker vol van pit, opeens opzij springen of lekker een potje rennen.
Af en toe moet je hem echt vooruit trappen en hij is echt niet meer lekker gevoelig in zijn mond.
Ja, hij is nog wel gevoelig maar op een andere manier.
Zo girafferig was hij eerst écht niet hoor!=S
Ik vind het echt zonde!. Je merkt gewoon elke week dat hij moeilijker bij elkaar te rijden is, het wordt steeds meer maar gewoon een beetje rondhobbelen =(
jaa mooi liep die héé
weet echt niet hoe ik er mee om moet gaan (lees erger dan sterren kijken). hou echt niet van die gevoelige types.
weer een les verklöt. olee , kirsten gaat de goede kant op..
die foto's moet je maar naar me sturen, het ziet er toch niet uit, wil ze liever zelf bekijken..
Kirs zo moet je echt niet denken
.Want jij bent een van de weinigen/de enige die ik ken die hem zo aan het lopen heeft!.
En het kan niet altijd goed gaan, maar als je kijkt hoe erg ik met hem loop te worstelen elke keer
.Vorige keer heeft hij mijn schouder helemaal kapot getrokken, daar heb ik nog steeds last van.
Ik heb namelijk een aantal maanden geleden en behoorlijke blessure aan mijn schouder gehad, had ik een poosje geen last van maar door Vic speelt het weer op

En het zag er echt niet zo verkeerd uit!.
Hij accepteerde je hand echt super goed!.
Als jij hem de ruimte gaf, dan zakte hij echt super netjes, alleen als je hem wat korter pakt, dan gaat hij sterrenkijken.
Dat komt denk ik ook omdat hij zo gevoelig is.
Maar mensen gaan gewoon niet goed met die gevoeligheid om.
Want hij is super fijn te rijden, als je het op de juiste manier aanpakt.
Ik verwacht dat ik er vandaag weer op zit, zal ik sporen omdoen?
[/quote]Ligt aan 3 dingen
Heb je een stil been ?
waar voor wil je ze om doen snel heid
of om beter de buiging te krijgen in het lichaam ?
Maar lasje geen stil been hebt vind ik da tje geen sporen om moet doen.

ik wil niet eens een wit paard 

zodra die wit word verkoop ik um