Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noah

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:12

Middag :D. Wat voor kast heb je dan Marlon?

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 16:06

Noah2006 schreef:
Middag :D. Wat voor kast heb je dan Marlon?

ook een goedemiddag.
Een ijzere kast die op het plaatje er erg stevig uit ziet maar in het echt op een soort van zilverfolie lijkt.
En niet door de kleur nee nee. :(

Maar omdat ie zo slap als een vaatdoek is.
Maar ga hem vandaag in de muur boren hij heeft niks te willen. :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 00:15

hmm dat is balen, toevallig van de Ikea? mijn buren hebben nl laast ook hun hele ikea kast over zich heen gekregen, met als gevolg een avondje op de ehbo post :S. Daarna de kast in de auto gedaan en ze hebben een nieuwe gekregen.

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 08:36

Goedemorgen !!! :D

Het is me gelukt ik heb gewonnen van de kast!
Zoals ik al zei hij heeft niks te willen.
Hij staat aardig stevig al zeg ik het zelf. :o

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:55

Goed gedaan :D, heb je hem met secondelijm aan de muur geplakt? ;)

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 13:20

Nee nog niet.
Maar ga hem wel aan de muur vast boren. }>
Die kast blijft daar voor altijd staan... :P

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 23:30

haha ruzie met een kast :D..
andante vanaaf in kampje gezet, hele tijd blijven kijken of ze ging rollen, gingen we ffies bij de grote bak kijken, en we komen terug en ze heeft gerold ...

pff had trouwens net gister blaadje met nummers op me kast en stal deur gehangen, word vandaag me mobiel gestolen... :( grrr...

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 10:05

wonderworst_ schreef:
haha ruzie met een kast :D..
andante vanaaf in kampje gezet, hele tijd blijven kijken of ze ging rollen, gingen we ffies bij de grote bak kijken, en we komen terug en ze heeft gerold ...

pff had trouwens net gister blaadje met nummers op me kast en stal deur gehangen, word vandaag me mobiel gestolen... :( grrr...

telefoon gestolen :oo

HOe is dat gebeurt?

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:00

ja bij het noord aa, terwijl er gewoon mensen bij de spullen lagen, want we spreken altijd af dat op zijn minst een iemand bij de spullen blijft, maar ja k weet wie het gedaan heeft en der zijn gelijk twee mensen aangehouden, alleen me mobiel die was allang doorgegeven, dus ja.. nou loop ik officieel rond met een koelkast in me broekzak, het enige positieve eraan is dat die motor agent heel knap en aardig was :D :o ennn... in plaats van prepaid heb ik een kaartje gekregen met een abbo :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 19:18

Nog mensen die vandaag druk zijn geweest op stal? :D ik heb het maar even voor gezien gehouden, stond in de file en kon een eitje braden op mijn stuur

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 19:51

Ja hoor ik ben druk geweest op stal,paarden binnen halen,daar is de animo namelijk niet zo groot voor.
Van alle paarden die overdag op het land staan is er maar 1 eigenaar die elke dag er is om ze binnen te halen.
Dat je doordeweeks niet altijd kan komen om te helpen snap ik maar de meesten zijn in het weekend vrij en dan zie je ook niemand.(of in ieder geval zeer weinig)

vaak zie je wel mensen maar op stal maar mee helpen ho maar.
Ook al heb je je paard niet overdag op het land,scheelt het wel als iemand anders eens mee helpt.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 20:05

daar heb je helemaal gelijk in, en zal van nu af aan zo vaak mogelijk zijn.. gebeurt altijd rond 5 uur toch ??

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 20:23

Ja en in het weekend om 16.00u ;)
Fijn dat je wilt komen helpen,de paarden in de paddocks en in de kleine weitjes naast de buitenbak moeten ook naar binnen(tip)

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 20:55

taverno schreef:
Ja hoor ik ben druk geweest op stal,paarden binnen halen,daar is de animo namelijk niet zo groot voor.
Van alle paarden die overdag op het land staan is er maar 1 eigenaar die elke dag er is om ze binnen te halen.
Dat je doordeweeks niet altijd kan komen om te helpen snap ik maar de meesten zijn in het weekend vrij en dan zie je ook niemand.(of in ieder geval zeer weinig)

Ook al heb je je paard niet overdag op het land,scheelt het wel als iemand anders eens mee helpt.

Tsjaaahh als ik stage loop tot 5 uur dan kan ik er nooit om 5 uur zijn... En soms op mijn vrije dagen heb ik ook welleens iets anders te doen. Gister had ik een etentje en dan ga ik het niet redden om er om half 6 te zijn als ik om 5 uur nog paarden moet binnen halen...Ik ga je alvast verklappen dat ik er zaterdag ook niet ben, want dan vier ik mijn verjaardag...
En soms ben ik al aan het rijden omdat ik in de aaf wat anders te doen heb, maar dan is mijn paard er alvast uit, dus dan hoeft die niet meer binnen gehaald te worden door een ander...

Maargoed.... ik probeer er zovaak mogelijk te zijn...................................................en ik help ook vaak alleen door mijn stagetijd minder... ik kan me herinneren dat ik er vorig jaar bijna elke dag stond....

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 20:59

Dat is zo Lisanne,jij was er altijd en ik weet dat je doordeweeks niet kan. ;)

Fijne verjaardag alvast zaterdag,dan heb ik tencje precies 3 jaar in mijn bezit.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 21:05

Dank je! Jij gefeli met Tence die je dan 3 jaar hebt :P

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 21:31

Noah2006 schreef:
Nog mensen die vandaag druk zijn geweest op stal? :D ik heb het maar even voor gezien gehouden, stond in de file en kon een eitje braden op mijn stuur

Ik ben ook nog actief geweest op stal.
Eerst zitten kleppen, uiteraard . Daarna 20 minuutjes Baco zonder zadel gereden, zelfs gegalopeerd, hahaha Daarna mee geholpen met de paardjes binnen halen en Donna en Wahida gepoetst en Donna met haar voetjes in een emmer water gezet.
Hoe ik moet gaan afspuiten weet ik echt nog niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen met Wahida aan de voet. Het liefst zet ik Donna met dit warme weer lekker onder de douche.

taverno schreef:

Nu ik halve dagen werk ( elke week een uurtje per dag er bij ) valt het me wel op dat het erg rustig is op stal, rond het binnenhaaluurtje. Maar jullie hebben er nu nog 2 weken een paar extra handen bij. Volgende week tot 3 uur werken en dan ben ik er zowiezo om te helpen en de week erna tot 4 uur, als ik mazzel heb ben ik optijd om ze binnen te halen.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:18

goedenavond,

alief zit echt helemaal onder de bulten, hoop dat het morgen minder is, zag er heel sneu uit,

morgen komt de osteopaat, die gaat haar lekker los maken, aangezien er nog steeds iets niet goed zit

wat betreft binnen zetten, als ik er ben dan help ik, maar ik ga er niet speciaal voor naar stal :+

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:03

Oeh hoe laat istie er vandaag, Splin?

Och, binnenhalen, je kan er geen pijl op trekken, we staan ook wel eens met zn achten op 3 paarden te wachten :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 08:34

@ taverno: ik voel me niet aangesproken, als je het niet erg vind. ;) Als ik er namelijk ben (s'ochtends of s'middags) dan help ik de paarden binnen en buiten zitten. De momenten dat ik ben, zijn ook de momenten dat ik kan.

Ik begrijp inderdaad vaak niet waarom er wel genoeg mensen op stal zijn, maar niet genoeg die helpen de paarden binnen te halen. Hetzelfde geld voor het uit de sloot trekken van de paarden. Ik heb zelf een keer afgezadelt (en mijn vriend om getrommeld om te komen helpen) omdat er te weinig mensen waren om te helpen een paardje uit de sloot te trekken, terwijl er gewoon iemand was die verder ging met opzadelen. 8)7

Tja... kan me er wel druk om gaan maken, maar zonde van mijn energie. Daarbij is het daar nu veel te warm voor. Dus... [negermodus] [/negermodus]

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:58

Ben ik de enige die het probleem niet echt inziet?
Ik heb een aantal keer onwijs mijn best gedaan om op tijd op stal te zijn om te komen helpen (ik loop officieel ook tot 17.00 uur stage... vandaag overigens mijn laatste dagje!!) maar alle keren als ik had lopen rennen hoefde ik alleen voor de vorm maar een paard te pakken, want elke keer stonden we met 8 man op drie paarden te wachten... Na de laatste keer ben ik daarom maar niet meer gaan haasten, of doorgegaan met mijn eigen paardje die toch al zoveel binnenstaat met dit warme weer en wel wat extra aandacht kan gebruiken :)
Als ik zie dat er te weinig mensen zijn zet ik dr even weg, maar over het algemeen zie ik gewoon een hele horde mensen :)
(en daarbij staat mijn paard ook niet overdag buiten, dus moet ik ook zeggen dat ik me minder verantwoordelijk voel om me er nog extra voor te gaan haasten :P )

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:59

Cer schreef:

Och, binnenhalen, je kan er geen pijl op trekken, we staan ook wel eens met zn achten op 3 paarden te wachten :D

om 15.15, ik haal der iets eerder binnen, die stal is nu weer vrij naast imber toch?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 09:00

Splinter schreef:
Cer schreef:

om 15.15, ik haal der iets eerder binnen, die stal is nu weer vrij naast imber toch?

is het veranderd?

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:03

laatst stond die merrie met veulen daar ;)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 09:07

Splinter schreef:
laatst stond die merrie met veulen daar ;)

ik bedoel de tijd. :+ Hij zou toch eerst om één uur komen?