Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noah2006 schreef:Middag. Wat voor kast heb je dan Marlon?
wonderworst_ schreef:haha ruzie met een kast..
andante vanaaf in kampje gezet, hele tijd blijven kijken of ze ging rollen, gingen we ffies bij de grote bak kijken, en we komen terug en ze heeft gerold ...
pff had trouwens net gister blaadje met nummers op me kast en stal deur gehangen, word vandaag me mobiel gestolen...grrr...
taverno schreef:Ja hoor ik ben druk geweest op stal,paarden binnen halen,daar is de animo namelijk niet zo groot voor.
Van alle paarden die overdag op het land staan is er maar 1 eigenaar die elke dag er is om ze binnen te halen.
Dat je doordeweeks niet altijd kan komen om te helpen snap ik maar de meesten zijn in het weekend vrij en dan zie je ook niemand.(of in ieder geval zeer weinig)
vaak zie je wel mensen maar op stal maar mee helpen ho maar.
Ook al heb je je paard niet overdag op het land,scheelt het wel als iemand anders eens mee helpt.
Noah2006 schreef:Nog mensen die vandaag druk zijn geweest op stal?ik heb het maar even voor gezien gehouden, stond in de file en kon een eitje braden op mijn stuur
taverno schreef:Dat je doordeweeks niet altijd kan komen om te helpen snap ik maar de meesten zijn in het weekend vrij en dan zie je ook niemand.(of in ieder geval zeer weinig)
vaak zie je wel mensen maar op stal maar mee helpen ho maar.
Ook al heb je je paard niet overdag op het land,scheelt het wel als iemand anders eens mee helpt.