_Anneke_ schreef:SuusKiiss schreef:we hebben dit jaar al 8 nieuwe pony's/paarden/ezels!
- Twingo
- Mini
- Ferrari
- Starlet
- Porsche
- Mercedes
- Dodge
- Beetle
hu wie is twingo?

He?? Er staat quote SuusKiiss maar ik heb dat niet eens getypt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Anneke_ schreef:SuusKiiss schreef:we hebben dit jaar al 8 nieuwe pony's/paarden/ezels!
- Twingo
- Mini
- Ferrari
- Starlet
- Porsche
- Mercedes
- Dodge
- Beetle

_Anneke_ schreef:goh ik geloof dat ik de enige ben die iets aant zeggen ben, maarja ben nog niet echt klaar eigenlijk. ik hoorde net van iemand dat charlie, (de vader van manon, de eigenaresse van semm) van semm af is gevallen en nu in het ziekenhuis ligt.. ben dus best wel blij dat ik niet in mijn eentje door ben gegaan met semm want dat had ik dus kunnen zijn.. vond trouwens altijd al dat semm niet echt te vertrouwen was met rijden..

SuusKiiss schreef:Ze hebben Binky en Mini in 1 stal en Twingo in de stal van Mini(Beauty)
Ik heb vandaag vet leuke dingen gedaan. Eerst ging ik gewoon naar school en huiswerkinstituut.. Daarna ben ik ff naar de manege en toen met Jorinda en Rosa naar Smooky en Zorro geweest.. Toen hebben we een stukje gewandeld... Daarna ben ik naar huis gegaan en gegeten.. Toen ben ik om half 8 weer met Jorinda naar Smooky en Zorro gegaan. We hebben een beetje conditie training gedaan en een beetje proberen te longeren maar dat begrepen ze niet en gingen ze onder het draadje door

Het is hier zo stil, vandaar.
Idd 

Morgenochtend lekker vrij van mijn werk en dan ga ik vroeg naar stal met Donna.

Moosje schreef:K ga morgen n nieuw wandmeubel halen in Tilburg, zondag verjaardag van mn zusje.
josewoos schreef:Moosje schreef:K ga morgen n nieuw wandmeubel halen in Tilburg, zondag verjaardag van mn zusje.
ff naar tilburg......