Nicole1995 schreef:Morgen weer voor het eerst werken na mijn vakantie,zal wel weer ff wennen zijn.
ik ook en zaterdag moet ik ook hele dag
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicole1995 schreef:Morgen weer voor het eerst werken na mijn vakantie,zal wel weer ff wennen zijn.

Nicole1995 schreef:Oh ja,ik snap hem Johan,mijn bloeddruk daalt alweer.
Nicole1995 schreef:HUHHHHHHH
xan schreef:Nicole1995 schreef:Oh ja,ik snap hem Johan,mijn bloeddruk daalt alweer.
ha ha ik moet lachen om "Johan". Weet nu dat je Jo (johanna) bedoelt, maar dacht
eerst dat je het over een andere man ofzo had.![]()
![]()

winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Whaaa,Quoten wat is dat nou weer,HELP ik krijg nachtmerries hiervan!!!!
Ze heeft de beschuitbus nodig!!!!
winnitou schreef:Als hij niet zo aantrekkelijk is dan daalt hij wel weer
Nicole1995 schreef:Ik ook,maar dan tot 3 uur,omdat ik sàvonds Ankie kunstjes moet vertonen met Nicole hahahha.Word in ierder geval 8e
Nicole1995 schreef:Ik ook,maar dan tot 3 uur,omdat ik sàvonds Ankie kunstjes moet vertonen met Nicole hahahha.Word in ierder geval 8e
ATE schreef:winnitou schreef:Als hij niet zo aantrekkelijk is dan daalt hij wel weer
waar heb jij het over ank?

nee joh,ik heb me opgegeven voor die wedstrijd van zaterdag avond
winnitou schreef:ATE schreef:
waar heb jij het over ank?
de bloeddruk van Linde bij de mannelijke Johan. dacht je aan wat anders, net jij weer he
xan schreef:Nicole1995 schreef:Ik ook,maar dan tot 3 uur,omdat ik sàvonds Ankie kunstjes moet vertonen met Nicole hahahha.Word in ierder geval 8e
Heb net even de startlijsten bekeken.
Zag dat Sandra Kat ook meedoet, en Robin op Toean.
En Jennifer met Tara.
Leuk zoveel nieuwe mensen.
Ik kom wel kijken hoor. Ben heel benieuwd hoe jullie het allemaal gaan doen.
xan schreef:Nicole1995 schreef:Ik ook,maar dan tot 3 uur,omdat ik sàvonds Ankie kunstjes moet vertonen met Nicole hahahha.Word in ierder geval 8e
Heb net even de startlijsten bekeken.
Zag dat Sandra Kat ook meedoet, en Robin op Toean.
En Jennifer met Tara.
Leuk zoveel nieuwe mensen.
Ik kom wel kijken hoor. Ben heel benieuwd hoe jullie het allemaal gaan doen.
We zullen wel zien hoe het gaat,weer een ervaring rijker in ierder geval.
winnitou schreef:jullie tempo is afgenomen of mijn internet verbinding is sneller

Nicole1995 schreef:We zullen wel zien hoe het gaat,weer een ervaring rijker in ierder geval.
ATE schreef:winnitou schreef:jullie tempo is afgenomen of mijn internet verbinding is sneller
jou internet is sneller