Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn internet ligt er af dus nu ben ik even bij mijn achterbuurtjes op de computer.. Echt heel fijn als je vader met de computerinstellingen loopt te klooien, dan heb je dus opeens geen internet meer....
FenDT schreef:ER ZIJN ER TWEE JARIG HOERA HOERA! GEFELICITEEEEEEEERD!!![]()
![]()
Nathaliia schreef:Gefeliciteerd trouwens Carmen en Birgit!
! dus ga mijn computer verlaten...

beste dag uit mn leven zowat
nickyforever schreef:en die gaan we gewoon even winnen
Iemand heeft het door hier
) lieziej schreef:Ghallooooo
Ik ga vandaag mijn birthday vieren voor familie en co..
Gister zooo heerlijk, de zeilboot van een vriend, daar met 12 goede vrienden op = HEER-LIJKbeste dag uit mn leven zowat
ik wil om half 10 groeten uit de rimboe zien, maar ik denk niet dat dat gaat lukken hahaha.. ik heb vandaag Rocky zijn manen weer eens gewassen, en ik moet zeggen zo vies waren ze nog niet eens!
Rocky vind het echt heerlijk met dit weer om helemaal nat gespoten te worden, maarja, deze post is wel weer lang genoeg, en vol onzin.

Wiehoeeeee...
haha succes! 
FenDT schreef:Wedstrijd, Denise gaat er ook heen trouwens!

Ilsuuuh schreef:FenDT schreef:Wedstrijd, Denise gaat er ook heen trouwens!
okee!!!
Zij zal wel sochtens of smiddags moeten denk ik!!!
eerst maandag om 4uur maar dat wilde ik rocky niet aan doen... 
adante_2007 schreef:gister had i adante aggespoten toen bracht ik haar naar stal ,,,,ze ging rollen op het stro
en sam vrijdagavond we gingen kijken of pjotr het eng vond,sam ging uit de kraaan drinken en pjotr dacht wat gebeurt hier,,,,, toen ging sam rollen op het water
het is een beetje dood hier! ik ga eten! laterrrrrrrrr.