Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik duim voor jullie dat het speciale beslag gaat helpen. Het zag er wel apart uit joh!!
Ko is nl eindelijk spoortunnelmakkie.
Ik ben deze week al 2x het spoor onderdoor geweest, in mijn eentje en zonder afstappen.
Voorheen kon ik alleen erop blijven zitten met een ander paard erbij (dan kon hij er half achter kruipen) en als ik alleen was dan kon ik dus mooi afstappen. Die sul liep op de terugweg wel altijd gewoon normaal het spoor onderdoor
maar op de heenweg lukte het me gewoon steeds niet. Hij vond het niet eng maar maakte er wel een leuk spelletje van. Die sukkel loopt er nu gewoon onderdoor alsof we het dagelijks doen en hij niet anders gewend is
Ik laat me dus niet meer foppen als hij niet meer wil...
maf peerd, maar wel lievvv
sterkte meis met je paardje.. wat een kl*te nieuws.. gelukkig is de smid erg positief, dus dat geeft jou dan ook weer kracht. Ik zal voor jullie duimen
We duimen voor je hoor Kim dat alles goed gaat komen met Moskai.
spettertjuh schreef:Anous wat goed van jou en Ko dat je door het spoortunneltje durft! Is altijd een heel fijn gevoel als iets je lukt waar je al een tijd mee bezig bent.![]()
Ik heb het regelmatig geprobeerd, maar altijd zonder resultaat. En ineens had ik zoiets van "al sta ik hier de hele dag ik ga er hoe dan ook onder door en zonder afstappen" Hihi gelukkig ging Ko er toen ineens wél onderdoor anders had ik er nu missch nog steeds gestaan

..
moskaichamp schreef:voor iedereen die geintereseerd is en vooral Anus en Val want die wilde het weten http://www.cytek.nl is de site die het een en ander verteld over mos zijn beslag
Het lijkt me helemaal goed!!
Ik wil liever wel bij haar blijven nl!!
Hinniken en zo. Mos staat lekker naast Eviet en de shetjes en vindt dat wel erg gezellig, lijkt het.
Balen zeg, voor Valerie... Paarden, soms zou je ze toch...
Ik kom zelf woensdag nog mijn spullen en dergelijke ophalen (volksverhuizing, noem je dat, geloof ik), maar dan ben ik ook weg op stal...
Blijf jullie wel lastig vallen op bokt hoor...

djinnie schreef:Morgen gaat in ieder geval, voor degenen die dat nog niet wisten, Moonlight met Tessa naar de Veluwe voor een vakantie. Daarna gaat hij door naar zijn nieuwe stal in Nijmegen, dus Moon komt dan niet meer terug...Ik kom zelf woensdag nog mijn spullen en dergelijke ophalen (volksverhuizing, noem je dat, geloof ik), maar dan ben ik ook weg op stal...
Blijf jullie wel lastig vallen op bokt hoor...
Hij en heli waren een goed team
(hoewel hij vorige jaar wel een beetje gedwongen werd om heli zijn vriend te zijn
djinnie schreef:Vandaag hadden Challenge en Kola ruzie in de wei. Kola werd helemaal opgejaagd door Chal. Ik ben toch maar even gaan kijken toen de ruzie over was en Kola's deken was bijna gereduceerd tot een puzzel...Balen zeg, voor Valerie... Paarden, soms zou je ze toch...
Andere afspraak...snif... Volgens mij was het voor Strang controle op ontstekingen/hoefzweren?
duckie schreef:djinnie schreef:Vandaag hadden Challenge en Kola ruzie in de wei. Kola werd helemaal opgejaagd door Chal. Ik ben toch maar even gaan kijken toen de ruzie over was en Kola's deken was bijna gereduceerd tot een puzzel...Balen zeg, voor Valerie... Paarden, soms zou je ze toch...
Ja, ik kan er niet meer tegenaan naaien... gisteren ook al een deken in stukken en dit was mijn reservedeken. Ik ben echt een beetje radeloos. Ik dacht wel dat ze een beetje mot zouden hebben met het bepalen van de rangorde enz. maar dit moet toch gauw ophouden!!
Nou heel erg veel plezier dan maar en we gaan je heel erg missen