Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:46

Goffer Kim...hardstikke klote zeg, nou ga duimen voor de positieve 50% hoor, gaat zeker wel een hele lange tijd overheen?
Sterkte

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:56

He wat een k*t nieuws Kim!! Sterkte..

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 19:48

Jeetje alleen maar k*t nieuws he Kim.
Hartstikke veel sterkte.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 19:52

Jeetje Kim, wat een kl*te uitslag! Wat een pech, niet te geloven. Ik ga heeeeel hard voor Mos en jullie duimen dat het toch goed mag komen, want juist Mos is zo'n werkpaardje, die zo graag voor je werkt. Volhouden Kim, kan me voorstellen dat je onwijs geschrokken bent, zou ik ook hebben, maar de dierenartsen kunnen veel tegenwoordig! Sterkte.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 19:53

Blijft de kleine ruinengroep buiten vannacht? Moonlight wel, maar ik hoop dat de anderen (Dox, Amarat of/en Blando) ook buiten blijven? Ik hoor het wel. Heb in ieder geval de wei uitgemest en alles stond op zijn relaxje in de wei...

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 20:28

Een vriendin van me zoekt een leuk verzorgpaardje. Om lekker mee buiten te rijden. Ze rijdt in principe western, maar vindt het ook leuk om Engels te rijden. Dus als iemand wat weet...

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 22:39

Kim het zit je ook niet mee he Ach gut Ik duim voor jullie dat het speciale beslag gaat helpen. Het zag er wel apart uit joh!!

Ik ben weer helemaal beretrots op Ko, maar eigenlijk ook wel een beetje op mezelf. Bloos Ko is nl eindelijk spoortunnelmakkie. Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Ik ben deze week al 2x het spoor onderdoor geweest, in mijn eentje en zonder afstappen. Haha! Voorheen kon ik alleen erop blijven zitten met een ander paard erbij (dan kon hij er half achter kruipen) en als ik alleen was dan kon ik dus mooi afstappen. Die sul liep op de terugweg wel altijd gewoon normaal het spoor onderdoor Gestoord maar op de heenweg lukte het me gewoon steeds niet. Hij vond het niet eng maar maakte er wel een leuk spelletje van. Die sukkel loopt er nu gewoon onderdoor alsof we het dagelijks doen en hij niet anders gewend is Sigaar Ik laat me dus niet meer foppen als hij niet meer wil... Whoosh! maf peerd, maar wel lievvv Lovers

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 23:31

haha die Ko fopt je gewoon!

het nieuwe beslag zag er idd vaag uit maar belooft veel goeds, de smid was zelfs positiever dan Hein dus dat helpt wel!

ik ga eerst deze eerste maand afwachten en kijken wat Hein hierna zegt, kan ik me daar helemaal niet in vinden dan ga ik naar de raaphorst. wil hem eerst een kans geven en ik heb niet gelijk het geld liggen voor een second opinion maar anders vraag ik het aan moeders...

wie tijd over heeft ik heb twee paarden die afgespoten kunnen worden Haha!

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 23:33

voor iedereen die geintereseerd is en vooral Anus en Val want die wilde het weten www.cytek.nl is de site die het een en ander verteld over mos zijn beslag

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 07:54

Kim Ach gut sterkte meis met je paardje.. wat een kl*te nieuws.. gelukkig is de smid erg positief, dus dat geeft jou dan ook weer kracht. Ik zal voor jullie duimen Ja

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 08:04

Jeetje Kim je hebt idd erg veel pech met je paardjes. Arme arme Moskai!!!!!! Ach gut Huilen We duimen voor je hoor Kim dat alles goed gaat komen met Moskai.

Anous wat goed van jou en Ko dat je door het spoortunneltje durft! Is altijd een heel fijn gevoel als iets je lukt waar je al een tijd mee bezig bent. Go jij! Go jij! OK dan!

Djinnie de paardjes zijn idd buiten gebleven vannacht en blijven vanaf nu (als het weer het toelaat) gewoon 24/7 buiten.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 08:55

spettertjuh schreef:
Anous wat goed van jou en Ko dat je door het spoortunneltje durft! Is altijd een heel fijn gevoel als iets je lukt waar je al een tijd mee bezig bent. Go jij! Go jij! OK dan!

Ik durfde het al wel hoor Kaar, maar Ko vertikte het gewoon Haha! Ik heb het regelmatig geprobeerd, maar altijd zonder resultaat. En ineens had ik zoiets van "al sta ik hier de hele dag ik ga er hoe dan ook onder door en zonder afstappen" Hihi gelukkig ging Ko er toen ineens wél onderdoor anders had ik er nu missch nog steeds gestaan Clown Clown

Kim, ik ga vanmiddag ff die site doorspitten, heb ik nu helaas geen tijd voor Bloos

Ko en Diddle hebben vannacht ook buitengestaan, Johny moet alleen ff 's ochtends Ko zijn medicijnen geven, dit moet hij nl nog bijna 1 week krijgen.
Biz staat nu ca 3 uur op het land, komt wel met bolle pens eraf, maar de mest e.d. blijft gewoon goed. Gaan gewoon rustig verder met opbouwen Knipoog

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 09:32

nou kim ook van mij sterkte hopen dat het weer helemaal goed gaat komen Ach gut

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 10:01

Hoi Kim, ik heb vandaag de hele dag de tijd, dus zal Mos en Champ wel af en toe afspuiten! En vandaag doe ik de wei wel. Jouw paardjes staan er niet op en je hebt het al druk zat met je lieverds, dus dan doe ik dat wel, kunnen jullie je tijd aan Mos en Champ besteden.

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 16:55

Wat een k*t dag vandaag zeg. Schijnheilig
Kon Regina weer het land niet uitkrijgen, daar krijg je echt de zenuwen van. Rolleyes
Heb eerst Vesje gereden en daarna wou Pina wel het land uit.

Vanavond maar kijken of ik haar makkelijk mee krijg om op stal te zetten. Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 16:57

hah ohoh nuggie is mn moeders schuld hoor ... ik heb gister tegen der gezegt dat ze der op stal moest zetten maar ze hadden der weer terug gezet Bloos ..

mocht je der nou niet krijgen vanaaf dan geef je der maar een schop en laat je der lekker staan Duivel

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 17:58

hoi tamaar,

bedankt voor alle hulp.
zolang beide paarden niet op de wei staan mest ik idd ook niet.

Champ is er dinsdag vanaf gegaan en dinsdag heb ik het nog gedaan en hij staat zeker nog twee weken binnen, daarna ben ik weer van de (mest) partij Haha!

ik ga iedere keer heen en weer in emoties van huilen naar positief en weer terug. dit is echt klote man!

@ sofie steffi zou jou een nummer gegeven hebben van een vrouw uiut schipluiden, heb jij al contact met haar opgenomen, steffi raadt mij aan om bij haar te gaan kijken misschien dat we dat samen kunnen doen?

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 18:17

moskaichamp schreef:
voor iedereen die geintereseerd is en vooral Anus en Val want die wilde het weten http://www.cytek.nl is de site die het een en ander verteld over mos zijn beslag

Ik heb gekeken en ik ga het proberen. Ik heb volgende week dinsdagavond een afspraak gemaakt (ze moet immers wel weer op ijzers Knipoog Het lijkt me helemaal goed!!

Hey Kim, Stef komt in september toch nog wel hé?? Niet dat ze ons stiekum aan iemand anders doorsluist Haha! Ik wil liever wel bij haar blijven nl!!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 18:22

He Kim, logisch toch, dat je emoties zo van de kook zijn. Zouden wij ook allemaal hebben. En dat je de wei nu niet doet lijkt me logisch. Maar die is in ieder geval vandaag weer schoon. Heb Champ afgestapt en afgespoten. Hij was zeer braaf. Moskai was al gedaan door Marion en later op de middag zou John zoiezo Champ nog een keer doen. Ze stonden beide erg rustig van het zonnetje te genieten. Ik vind zelf eigenlijk Moskai er vrolijker uitzien dan Champ. Die heeft toch wel veel last van zijn oogjes, lijkt het, en voelt zich een beetje eenzaam. Verdrietig Hinniken en zo. Mos staat lekker naast Eviet en de shetjes en vindt dat wel erg gezellig, lijkt het. Knipoog

Vandaag hadden Challenge en Kola ruzie in de wei. Kola werd helemaal opgejaagd door Chal. Ik ben toch maar even gaan kijken toen de ruzie over was en Kola's deken was bijna gereduceerd tot een puzzel... Verdrietig Balen zeg, voor Valerie... Paarden, soms zou je ze toch... Boos!

Heb Strange nog de trailer op zien gaan, de braverd, maar weet niet hoe of wat bij de kliniek, en ben ook benieuwd naar de castratie van Beauty.

Morgen gaat in ieder geval, voor degenen die dat nog niet wisten, Moonlight met Tessa naar de Veluwe voor een vakantie. Daarna gaat hij door naar zijn nieuwe stal in Nijmegen, dus Moon komt dan niet meer terug... Doei! Ik kom zelf woensdag nog mijn spullen en dergelijke ophalen (volksverhuizing, noem je dat, geloof ik), maar dan ben ik ook weg op stal... Verdrietig Blijf jullie wel lastig vallen op bokt hoor... Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 18:30

Tamara kom je zaterdag naar de bbq dan kan ik je ff gedag zeggen Huilen

Waarvoor gaan ze met Strang naar de kliniek?

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 18:35

djinnie schreef:
Morgen gaat in ieder geval, voor degenen die dat nog niet wisten, Moonlight met Tessa naar de Veluwe voor een vakantie. Daarna gaat hij door naar zijn nieuwe stal in Nijmegen, dus Moon komt dan niet meer terug... Doei! Ik kom zelf woensdag nog mijn spullen en dergelijke ophalen (volksverhuizing, noem je dat, geloof ik), maar dan ben ik ook weg op stal... Verdrietig Blijf jullie wel lastig vallen op bokt hoor... Haha!

Tam geef moon een dikke knuf van mij. Huilen Hij en heli waren een goed team Tong uitsteken (hoewel hij vorige jaar wel een beetje gedwongen werd om heli zijn vriend te zijn Ach gut
Hij zal het vast wel naar zijn zin krijgen op zijn nieuwe plek.

Hoop dat Tessa veel plezier met hem heeft op de veluwe maar dat gaat zeker goed komen.

Vandaag met heli mijn eerste antoine de bodt les gehad en het ging eigenlijk heel goed.
Heli loopt echt goed op deze manier. Ga er zeker mee door zo dus misschien kunnen we ooit samen afspreken in de nijmeegse bossen Tong uitsteken

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 18:42

djinnie schreef:
Vandaag hadden Challenge en Kola ruzie in de wei. Kola werd helemaal opgejaagd door Chal. Ik ben toch maar even gaan kijken toen de ruzie over was en Kola's deken was bijna gereduceerd tot een puzzel... Verdrietig Balen zeg, voor Valerie... Paarden, soms zou je ze toch... Boos!

Ja, ik kan er niet meer tegenaan naaien... gisteren ook al een deken in stukken en dit was mijn reservedeken. Ik ben echt een beetje radeloos. Ik dacht wel dat ze een beetje mot zouden hebben met het bepalen van de rangorde enz. maar dit moet toch gauw ophouden!! Knipoog

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 18:44

@Marieke: nee, ik ben er zaterdag niet... Verdrietig Andere afspraak...snif... Volgens mij was het voor Strang controle op ontstekingen/hoefzweren?

@Madje: goed team he, die Sinterknol en Dikkie Dik... Fijn dat de lessen van Antoine zo goed gaan. Ik weet zeker dat het met jullie wel goed komt, dat kan niet anders! En dan kom je maar gezellig een keer crossen door de nijmeegse bossen... Haha!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 18:46

duckie schreef:
djinnie schreef:

Ja, ik kan er niet meer tegenaan naaien... gisteren ook al een deken in stukken en dit was mijn reservedeken. Ik ben echt een beetje radeloos. Ik dacht wel dat ze een beetje mot zouden hebben met het bepalen van de rangorde enz. maar dit moet toch gauw ophouden!! Knipoog

Jammer dat wij ons er dan nooit mee kunnen bemoeien he... Je zou ze wel een bietje willen helpen (net zoals ik bij de kleuters wel eens moest doen)... Klaar nu, lief samen spelen, hoefje schudden en vriendjes zijn, want anders.... Whoosh!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 18:55

Jammer Tam Huilen Nou heel erg veel plezier dan maar en we gaan je heel erg missen