Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IJp

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:36

Zal Beau al geland zijn? Kan ze vanmiddag nog een lesje meerijden Tong uitsteken .
Wel leeg zo zonder Beau, dat jij (Suus) weg was hadden we meer berichten van je dan van Beau de afgelopen dagen.
Ik had in Barca geen pc in de buurt en was te druk om een internetcafé in te gaan.
Heb er trouwens maar 1 gezien en die was overloaded....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:38

Beau moet wel opschieten met landen *LOL*

Wij hadden op Aruba wel pc's in de buurt... Tong uitsteken

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:38

Cassidy schreef:
En ik had al gereageerd. Zijn erg leuke foto's van Magic. Wat een beertje he?

Ik had even gevraagd of ik tussen neus en lippen door Cheese! mocht maken voor op Bokt!
Die met dat Vingers aflikken vond ik echt grandioos. Op de Starnmeer hyves staan er meer en ik heb alle Cheese! gemaild naar Evelien, misschien zit er wat bij voor op de web-site.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:00

Doei!

Jessie en ik gingen best lekker vandaag, sommige puntjes niet helemaal maar op zich wel lekker gereden. En Beau was d'r Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:11

Hola Sigaar

Nou, na een irritante vlucht van 8 uur (mijn eerste keer ruzie op een vlucht Nagelbijten / Gniffelen) om 11u geland. Was blij dat ik thuis was want ik had echt weer zin om lekker thuis te zijn en iedereen weer te zien. Mijn hondje was echt helemaal hyper toen hij mij zag en nu heeft hij nog steeds van die 'gelukkig je bent er weer' aanvallen en dan gaat ie springen en gek doen naar me Lovers Gelukkig had mijn rum de vlucht ook overleefd, was bang dat de fles stuk zou gaan.

Whiskey herkende ons meteen toen we op stal kwamen, ze hoorde me en meteen kwam haar hoofd over de staldeur en keek ze nieuwsgierig naar ons. Ik ga zometeen lekker naar bed, morgen weer werken dus dat word gezellig Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:14

Nog bedankt voor de souvenirs trouwens, ze zijn leuk Haha! , op Whis 'passen' was een eitje, na een paar keer ging ze netjes achteruit zodat ik de wortels in d'r voerbak kon gooien. *LOL*

Enne rum? Wist niet dat jij zo'n rumtyp was... Tong uitsteken

Ik wou nog iets zeggen maar ik weet nu al niet meer wat. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:20

Hahaha voor wortels doet ze alles Clown

Hopelijk kom je er nog op *LOL*

Ik had een Amigo bij de cocktail bar die lekkere cocktailtjes voor mij maakte. En hij zei dat als ik eind van de week zou komen dat hij een mooi prijsje kon maken voor een goede fles rum. Nouja, voor 5 cookies (3 euro) was het wel een leuk souvenirtje Clown

Why is the rum always gone? Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:28

Rumcola is lekker... Schijnheilig

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:26

Whiskey en Rum, en dat in een zin. Beau is een zuiplap Haha!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 22:24

Souvenirtjes?
Ik heb niets gekregen... Alleen zo'n asociale bruine kop gezien..(Hadden ze geen water in Cuba??) Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:16

Doei!

Net terug van de hondjes uitlaten, de kat liep mee... Vet stoer naast onze Rottweiler, komt ze een Jack Russell tegen die ze niet kent, durft ze d'r niet langs. Huilen van het lachen

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:50

Jus_dOrange schreef:
Doei!

Net terug van de hondjes uitlaten, de kat liep mee... Vet stoer naast onze Rottweiler, komt ze een Jack Russell tegen die ze niet kent, durft ze d'r niet langs. Huilen van het lachen

Dat heet Mad mishandeling!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:51

Hihihi Jackies zijn ook doodeng Nagelbijten / Gniffelen

Hahaha Trudy, je hebt gelijk ik ben helemaal into de drank de laatste tijd Clown

Ik had voor Suus een cadeautje meegenomen uit naam van Whis omdat ze iedere dag worteltjes kreeg van Suus. Over het water gesproken: Weet je hoe ik iedere keer schrik als ik de douche of kraan helemaal open zet? Wat een water komt eruit vergeleken met de mini straaltjes in Cuba Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:56

*LOL* Na Aruba moest ik hier ook even wennen... De leidingen liggen daar nog wel 'ns deels boven de grond en met die zon erop wordt dat best wel warm, alleen 's ochtends kwam d'r nog redelijk koud water uit de kraan. Maar daarna was 't water hier in Holland toch wel errrrrug koud. Haha!

Bij de weg; Judith (die wij elke zondag meenemen naar stal), staat elke dag op 't station waar jouw moeder ook staat! Dat zei ze gisteren. *LOL*

Ennuh, ik ga je nu een pb sturen over het meest hypocriete clubje hier op bokt. Bereid je mentaal voor. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:19

Whahahaha Suus, je hebt gelijk. Ik kan alleen niet kiezen Clown Achja, sommige mensen houden nu eenmaal van slijmen. Maar ga dan geen andere dingen lopen verkondigen tegen anderen Nagelbijten / Gniffelen

Op Cuba was het water redelijk te doen, alleen werd het steeds heel heet en toen weer lauw Vork Ook de electriciteit viel af en toe uit. Op de laatste avond viel het voor 5 minuten uit en alles was pikdonker, we stonden beneden en iedereen iedereen bleef maar stilstaan. Was wel heel grappig *LOL* Mss dat een pony net iets te hard trok aan de electriciteitspaal Tong uitsteken

Wat grappig van Judith! Nou, dan moet ik dat maar even tegen mijn mams zeggen. Dan kent Judith mijn hondje ook wel!!! Normaal word mijn moeder altijd herkend aan ons hondje omdat hij altijd meegaat naar het werk. Als mijn hondje mee is groet iedereen haar en zonder hond herkennen ze haar meestal niet Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:22

Tsja, had niet anders verwacht van dat groepje dat d'r het een en ander bij zit dat lichtelijk hypocriet is. Haha!

*LOL* Dus ponystal van elektriciteitspalen is toch niet altijd praktisch?

Judith zei idd dat je moeder altijd 't hondje mee heeft! Hihi toen ik 't raampje weer dicht deed begon ze er opeens over. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:35

Nouja, het is goedkoop totdat je poownie de paal omver trekt kennelijk. Dus mocht ik ooit naar Cuba verhuizen moet ik Whis eerst even streng toespreken over het belang van de palen en dat je die beter niet om kan trekken Nagelbijten / Gniffelen

Haha ons hondje heeft idd altijd veel aandacht, hij krijgt ook van 3 verschillende personen op hetzelfde traject wat lekkers. Bij de trein, bij de kiosk en dan nog in de bus Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:39

Hihi je onderschrift is nu niet meer up to date. *LOL*

Mss kan je stroom zetten op de draadjes tussen de palen? Moet niet al te lastig zijn toch? Haha!

Bij de weg: lunch vandaag = broodje eiersalade + cup a soup helder (kippenbouillon). Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:51

Was het maar nog Up to Date Verdrietig

Hmm lunch vandaag word weer standaart denk ik. Of tosti, ben aan het twijfelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 12:12

Ik heb btw eindelijk rijfoto's van Whis en mij Go jij! Go jij! Ik ga even kijken of ik ze binnenkort kan gaan inscannen want het zijn geen digitale foto's.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 12:15

Go jij! Go jij! Dat werd ook 'ns tijd. Haha!

Maarem, niet digitaal? Analoog is wel errug jaren 90 he... Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 12:17

Analoog heb je iig wel de zekerheid dat rijfoto's beter lukken dan digitaal. Niet iedereen heeft een spiegelreflexcamera, mijn camera kan het iig niet aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 12:24

Mijn digitale kan het wel aan die bewegingen etc. Maar mijn vader heeft een erg goede analoge, hij maakt er erg mooie foto's mee. Als hij met de mijne gaat fotograferen word het minder mooi omdat hij er niet zo goed mee om kan gaan als met zijn analoge. Over het algemeen vind ik de kwaliteit van de foto's van een goede analoge camera nog steeds beter dan met digitaal (tenzij het een heel dure camera is) Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 12:25

Hihi oke, maarem, je maakt ons nu wel lekker van "ik heb foto's", maar dan willen wij wel zeer binnekort foto's zien he... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 12:26

Hahaha jazeker, we hebben een scanner op het werk die het naar je mail kan versturen. Ga daar denk ik gebruik van maken Tong uitsteken