stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:05

En dan is er nog zo'n huppeltrut die leuk veel foto's plaats met hompen vlees en karkassen! Terwijl er veel mensen waren die hadden gemeld het allemaal niet te willen zien, omdat ze t naar vonden. Nee lekker shockeren: naar wijf zeg.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:14

oliebol, begin nu echt ongerust te worden; heb mijn kat Traver sinds de 31e niet meer gezien! Hij zat die avond onder de bank te janken, waarschijnlijk meer omdat hij t eng vond dat Annemieke er was want veel vuurwerk was er niet, hij is erg schuw. Hij is naar buiten gerend en dat was t laatse wat ik v m zag! Normaal staat hij met zijn bolle kop om t hardst om eten te mauwen, maar hij heeft al 2 dagen niet gegeten.... in elk geval niet bij mij. Daar hij niet v mensen houdt denk ik niet dat hij bij iemand binnen zit. Maar een schuurtje dat dicht is gewaaid....
Ik wil mijn kat terug!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:26

sjorsie schreef:
Wie weet er een goede winterdeken die echt waterdicht is?

Hahaha ik ben op zoek naar dezelfde info Haha! Ook toevallig. Zoek ook een goede waterdichte regendeken want het is nu de 2ex in ik geloof 5 weken tijd dat Omar's staldeken zeiknat is na een plotselingen hoosbui in de stapmolen. Als ik nou een waterdichte winterdeken heb dan maakt zo'n hoosbui niets uit. Gelukkig was Laura zo lief Omar onder een zweetdeken te zetten. Heb de deken nu hier in de gang over de trap te drogen hangen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:27

Ik vroeg nog of je ze niet binnen moest opsluiten, dat raden ze op tv altijd aan omdat dieren soms in blinde paniek raken met vuurwerk. Echt klote zeg shir Scheve mond Ik hoop dat Travers gauw weer thuis komt zeg! Was die oliebol nou maar gewoon lekker onder de bank blijven zitten!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:28

Ah jeetje Shirley, dat is poedersuiker! Ik hoop dat ie gauw terugkomt hoor! Heb je een kattenluikje, dat ie wel naar binnen kan, als hij wil?

Belachelijk dat zo'n muts dan van die gruwelijke foto's gaat plaatsen zeg! In dat zelfde topic? Blij dat ik niet alles doorgelezen heb dan!
ff temmen zou ik.. modjes halen die foto's wel weg dan.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:29

Dabo schreef:
200grams en jaaaah waterdicht! (maar dat geldt natuurlijk alleen voor water wat uit de lucht valt he, niet voor water wat al in plasvorm in de paddock ligt! Knipoog Haha! haha)

Wat is het voor merk Ellen?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:30

Zirano schreef:
Ik heb het nog ao gezegd DUIKPAKJES dames.die zijn van neopreen.

Haha ja ik heb zelf ook een duikpakje van neopreen Tong uitsteken Chaps die ik lekker omdoe als het koud is en regent Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:42

AnneOmie schreef:
Ik vroeg nog of je ze niet binnen moest opsluiten, dat raden ze op tv altijd aan omdat dieren soms in blinde paniek raken met vuurwerk. Echt stinkmodder zeg shir Scheve mond Ik hoop dat Travers gauw weer thuis komt zeg! Was die oliebol nou maar gewoon lekker onder de bank blijven zitten!

Ja daar zat hij beter. Maar ik kan ze niet insluiten daar Char t luikje gesloopt heeft Knipoog En ik heb geen bak, daarbij wordt Traver echt helemaal gek als hij er niet uit kan. Hij is ooit dwars door de hordeur gegaan!
Hij had ook nog nooi gereageerd op vuurwerk eigenlijk.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:45

Dabo schreef:
Ah jeetje Shirley, dat is poedersuiker! Ik hoop dat ie gauw terugkomt hoor! Heb je een kattenluikje, dat ie wel naar binnen kan, als hij wil?

Belachelijk dat zo'n muts dan van die gruwelijke foto's gaat plaatsen zeg! In dat zelfde topic? Blij dat ik niet alles doorgelezen heb dan!
ff temmen zou ik.. modjes halen die foto's wel weg dan.

Ja heb een luik zonder klep zelf, dankzij de hond.

Modjes die iets zinnigs doen? Nog nooit meegemaakt. Nutteloze zaak die modjes! Gillen meteen als je ergens lol maakt of boos bent en als je ergens om vraagt kan je t schudden, nee daar heb je niets aan. Zijn alleen modjes om hun ego Bloos

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:46

AnneOmie schreef:
Dabo schreef:
200grams en jaaaah waterdicht! (maar dat geldt natuurlijk alleen voor water wat uit de lucht valt he, niet voor water wat al in plasvorm in de paddock ligt! Knipoog Haha! haha)

Wat is het voor merk Ellen?

Harry's Horse. Een aantal paarden van stal hebben dezelfde deken. Haha! Die 3 reuzen van Snip en Snap (ohh Bloos Ik ben hun namen gewoon ff helemaal kwijt!) en Kyra van Pauline heeft hem ook. en Valentina staat ook onder dezelfde deken Haha! En Bella dus Haha! Haha!
Dus 4 paarden in jouw straatje hebben hem.
Daarom staat Bella ook standaard onder een waterdichte. Zo kan ze rustig in een regenbui toch naar buiten, dat ik geen deken hoef te wisselen. (tenzij ze gaat zwemmen dus) Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:49

Nou Shirley, een aantal zal zijn of haar werk toch wel serieus nemen dacht ik zo... Tong uitsteken

Hoe ging de springles eigenlijk? Haha! Lees ik morgen wel, want nu ga ik ook slapen! Doei! trustennnn

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 00:05

Hebben ze nog genoeg dekens Ellen? Ik weet niet hoe lang de uiterverkoop al bezig is? Ik heb bij Ooteman een aantal hele mooie Bucas en Rhino dekens gezien in aanbieding. Nou ja in aanbieding zijn ze nog erg duur hoor Haha! Het zijn echt super dekens en zit er aan te denken er 1 te kopen. Ik ga morgen wel even bellen of ze nog voorradig zijn, voor ik voor jan l*l ga Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 00:05

Ik ga ook naar bed!

Trusten!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 00:13

Ik zou Bucas niet echt aanraden. Heb ik ook gehad voor Giel en daar kreeg hij erge schuurplekken van. Deze deken zakt namelijk naar achteren, waardoor er druk op de schouders komt. Zal bij Omar ook zo zijn, ook al is hij niet zo breed als een fries.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 00:18

Snip en Snap
Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 00:53

Hans en Harmen

Haha! Haha! Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 01:03

Gieltje2002 schreef:
Hans en Harmen

Haha! Haha! Haha! Haha!

Snapte ik al meteen maar t is zo'n mooie omschrijving dat ik er toch om moest grinneken. Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 02:33

zo zo ik had weer heel wat bij te lezen Tong uitsteken

ik heb trouwens een meevallertje!
Aankomende zondag komt er een bekende van mijn vorige stal een fotoshoot van Wild Rose maken
ze heeft een mooie camera en maakt al hele mooie foto's maar omdat ze nog aan de oefen is is de shoot gratis ! Go jij! Go jij!
De foto's zijn voor verkoop en voor herrinering voor mijzelf........

We gaan in het zwart wit ,op z'n chique dus...dan zullen het vast mooie foto's worden Knipoog

Bucas vind ik overigens zware *** dekens,ik had zo'n hele dure gekocht en mijn pony stond er 1 dag mee in de regen en mijn pony was zeiknat! Boos!
Toen ik er mee terug ging naar de winkel kreeg ik ongeloof van de winkelier en die wou onder geen pardon de deken terug nemen!
Daar ging mijn dure geld Verdrietig Nooit meer dus....

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 05:49

Goedemorgen dames,Ook ik heb met bucas dat er bij Kai veel schuurplekken kwamen.Het is wel zo met bucas als er iets is je altijd met de fabriek kantakt kunt opnemen en dit verholpen wordt,maar wel schuurplekken.
Trouwens elke deken die ik koop spuit ik van huis uit in met Harmisol.dat is een middel om jassen weer waterdicht te krijgen.
Ook impregneerspray voor tenten werkt prima.
Hier het weer van vandaag.het was vanmorgen lekker droog weer en erg zacht maar voor vanmiddag wordt er regen en harde wind verwacht,ook daarna blijft het wisselvallig en zacht.Dus toch paraplutjes voor de paarden en kaplaarzen aan.
Ellen ik zou zo rond 2 uur bij Ilion zijn.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 08:42

goedemorgen,
Sjorsie, heb jij in de Brandaris gewoond ? mijn schoonouders wonen daar Lachen lekker buurtje....

heb gister de vakantie geboekt trouwens, kreeg er spontaan ook heel veel behoefte aan toen ik al die zonfoto's zag Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 10:16

Gieltje2002 schreef:
Hans en Harmen

Haha! Haha! Haha! Haha!
Bingo!!! Haha! Haha!

Super Marjan, dan ben ik er ook. (standaard eigenlijk uur of 2 op stal) Haha!

In die buurt heb ik ook gewoond, Karin, in de Pharus. Lekker buurtje.. Wel een leuk huisje hoor (ik had zo'n halfje) maar de buurt was niet veel nee. Dat is trouwens geen Poelenburg maar Peldersveld. Poelenburg is iets meer verderop (richting snelweg)

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 10:28

de kleine kerels gaan nog steeds goed in de opfok!
amigo heeft de diarree maar dat is hoogstwaarschijnlijk een reactie omdat hij ineens veel te eten krijgt....en veulenbrok (2kg) en natuurlijk de hele dag hooi.
als een echte haflinger eet hij lekker zijn buikje vol maar zijn buikje moet daar even aan wennen Lachen
hij krijgt een kuurtje tegen de diarree en ik hoop dat ie dan weer helemaal op en top is daar op dat mooie plekje Pling

Ik heb een zweetdeken gekocht voor Sinton! mooie kleur....veel te licht natuurlijk Clown
hahahaha ik ging voor een zwarte maar heb nu caramel met vanille, zoals de verkoopster het zo mooi noemde....bruin met beige zeg maar Tong uitsteken
niet zo handig die kleur maar wel erg mooi en wie weet is Sinton wel superschoon Bloos

Cap hadden ze gewoon niet in de goeie maat dus dan moet ik even naar een andere winkel (wat een straf Tong uitsteken )

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 11:07

Morgen allemaal,Karin wanneer had jij Amigo voor het laatst ontwormt?Shirley tot hoe laat moet jij werken?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 11:26

10 november en hij is net opnieuw gedaan voor extra zekerheid Lachen
heb marjolijn vanmorgen gesproken.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 11:42

Leuk toch zo'n lichte zweetdeken? Ik heb ook een 'caramel' Tong uitsteken hihi (of beige) Tong uitsteken
Als je hem gebruikt als zweetdeken worden ze niet zo vies, maar als je ze als staldeken gebruikt... sjaaaahhhhhh

Ik ga vanmiddag ook even bij Neijmeyer langs, zal wel ff kijken voor je, Annemiek, of ze die dekens nog hebben. Welke maat heeft Omar? 185? of 175?
Ik zie in mijn agenda dat Bella 31-10 voor het laatst ontwormd is... die mag er dus ook weer eentje!
En op 5-10 is ze voor het laatst naar de hoefsmid geweest! Schande! haha wat heb ik toch een heerlijk paard, met van die heerlijke harde hoefjes Haha! Ze hoeft nog niet eens eigenlijk!
Wie weet of Paul de Wit deze week komt, of volgende week..?