Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjorsie schreef:Wie weet er een goede winterdeken die echt waterdicht is?
Ook toevallig. Zoek ook een goede waterdichte regendeken want het is nu de 2ex in ik geloof 5 weken tijd dat Omar's staldeken zeiknat is na een plotselingen hoosbui in de stapmolen. Als ik nou een waterdichte winterdeken heb dan maakt zo'n hoosbui niets uit. Gelukkig was Laura zo lief Omar onder een zweetdeken te zetten. Heb de deken nu hier in de gang over de trap te drogen hangen.
Ik hoop dat Travers gauw weer thuis komt zeg! Was die oliebol nou maar gewoon lekker onder de bank blijven zitten! Dabo schreef:200grams en jaaaah waterdicht! (maar dat geldt natuurlijk alleen voor water wat uit de lucht valt he, niet voor water wat al in plasvorm in de paddock ligt!![]()
haha)
Zirano schreef:Ik heb het nog ao gezegd DUIKPAKJES dames.die zijn van neopreen.
Chaps die ik lekker omdoe als het koud is en regent
AnneOmie schreef:Ik vroeg nog of je ze niet binnen moest opsluiten, dat raden ze op tv altijd aan omdat dieren soms in blinde paniek raken met vuurwerk. Echt stinkmodder zeg shirIk hoop dat Travers gauw weer thuis komt zeg! Was die oliebol nou maar gewoon lekker onder de bank blijven zitten!
En ik heb geen bak, daarbij wordt Traver echt helemaal gek als hij er niet uit kan. Hij is ooit dwars door de hordeur gegaan!Dabo schreef:Ah jeetje Shirley, dat is poedersuiker! Ik hoop dat ie gauw terugkomt hoor! Heb je een kattenluikje, dat ie wel naar binnen kan, als hij wil?
Belachelijk dat zo'n muts dan van die gruwelijke foto's gaat plaatsen zeg! In dat zelfde topic? Blij dat ik niet alles doorgelezen heb dan!
ff temmen zou ik.. modjes halen die foto's wel weg dan.
AnneOmie schreef:Dabo schreef:200grams en jaaaah waterdicht! (maar dat geldt natuurlijk alleen voor water wat uit de lucht valt he, niet voor water wat al in plasvorm in de paddock ligt!![]()
haha)
Wat is het voor merk Ellen?
Die 3 reuzen van Snip en Snap (ohh
Ik ben hun namen gewoon ff helemaal kwijt!) en Kyra van Pauline heeft hem ook. en Valentina staat ook onder dezelfde deken
En Bella dus

Lees ik morgen wel, want nu ga ik ook slapen!
trustennnn
Het zijn echt super dekens en zit er aan te denken er 1 te kopen. Ik ga morgen wel even bellen of ze nog voorradig zijn, voor ik voor jan l*l ga
Gieltje2002 schreef:Hans en Harmen
![]()
![]()
![]()

Nooit meer dus....
lekker buurtje....
Gieltje2002 schreef:Bingo!!!Hans en Harmen![]()
![]()
![]()

)
hihi (of beige) 
Ze hoeft nog niet eens eigenlijk!