djoni schreef:Ik moet nog even zien of we plannen hebben ja of nee. Zo niet, zou ik ontzettend graag een keertje mee gaan.
Lijkt me leuk als je ook meegaat 
Volgens mij ben jij helemaal over je crossangst heen die je een tig pagina's geleden nog had 
Ik post niet meer zo veel de laatste tijd geloof ik! 
Komt omdat ik 't best wel druk heb eigenlijk. Laatste tijd weer veel cijfers teruggekregen; ik heb voor die audit (kwaliteitscontrole op manege) een 8 gekregen! Whiehow! Was ik erg blij mee. Maar ik had dan ook m'n best wel gedaan en een heel kritisch rapport geschreven; de paardjes stonden in donkere, kleine smalle boxen, hadden weinig weidegang etc. Daar kan ik wel wat over zeuren natuurlijk, dus dat ging wel goed 
Verder nu elke week bijna een paraveterinair tentamen, vanmorgen weer eentje gehad. Ziekteleer... ging niet zo supergoed, maar het was dan ook erg veel stof die we moetsen leren. De les erna was wel grappig. Onze docent (dierenarts) kan erg grappige verhalen uit de praktijk vertellen, zoals dat hij een keer aangeklaagd was door een mevrouw van wie hij bij haar Yorkshire Terrier (zo'n klein keffertje) de kont had kaalgeschoren omdat hij een tumor moest verwijderen daar.. mevrouw was niet opgelucht dat de operatie gelukt was, nee, ze was boos dat haar hondje een kale kont had
Ook had m'n docent zijn hondje meegenomen, die gebruikte hij als 'lesmateriaal' om te laten zien hoe je een hond optilt, fixeert enzo. Erg lief beestje maar erg bijdehand. Zorgde voor veel lachsalvo's toen ze heel sneaky onder het 'werk' uit probeerde te komen 
Verder was een gedeelte van een ander tentamen kwijtgeraakt, waarvoor de kans groot was dat ik die onvoldoende had gemaakt, maar ze hadden me een 6 gegeven, thank god 
En vriendje en ik wachten nog steeds met smart tot we een huisje toegewezen krijgen...
nou, dat was mijn update weer