Wel leuke foto's!

Iedereen hier in huis is half ziek, behalve mijn vader..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Volgende keer maar weer samen met iemand rijden dan ofzo, dat over de weg schieten klinkt niet relaxed!
, ik ga eventjes wat rondneuzen en lezen
! 

Ezumii, waar ken jij het lamoen van? (Ik snuffel wel even in profiel zo, had Tesseld dat trouwens al verteld?)
Nouja, hij kan ook verschrikkelijk lief zijn.
.
.
. De eerste is het paard waar ik momenteel wedstrijden mee rijd, Tadella, een 7-jarige stermerrie van Mistral, hier spring ik mee. De tweede moet nog wat meer bevestigd worden en die mag dan mee op dressuurwedstrijden (jaja, en dat voor een springruiter
) dat is Superbe, een 8jarige Lancet.

Zwartwitje schreef:Klinkt leuk! Grappig dat je in Deventer woont, ik ben daar ook weleens te vinden aangezien mijn ouders er wonen. Is idd niet al te ver weg van Markelo!
Leuk ook met je paarden, welke is nu drachtig? en hoelang moet ze nog? Zijn het je eigen paarden?
Jannette is niet altijd even snel met terugmailen, dus als je over een tijdje nog niks hebt gehoord zou ik gewoon even bellen, dan weet je het zeker
.
, staan wel op 1 stal.
.
En om een datum te plannen. We hadden 3 januari verzonnen, iris en ik, maar dat kon dus veranderen.

djoni schreef:Ik moet nog even zien of we plannen hebben ja of nee. Zo niet, zou ik ontzettend graag een keertje mee gaan.

Jouw 'vakken' klinken wel gezellig. En gefeliciteerd met je 8.