Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 15:47

Oei.. dat klinkt eng Nagelbijten / Gniffelen
Wel leuke foto's! Haha!
Iedereen hier in huis is half ziek, behalve mijn vader..

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 18:15

Leuke foto's zeg! Mazzel is leuk, maar hij heeft zeker iets bijdehandts Nagelbijten / Gniffelen
Wel voorzichtig doen he? Knipoog Volgende keer maar weer samen met iemand rijden dan ofzo, dat over de weg schieten klinkt niet relaxed!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 18:44

Hoi! Ik kreeg deze link net van "Zwartwitje" Haha!, ik ga eventjes wat rondneuzen en lezen Ja!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 19:21

Welkom! Doei!

Mensen, mensen, weet je wat me net opviel? Dat we bijna op de HELFT zijn! Go jij! Go jij!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 23:02

Woeh, ja! Nog 12 pagina's Haha!

Ezumii Doei!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:38

Doei! Ezumii, waar ken jij het lamoen van? (Ik snuffel wel even in profiel zo, had Tesseld dat trouwens al verteld?)

Mazzel heeft zeker iets bij de hands, hij is ook gewoon verschrikkelijk eigenwijs. De truc is nog eigenwijzer te zijn, maar soms wordt ik er wel moe van Nagelbijten / Gniffelen Nouja, hij kan ook verschrikkelijk lief zijn.

En nog maar 12 Go jij! Go jij!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:08

Nee ik ben op zoek naar een manege om volgend jaar kampen te gaan begeleiden, en kon me Tessel nog herinneren dat ze altijd in Lamoen topics postte etc. En het Lamoen is hier heerlijk dichtbij dus had contact met haar opgenomen. En nu is een mailtje onderweg naar het Lamoen zelf of ze volgend jaar nog hulp nodig hebben Ja.

Heb overigens geen profiel, helaas Vork

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:16

Ben benieuwd Ezumii.. vertel in de tussentijd iets over jezelf *LOL*

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 16:10

Nog niks teruggehad helaas vandaag Lachen.

Nou ik ben Esmee, 17 jaar oud, woon in Deventer. Rijd momenteel 2 paarden, eigenlijk 3 maar een is drachtig en geniet van haar rust Pling. De eerste is het paard waar ik momenteel wedstrijden mee rijd, Tadella, een 7-jarige stermerrie van Mistral, hier spring ik mee. De tweede moet nog wat meer bevestigd worden en die mag dan mee op dressuurwedstrijden (jaja, en dat voor een springruiter ROFL) dat is Superbe, een 8jarige Lancet.
Zit dit jaar in mijn eindexamen jaar, 6VWO, en ik hoop volgend jaar te slagen natuurlijk, en ga dan Notarieel recht doen in Nijmegen.

Tadaaa, best een net verhaal toch Vork

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 17:17

Klinkt leuk! Grappig dat je in Deventer woont, ik ben daar ook weleens te vinden aangezien mijn ouders er wonen. Is idd niet al te ver weg van Markelo!
Leuk ook met je paarden, welke is nu drachtig? en hoelang moet ze nog? Zijn het je eigen paarden? Lachen

Jannette is niet altijd even snel met terugmailen, dus als je over een tijdje nog niks hebt gehoord zou ik gewoon even bellen, dan weet je het zeker Knipoog

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 17:21

Zwartwitje schreef:
Klinkt leuk! Grappig dat je in Deventer woont, ik ben daar ook weleens te vinden aangezien mijn ouders er wonen. Is idd niet al te ver weg van Markelo!
Leuk ook met je paarden, welke is nu drachtig? en hoelang moet ze nog? Zijn het je eigen paarden? Lachen

Jannette is niet altijd even snel met terugmailen, dus als je over een tijdje nog niks hebt gehoord zou ik gewoon even bellen, dan weet je het zeker Knipoog

Nee is goed aan te rijden, start er ook wel eens Ja.
Hestertje (schalkhaar) is drachtig van Colandro, wordt een vol zusje/broertje van een jaarling die we hebben staan..
En nee, ze zijn van verschillende eigenaren Ja, staan wel op 1 stal.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 17:24

Spannend, klinkt leuk allemaal Ja

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 17:28

Ja en als het even kan wil ik graag Tadella dan meenemen, die heeft het altijd zó enorm naar dr zin als ze mee mag op 'vakantie' Haha!.
Ik wacht nog een dagje en anders ga ik wel bellen ja..

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 19:28

Leuk zeg Esmee, klinkt goed hoor allemaal. En een eigen paardje mee lijkt me toch wel ideaal dan. (Scheelt weer een pony ook)

Trouwens, wie willen er nog mee in de kerstvakantie? Om even te kijken hoeveel tijd ik in de kerstvakantie over ga houden Knipoog En om een datum te plannen. We hadden 3 januari verzonnen, iris en ik, maar dat kon dus veranderen.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 19:56

Voor mij geldt nog steeds wat ik eerder had gezegd (dat ik onder voorbehoud meega). Ik wil uiteraard mee maar ik heb nog geen idee waar ik tegen die tijd uithang en of het handig is om te gaan paardrijden Lachen

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 08:37

ik kan als het goed is ook nog steeds...

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 14:49

Hoe laat wou je dat doen dan Fenn? want als het een beetje mee zit staat het paardje dat ik rij dan ook nog in Markelo zou ik zo mee kunnen rijden met jullie want volgens mij kan ik 3 januarie wel

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 16:56

Ik niet hopelijk, maar dat wist je wel!
Ik kom wel met warme chocolademelk met slagroom(of iets anders naar wens) om jullie op te vangen als jullie verkleumd zijn Knipoog

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 17:36

Ik moet nog even zien of we plannen hebben ja of nee. Zo niet, zou ik ontzettend graag een keertje mee gaan.

Annemarie, ik weet het, je hebt je onderschrift al vrij lang, maar ik vind hem erg leuk Haha!

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 17:56

Ik zal kijken of ik 3 januari nog ergens een gaatje in mijn agenda heb. Zal ik eens even meegaan de bossen onveilig maken (als jullie mij tenminste mee willen hebben)

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:05

Haha jou willen ze zeker wel mee superfries. (of ze mij mee willen hebben is denk ik een betere vraag)

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 18:09

Dankje Djoni! Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 15:58

djoni schreef:
Ik moet nog even zien of we plannen hebben ja of nee. Zo niet, zou ik ontzettend graag een keertje mee gaan.

Lijkt me leuk als je ook meegaat Ja
Volgens mij ben jij helemaal over je crossangst heen die je een tig pagina's geleden nog had Haha!

Ik post niet meer zo veel de laatste tijd geloof ik! Bloos!
Komt omdat ik 't best wel druk heb eigenlijk. Laatste tijd weer veel cijfers teruggekregen; ik heb voor die audit (kwaliteitscontrole op manege) een 8 gekregen! Whiehow! Was ik erg blij mee. Maar ik had dan ook m'n best wel gedaan en een heel kritisch rapport geschreven; de paardjes stonden in donkere, kleine smalle boxen, hadden weinig weidegang etc. Daar kan ik wel wat over zeuren natuurlijk, dus dat ging wel goed Clown

Verder nu elke week bijna een paraveterinair tentamen, vanmorgen weer eentje gehad. Ziekteleer... ging niet zo supergoed, maar het was dan ook erg veel stof die we moetsen leren. De les erna was wel grappig. Onze docent (dierenarts) kan erg grappige verhalen uit de praktijk vertellen, zoals dat hij een keer aangeklaagd was door een mevrouw van wie hij bij haar Yorkshire Terrier (zo'n klein keffertje) de kont had kaalgeschoren omdat hij een tumor moest verwijderen daar.. mevrouw was niet opgelucht dat de operatie gelukt was, nee, ze was boos dat haar hondje een kale kont had Rolleyes

Ook had m'n docent zijn hondje meegenomen, die gebruikte hij als 'lesmateriaal' om te laten zien hoe je een hond optilt, fixeert enzo. Erg lief beestje maar erg bijdehand. Zorgde voor veel lachsalvo's toen ze heel sneaky onder het 'werk' uit probeerde te komen Haha!

Verder was een gedeelte van een ander tentamen kwijtgeraakt, waarvoor de kans groot was dat ik die onvoldoende had gemaakt, maar ze hadden me een 6 gegeven, thank god Nagelbijten / Gniffelen

En vriendje en ik wachten nog steeds met smart tot we een huisje toegewezen krijgen...

nou, dat was mijn update weer Lachen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:35

Fijn zeg, zo'n updat Lachen Jouw 'vakken' klinken wel gezellig. En gefeliciteerd met je 8.
Ik wist trouwens helemaal niet dat jij en je vriendje gaan samenwonen. Waar verhuis je dan heen?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 19:35

Wauw, super Tessel, een 8! En wat een geluk met dat andere tentamen Clown
Maar hee, ik wist helemaal niet dat vriendje en jij wachten op een huisje? Tof! Haha!

Ik heb vandaag m'n rapport gekregen, en mijn mentor was dik tevreden Lachen
Cijfertjes tussen de 6.2 (herkansing) en de 9.2 Haha!

Verder heb ik net een heeeeeeeeeerlijke les gehad, even weer wat dressuur gedaan (tot ongenoegen van de rest) waar ik heel blij mee was. Ja
Daarna mijn zusje-voor-twee-weken even op Punkebeest gezet en dat ging best heel goed. Heb nu al voor elkaar dat ze nog een keer meegaat als het beter weer wordt, ze is helemaal enthousiast! Clown