Ik denk dat je invalt voor Charlotte, die kon niet Ja ga denk vroeg me bed uit om fotos te maken
Dreamybol
Geplaatst: 03-03-12 14:34
Er is nog kans voor ons; de oudste ruiter die meedoet aan de Olympische spelen is 70!!
Kayleigh__
Geplaatst: 03-03-12 16:24
Ik zou het niet weten. Vind het alleen niet tof dat ik achter jou moet. Harry word altijd zo drammerig met caroussel, heb zo'n gevoel dat ik een aantal meppen krijg van jou. XD
minouesmee
Geplaatst: 03-03-12 16:25
Dreamybol schreef:
Er is nog kans voor ons; de oudste ruiter die meedoet aan de Olympische spelen is 70!!
Paarden krijgen van buiten staan een betere weerstand, en dan kunnen de stallen even goed doorluchten. Zolang ze maar niet met vreemde paarden kunnen neuzen (dat kunnen ze toch niet vanaf het land?) moet er geen probleem zijn. Rhino is overdraagbaar door snot/proesten.
Kom uit de buurt van Nijmegen, heb het nauwlettend gevolgd.
Als er een paard op de joostenlaan loopt kunnen ze wel de paarden besmetten met hoesten/proesten... Dus ik heb daar dan wel een eng gevoel bij als ze het land op gaan. Woerden is nog niet bevestigd op bokt, dus dat is ons voordeel. Maar nog gaan er veel mensen nog buitenrijden
Zag gister op het journaal dat het ging regenen morgen ochtend ... Dus misschien blijf ik gewoon op me bed liggen en ga ik een paar uur later Dan weet ik ook 100% zeker dat ze op het land staan. Ik ga me spullen zoeken en richting de manege, benieuwd rijden met 24 man en me nieuwe cap
Ik ga thuis ff kijken, moet nu verplicht blijven wachten, omdat me paard mee loopt en alles behalve het zadel natuurlijk van mij is. Nu loopt ie vet rustig enzo, dus volgende x alles er op van de manege en me martingaal blijft lekker in de tas.
Pfff, ik weet alweer waarom ik geen carousel wil rijden. Wat kan Harry soms een klotepaard zijn, haha. Het laatste halfuur heb ik echt in zn mond moeteb hangen... Maargoed, heb geen mep gehad van Angela. Otto wel een paar van Harry, geloof ik.