Ik mis wat.
Denk ik.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

heb er zin in!!! 
mnm schreef:Manon: heb je mijn pb bericht ontvangen?? Over het opzeggen bij de hippix? Dat kon tot vandaag. Als je niet hebt opgezegd dan moet ik het even weten want dan is je enige optie om nog op die lijst van mij te komen... Maar dan moet ik dit ook uiterlijk vóór morgenmiddag weten want dan verstuur ik die lijst. Nou hoop dat het goedkomt ik heb nu haast, zometeen mn eerste ORUN-avond....heb er zin in!!!
.fionaa schreef:volgens mij 300 voor pony. Maar noekiejnoek heeft een peerd
@Noekje, ben je van plan om naar poel te komen dan?

KelSz schreef:ME PAARD IS WEER GOED..
sorry maar ik ben een beetje blij!!
vandaag dus naar de kliniek geweest met Jan-frido en Steffanie..
Jan-Frido zei van dat de dierenarts altijd een beetje negatief is en alles wat ook maar een heel klein beetje fout was.. moest behandeld worden dus ik had gedacht dat skribb behandeld moest worden zegt ie zo van dat skrib heeel erg vooruit was gegaann.. ik dus blij.. nu langzaam opbouwen.. en 30e misschien heen voor ze rug (die wou ik ook ff nakijken.. aangezien hij een lange tijd scheef heeft gelopen waardoor alles een beetje vast zit..)en als we niet de 30e heengaan over 5 weken pas.. ff nachecken..

moet het vaker doen, nog maar 1 keertje gedaan...

madelief88 schreef:Morgen naar het strand he maaike