Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Sommige paarden in de B kregen best de zenuwen tijdens de proef, en Barcardi komt heel droog binnen en loopt doodleuk haar proefje
. Dat is dan ook een turboherstel geweest of niet soms. Als je zelf nog eens met A-tje gaat springen moet je het maar eens laten weten, ik zou graag eens komen kijken naar jullie lefgozers
in de 50 cm zodat ik er in draf over kan :p
Amarie schreef:Heb besloten niet mee te doen vanavond.
Barst van de spierpijn (al vanaf woensdag).
Zit dus samen met E en Joyce op het secretariaat
, maar hij had het al snel begrepen en toen was het probleem zo opgelost. Toen begonnen om hem recht te krijgen en meer in balans. Op een gegeven moment gingen we met heel de les draf-halthouden-achterwaarts-aandraven oefenen en Raffinee zet dan in het halthouden iedere keer een pasje bij en ook ging meneer niet recht achterwaarts. Op een gegeven moment was ik het zó zat dat ik hem een keer voor op zijn schouder bijtikte, waarop meneer opeens met vier benen de lucht insprong, neerkwam en kaarsrecht achteruit ging
. Vanaf dat moment was mijn paard recht, had ik een zit-rem én stond hij netjes stil met halthouden
.
) , én we een knoop in de teugels moesen leggen...ehmmm...oké
. Eerst wat drafbalken gedaan met je handen op je rug en daarna werd er een hindernis na de balken gezet. Nou ben ik niet zo'n held met springen en nou moest het ook nog eens met mijn handen op mijn rug
. Ik zag sommige lesgenootjes ook even bedenkelijk kijken maar wij stelletje helden toch huppatee op die hindernis af. En het was nog leuk ook
, hardstikke goede oefening voor je balans, en die van mij was nog niet eens zo slecht
. Toen we tenslotte een in-uitje moesten doen gaf Raf het in eerste instantie op waardoor ik tot 2 keer toe uit stilstand beide hindernissen over moest (niet echt bevordelijk voor je rug, ik voel het nu nog
) maar daarna ging ook deze goed.
) niet mee springen met mijn dikkerd. ook knoop in de teugels (ik niet dan) handen op de rug en gaan. We hadden er zelfs iemand bij die van hindernis tot hindernis zo bleef zitten haha, die had nog eens vertrouwen in ungaro haha