Dominiqueee schreef:Goeiemiddag allemaal!
Gisteravond dan ein-de-lijk m'n nieuwe telefoon gekregen en nog wat andere dingen. Ben er zo blij mee!
Wat voor een telefoon heb je? Mijn abbo loopt binnenkort ook af...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dominiqueee schreef:Goeiemiddag allemaal!
Gisteravond dan ein-de-lijk m'n nieuwe telefoon gekregen en nog wat andere dingen. Ben er zo blij mee!

omdat ie als lockvrij verkocht is.....

SuusKiiss schreef:Leuk!! Ja ik zag haar al vanaf een stukje verder op al trillen!1
jacqii schreef:Toen je haar manen ging trekken en je een beetje dicht bij haar schoft was begon ze daar te trillen! Dat kon ik zien vanaf de box van NandoSuusKiiss schreef:Leuk!! Ja ik zag haar al vanaf een stukje verder op al trillen!1
hoe bedoel je??

_Roosmarijn_ schreef:Weet iemand hier de exacte reden waarom Beauty 2 is ingeslapen? Ik weet het nog wel ongeveer, maar als iemand het hier nog precies weet zou ik het graag willen weten.Alvast bedankt!
AnnemiekvM schreef:Veel plezier Jacq!! uhhh, je hebt dus geen huisarrest meer??? Hoordie iets uit betrouwbare bron haha.

En nog een kerstsok met 2 mini marsjes en €20,- van me oma
En ook alweer bijna jarig! Nog meer cadeautjes

Ben er ook zuinig op, ken ook mensen die m ook hebben en die hebben de barsten al in het scherm