Ik heb gisteren op een hele lieve 'man' gereden! Hij miste alleen het galopje op het strand, toen we terug van draf naar stap gingen wilde hij galop. En we hadden slecht strand, was wel jammer.
Tja wat kun je worden? Het is vooral gericht op Marketing, Reclame en Design. Een deel van je studie mag je zelf invullen waarin het me wel leuk lijkt om wat creatievere vakken (Bladen maken, Photoshop, Fotografie etc.) te kiezen en wat ik ermee wil worden weet ik nog niet precies.
Nee hoor, dat valt wel mee. Je moet minimaal Economie 1 hebben om de opleiding te mogen doen. En verder krijg je daar geen wiskunde voor zover ik weet. Alleen wat M&O, maar daarmee begin je helemaal vanaf het begin af aan. Dus het rekenwerk valt erg mee (En M&O is ook nog een best aardig vak!)
Het is niet echt economie wat je moet doen, maar een beetje balansen maken, resultatenrekeing etc. Zodat je winst en verlies uit kunt rekenen... Dat is het enige rekenwerk van de opleiding.
M&O was bij ons echt een vak waar veeeel mensen over zijn gestruikeld. We begonnen met iets van 30 leerlingen in de vierde en ik de vijfde waren we nog met 12 . Onze leraar was echt geen makkelijk geval. Er waren altijd maar 3 voldoendes in de klas. Gelukkig zat ik daar het laatste jaar vaak bij (Nog steeds cijfers tussen de 5.5 en 6) waardoor ik toch nog een voldoende'tje heb kunnen halen aan het einde.