tjaan_ schreef:l0rdJ schreef:haha, daarom:)
voor de rellers onder ons haha, des te harder je trekt. ja zo kan ik me paard ook leren steigeren haha
viewtopic.php?f=10&t=706121&hilit=
annique... ik wordt er echt hondsdol van al dat gezeur in topics..
dat meisje heeft alleen maar lol met haar shetje.. en wou gewoon aan bokt laten zien wat een droppie haar shetje is...
sorry maar al dat gezeur maakt bokt een stuk minder leuk...
verder ferro is nog steeds niet beter..
en ik ben van plan te gaan verhuizen...
het is allemaal leuk en aardig.. maar ik zie het verschil niet tussen een goedkoop stalletje of een manege van 225 ??
of het doorgaat zien we wel weer... haha
heb het namelijk al zovaak gezecht
xxx
kijk je mag er best moe van worden, maar ik word er gewoon moe van dat dat steigeren aanleren een hype aan het worden is, kijk ik heb er geen problemen mee, de merrie bij ons op stal kan het ook. maar het kan een stuk vriendelijker, en dat word haar geprobeed te vertellen. het is trouwens niet eens haar paard en zei zit er niet eens op, tuurlijk is het banketstaaf voor dat meisje, maar ik zou als paard ook niet in me mond getrokken willen worden, ja dan ga ik uiteindelijk ook wel omhoog. Er zijn haar meerdere tips gegeven, en het is aan haar wat ze er mee doet. ik hield me der verder al buiten in dat topic.
dat is mijn mening, en daar hoeft verders niemand het mee eens te zijn, ieder zijn eigen manier
..
...