!Ik snap het goed dat je "stront"ziek van die kat wordt!
Hebben jullie nog leuke dingen gekocht bij de hypo?
@ Nel: veel plezier met babyzwem!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
was vanmorgen echt boos op die kat. Nick en ik gaan het nog 2 weken aankijken en dan gaan we de kat misschien wegdoen.

Niets paardrijden: zwemmen! Is hij nooit bang geweest van het water? Lijkt me trouwens wel heerlijk, zo met je kindje wat in t water dobberen en spelen (gelukkig heb ik een baby in mn buik, dus dat komt dan mooi uit
Ja T was er weer ja
en ik moest toch echt wel beschuit met muisjes trakteren als de baby er was
tuurlijk joh!)
*plof boven op de tas met je zus als inhoud*
wat voor film maken jullie volgende mei-vakantie?
Schrijf ik me alvast in voor de kijk-avond 
Benieuwd hoe t dan weer gaat. Vorige week moest ze werken, dus was ze er ook al niet.
*hoe zat t nou esra? Jael had van de week een telefoontje dat Hannah mocht komen? of?* Nouja, iig ze mag dus ff zingen. Als ze dan doorgaat mag/moet ze zondag ook meteen weer zingen
Ben benieuwd!!
) Maar we konden Tarka en Fenna voor ons mooi bijhouden, beetje normaal vlot galopje gedaan met de rest op t midden, dus was al blij zat.
ben zo benieuwd naar de rest van de verhalen! *en vind t een beetje erg jammer dat t fototoestel in de auto lag
*
he anne whahahahaha
super tof! Die camera tsja, jammer.. Maar liever de camera vergeten en een leuk paard dan andersom
Ja dat van die foto en dat sprongewricht had ik gehoord, vandaar dat ik er nu even naar vroeg. Maar in t echt valt t dus wel mee blijkbaar. Moment opname waarschijnlijk?
top! en dus toch gwoon redelijk kunnen rijden in een bak, alle gangen kunnen proberen
echt super! *was zelf even bang dat je op de weg moest rijden en in de berm enzo, en dan is een galopje best lastig soms. Maar t viel mee dus
ook altijd zoeken en snuffelen en doen
leuk! (heb je de 'ik kan lopend poepen-check" gedaan? Als hij daarin ook op Nalex lijkt is t nl zo handig
) En een heerlijk knuffelpaard ook nog
het ideale paardje!
ben zo blij voor je Marieke! 
Mariekje22 schreef:Cool dat Hannah echt mee gaat doen, ben heeel benieuwd!

Mariekje22 schreef:ja chris vind m ook helemaal leuk, Thirz, Chris en Bianz zeiden gelijk, ja echt een pony voor jou.....

super pony! *bijna magic zo alles bij elkaar
*
*
en hoe hij is in t echt
Whieieieie! tot nu toe klinkt het allemaal zo super!
of uhm.. Joël
haha
22 mailtjes! Doe je goed!
Maar een regenproof paard heeft ook wel wat (strand is dan vast ook geen probleem, net als de waterbak
water is water toch?)
ben er nog helemaal happy van! Bravour is mn toppie paardje!
Heerlijke pony! Ben de foto's aan t uploaden nu

hihi, en reinco met zn konijnen stem
niet vergeten te zeggen hè
hihi 
wakker!

dúidelijk!

Volgende keer dus én omkijken én mijn eigen paard onder controle zien te krijgen

*huppel*

dus die bleef op een veilige afstand
Ondertussen was t gat tussen de paalhoofden vol gelopen, en meneer vertikte t om er langs te gaan
Ruiter eraf en door t water lopen om hem mee te krijgen. Neehoor, eigenwijsje vertikte t! Uiteindelijk via de basaltkeien maar naar t volgende vak gelopen.. )

mét vlekken! 

Kiezen was zo lastig: heb zo verschrikkelijk genoten
Heerlijk: mooi weer, top paarden, alleen met Marcelle en mn paps (camera) TOP 
ben benieuwd naar die van jou Nel!
ben er ook 1 keer geweest, toen we daar in de buurt een huisje hadden. Wel balen van al die regen zeg! Is wel echt een buitenpark toch? (lang gelee dat ik er geweest ben...) Jammer.. Maar wel genoten?

Heerlijk!

Je ziet de paardjes *en jullie* genieten! Krijg zelf weer zin om naar t strand te gaan!