manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 14:48

Jeetje Kim! Daar ben je dan mooi klaar mee Boos!!
Ik snap het goed dat je "stront"ziek van die kat wordt!
Hebben jullie nog leuke dingen gekocht bij de hypo?

@ Nel: veel plezier met babyzwem!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:02

de hypo viel helaas een beetje tegen!
We hadden een lijstje gemaakt en dit hebben we daar gewoon niet kunnen kopen:
-regendeken
-springschoenen
-2 dekjes
-mexicaans hoofdstel

Ze hadden maar 1 keus in dekens (Terwijl daar echt veel dekens lagen), de springschoenen waren van slechte kwaliteit, de dekjes waren niet leuk (geen leuke kleuren) en een mexicaans hoofdstel hebben we sowieso niet gevonden.

Voor de paarden zijn we niet geslaagd, voor onszelf wel Knipoog
Ik heb zelf een paardrijbroek met ruitjesmotief en leren zitvlak gekocht. Het is niet een heel mooie kleur, maar hij zit echt heel erg lekker!

Ik ben trouwens alweer gekalmeerd hoor Haha! was vanmorgen echt boos op die kat. Nick en ik gaan het nog 2 weken aankijken en dan gaan we de kat misschien wegdoen.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:28

Tjonge Kims, jammer dat jullie niks konden vinden!
Ik heb mijn hoofdstel bij de kroo gekocht, daar hadden ze wel 5 soorten mexicaanse neusriem hoofdstellen.
Misschien moeten jullie gewoon een middagje naar de kroo of naar sinke, bij sinke hebben ze altijd hele leuke dekjes vindt ik.

Succes!

Ah zwemmen was heerlijk, Daniël had weer lol!

Voice heeft vrij vandaag, vondt het geen weer om te rijden...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 07:45

Thirz, vanavond is toch jouw housewarmingparty?
Mag frans ook mee, of is dat niet de bedoeling?
Enneuh hoe laat zijn we welkom en niet geheel onbelangrijk, kun je je adres even PBen?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 08:39

Hoi!
Ff snel op Bar reageren: je mag Frans meenemen hoor, weet niet of Wilco ook meekomt? Want voor de rest komen er alleen maar meiden, dus weet niet of ze dat dan heel gezellig vinden Knipoog
En vanaf 20u zijn mag je komen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 16:25

Zoo ben ik ook weer eens Lachen
Jammer dat je er gister niet was Nel (hoe komt Wilco zn werk er ineens bij om hem over te laten werken. Moet gwoon niet kunnen!) Tong uitsteken
Hihi, Daniel wordt een echte zwemmer dus later Knipoog Niets paardrijden: zwemmen! Is hij nooit bang geweest van het water? Lijkt me trouwens wel heerlijk, zo met je kindje wat in t water dobberen en spelen (gelukkig heb ik een baby in mn buik, dus dat komt dan mooi uit Clown Ja T was er weer ja Knipoog en ik moest toch echt wel beschuit met muisjes trakteren als de baby er was Vork tuurlijk joh!)

Whaa en thirz je hebt gwoon een super huis! hihi en een stel gekke huisgenootjes Clown *plof boven op de tas met je zus als inhoud*
En wie is t haasje is leuk!!! Hyper! wat voor film maken jullie volgende mei-vakantie? Schijnheilig Schrijf ik me alvast in voor de kijk-avond Haha!

Humz, arme Floor.. Ook rot voor jullie natuurlijk, maar zelf kan ze er ook niets aan doen volgens mij. (ja niet in haar volle kattenbak rollen, maar of dat ook in dat koppie past? geen idee? ) Hoop dat t de komende tijd toch weer beter gaat. Lijkt mij echt zó verschrikkelijk moeilijk om je poesje dan weg te moeten doen.. steeds maar afvragen hoe t er mee is enzo, en hoe ze er mee omgaan.. Weet ik wel, zoals t nu gaat is ook nie ideaal of leuk.. Humz.. Lastig, erg lastig.

Paps was ziek, dus hadden ze C maar afgebel. Ze dacht dat ik dat niet durfde naast C.. Tsja als er een keus is: paps of ik er naast, laat dan mn pa maar! Die is sterker & groter, dus kan er beter bij. Maargoed.. Volgende week mag ze gwoon weer wel rijden Lachen Benieuwd hoe t dan weer gaat. Vorige week moest ze werken, dus was ze er ook al niet.
én én én én: volgende week is hannah in Amsterdam (dacht ik?) en niet op Pdoes, want dan doet ze mee aan de voorronde van Idols Haha! *hoe zat t nou esra? Jael had van de week een telefoontje dat Hannah mocht komen? of?* Nouja, iig ze mag dus ff zingen. Als ze dan doorgaat mag/moet ze zondag ook meteen weer zingen Ja Ben benieuwd!!
*denkt*
tsja, en verder vanmiddag in de binnenbak op Colle gehobbeld en was wel leuk. Paardje was lekkr voorwaarts (nog niet gelopen), de hele les een beetje in collone rijden ging wel goed iig (op de 3 keer mesten na dan: show? show? show? is t een show? *rem* Vork ) Maar we konden Tarka en Fenna voor ons mooi bijhouden, beetje normaal vlot galopje gedaan met de rest op t midden, dus was al blij zat.

En Mariek, Thirz en Bianz: vertel álles!!!! Want nu jullie geen foto's hebben, moet er een heleboel verteld worden, voordat we t goede beeld hebben! Hyper! ben zo benieuwd naar de rest van de verhalen! *en vind t een beetje erg jammer dat t fototoestel in de auto lag Scheve mond*

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 18:08

ja dat het fototoestel in de auto lag was gewoon heeeeeeeel erg dom van ons.....gewoon totaal niet meer aangedacht toen we daar waren, werden ook door een erg aparte man ontvangen die dacht dat we fruit kwamen kopen hahaha.....maar toen ik zei dat ik voor Sonja kwam snapte hij t en mochten we doorlopen.
Maar Magic is dus een hele mooie haflinger, beetje donkerder als normaal, maar dat was op de foto's al te zien.... en het is gewoon 1 grote knuffelkont, en erg nieuwschierig, keek steeds wat ik aan het doen was, en zat de hele tijd mn zakken na te zoeken op snoepjes, echt zo lief....
Ik heb m gepoetst, opgezadeld en toen zijn we naar een zeer natte bak gegaan om even te rijden, hij was daar nog nooit geweest, maar deed het echt super, er lagen alleen wel een hoop plassen die heeel eng waren, en waar hij dus elke keer overheen sprong, echt grappig! hij liep lekker, maakte zich af en toe best sterk, maar kon hem makkelijk houden en terugrijden, ook vanuit de galop. Hij vind het niks om alleen naar buiten te gaan, elke plas, put, biobak enzzz wat we tegen kwamen was eng, maar van vrachtwagens is hij dan weer niet bang, dus daar moet hard aan gewerkt worden.
Het was Bianz op 1 van de foto's opgevallen dat hij door z'n spronggewricht zakte aan de voorkant, nu niet maar daar moet hij wel op gekeurd worden....Ik moet verder nog afspraken maken met hun over de proeftijd enz dus kan er nog niet zoveel over zeggen, al ben ik er stiekem al wel uit, ik wil hem gewoon hebben, bel hun binnenkort even om dingen af te spreken, maar vanavond ff relaxen, lekker naar de bios, bah wat een rotweer was het zeg!
Thirz zijn je voeten al warm, en Bianz, lekker he, een schone broek? (Bianz was zo lief om m even door het longeerbakje te laten rennen, kleinigheidje dat ze zowat tot dr knieen in t water stond)
Weet iemand nog een leuke naam voor hem? heb zelf al wel wat bedacht, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeen? en misschien blijft hij ook wel gewoon magic heten, raak langzaam een beetje gewend aan zn naam........
doei

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 18:30

hoihoi
@Anne kijk: Jael en Ik gingen hannah opgeven voor idols en ze heeft een brief thuisgekregen Haha! Haha! Haha!
dus ze gaat idd meedoen aan de voorronden Clown
@marieke egt heeeeeeeeeeel coowl maare de naam guusjeeee Clown he anne whahahahaha

maar ik ga weer want mijn mama viert der verjaardag dus maar eventjes klaar maken weer helemaal opmaken *zucht*
njah doeidoei

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 18:53

echt.. Hannah aan idols Knipoog
ik heb zelf nooit zoveel met idols, maar dis wel leuk Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 18:55

T klinkt allemaal zooo goed hè mariek Hyper! super tof! Die camera tsja, jammer.. Maar liever de camera vergeten en een leuk paard dan andersom Haha! Ja dat van die foto en dat sprongewricht had ik gehoord, vandaar dat ik er nu even naar vroeg. Maar in t echt valt t dus wel mee blijkbaar. Moment opname waarschijnlijk?
En dus ook braaf in dat bakje Haha! top! en dus toch gwoon redelijk kunnen rijden in een bak, alle gangen kunnen proberen Ja echt super! *was zelf even bang dat je op de weg moest rijden en in de berm enzo, en dan is een galopje best lastig soms. Maar t viel mee dus Lachen
Oh, dat nieuwschierige, hihi moet meteen aan Nalex denken Clown ook altijd zoeken en snuffelen en doen Haha! leuk! (heb je de 'ik kan lopend poepen-check" gedaan? Als hij daarin ook op Nalex lijkt is t nl zo handig Vork ) En een heerlijk knuffelpaard ook nog Haha! het ideale paardje!
Whaaaaaa Go jij! Go jij! ben zo blij voor je Marieke! Hyper!
Nu de keuring dus nog afwachten, want zelf heb je t al wel besloten?
Thirz of Bianz er nog opgereden?
en wat vomnd Chris van de evt nieuwe pony?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:23

ja chris vind m ook helemaal leuk, Thirz, Chris en Bianz zeiden gelijk, ja echt een pony voor jou.....tof joh! ik wil hem graag op proef en dan laat ik hem hier gewoon keuren, lijkt me het handigst. Ohja, hij kan lopend poepen, echt handig, en blijft trouwens ook keurig staan bij het opstappen, ook erg belangrijk, aangezien mijn motoriek stopt zodra het paard een stap zet hahaha........

Cool dat Hannah echt mee gaat doen, ben heeel benieuwd!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 20:19

Mariekje22 schreef:
Cool dat Hannah echt mee gaat doen, ben heeel benieuwd!

ben ook echt benieuwd hoe ver ze komt! Lachen
xxmichelle

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 09:41

Mariekje22 schreef:
ja chris vind m ook helemaal leuk, Thirz, Chris en Bianz zeiden gelijk, ja echt een pony voor jou.....

Hyper!
Super Mariek!
Echt top dat de eerste pony waar je gaat kijken ook meteen zo super bevalt! En hij gaat steeds leuker klinken: lopend poepen, stilstaan bij t opstappen! Haha! super pony! *bijna magic zo alles bij elkaar Knipoog *
Denk inderdaad dat hier keuren het makkelijkste is. Kan je er bij zijn en tegelijkertijd je pony wat proberen. t wordt dan een beetje sneu als hij na de keuring weer terug moet (omdat t niet klikt, of omdat hij echt afgekeurd wordt ofzo) , maarja.. Die afstand werkt gwoon net niet mee, anders was t allemaal een stuk makkelijker. Wat vind hij trouwens van de trailer? *denkt aan een Nous paard, 5 uur mee in de trailer Bloos *
Ben echt zo benieuwd hoe t allemaal gaat lopen mariek Haha! en hoe hij is in t echt Hyper! Whieieieie! tot nu toe klinkt het allemaal zo super!
hebben jullie t trouwens vlot kunnen vinden? Hoe lang doe je erover?

tsja en een naam.. ik weet niet hoe hij al aan zn naam gewend is? en opsicg vind ik magic ook niet zo heel raar, misschien past het wel bij hem? En anders vind ik Guus echt wel een leuke naam Ja of uhm.. Joël Knipoog haha

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 16:08

Zo, ff niet op i-net geweest: gelijk 22 mailtjes Wow!
Maar ik ben ook erg enthousiast over Magic: tis echt een leukje!! Dus hopen dat ze m snel kan halen, al wat kunnen regelen hiermee Marieke? Beetje jammer was het weer idd, maargoed, we weten gelijk dat ie regen-proof is Clown

Haha, volgende film hebben we nog niet bedacht: misschien laten we nu de eer aan andere collega's over aangezien het echt nog wel veel tijd heeft gekost! Maar tof dat je m leuk vond!
Zag net op je msn een hele gave strandfoto: toevallig vandaag gemaakt? Lachen

En jammer dat ik volgend weekend niets kan, anders was ik naar A'dam gereden om bij de auditie van Hannah te zijn, hoop echt dat ze wordt uitgezonden op tv!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 18:14

zozo, popi jopi Thirz! Bloos! 22 mailtjes! Doe je goed!
Ja, t weer van vandaag was beter Ja Maar een regenproof paard heeft ook wel wat (strand is dan vast ook geen probleem, net als de waterbak Haha! water is water toch?)
Ja vandaag heerlijk naar t strand gweest thirz Hyper! ben er nog helemaal happy van! Bravour is mn toppie paardje! Lovers Heerlijke pony! Ben de foto's aan t uploaden nu Haha!

Haha, nou bedenk een leuk thema en draag verde de taak aan je collega's over:
wij willen een film met:
*de helden van de vorige film
*dezelfde spanningsfactor
*de zelfde lach factor
*...
Veel plezier! Haha!
Ja ik vond hem super die film Hyper! hihi, en reinco met zn konijnen stem Vork niet vergeten te zeggen hè Knipoog hihi

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 18:17

Echt zo jammer dat jullie geen foto's hebben gemaakt Marieke! Hij klinkt echt super gaaf! Heb jij er als enige op gereden? Of is hij nog door Thirz ofzo uitgeprobeerd?
Ik hoop dat je hem snel kunt gaan halen...

@ Anne: ben benieuwd naar je foto's!

Ik was gisteren in de apenheul en het was echt zo leuk! Jammergenoeg heeft het echt de HELE dag geregend... dus zaten veel apen in hun binnenverblijf. Maar dr waren ook echt van die schattige loslopende aapjes en 1 daarvan ging op mn arm zitten, zo cute!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 18:50

O apenheul das echt leuk, daar ben ik ook al eens geweest!

O mariekje wat klinkt dat allemaal leuk, kan bijna niet wachten om hem te bewonderen!
Ik vindt magic een hele leuke en stoere naam, dat past bij een stoere pony!!!

Bianz en Thirz willen jullie woensdag nog les?
Savonds of sochtends?

o o ik heb nog leuke foto's ik ga ze even op mijn album zetten...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 18:59

en dan hier de foto's!
Zondag-net-middag, nog even een beetje bijslapen..
Afbeelding

Zei je strand?! Hyper! wakker!
Afbeelding
Afbeelding

even het terrein verkennen, een relaxt drafje: paarden onder controle??
Afbeelding

racen maar dan! Hyper!
Afbeelding

Whieiei! Hyper!
opaaatje vliegt!! *Ja, hij is écht hard toe aan zn pensioen Schijnheilig dúidelijk!
Afbeelding

*HOOOOOO!*
Afbeelding
en ja, ik zit op veel foto's achterom te spieken. T blijft je zusje hè Schijnheilig
Al ging dat prima. Was een kindje die met haar schepje over de grond sleepte tijdens t lopen, dus ik riep al achterom: even oppassen, geen idee wat ze doen. Even later inderdaad vanuit draf op de rem, en opzij sprinten.. Is dus t eerste wat ik doe, achterom kijken naar Beau en Marcelle, die dus net de "ik sta binnen 2 meter weer netjes stil" rem liet zien. Zij stond dus al stil, terwijl mijn paard nog weg dribbelde Clown Volgende keer dus én omkijken én mijn eigen paard onder controle zien te krijgen Vork

En we gaan weer!
Afbeelding
*Crossen!!* *plof*
Afbeelding
Echt een apart moment Clown *huppel*

en.. even relaxen, genieten en uitblazen..
Afbeelding
Afbeelding

Nog even heerlijk natte voetjes halen Lachen
*uhm.. beau is líchtelijk bang voor water Clown dus die bleef op een veilige afstand
Afbeelding
(Zelfs zo erg: een paar jaar terug op t strand waren we vrolijk door de paalhoofden weggereden. Uiteindelijk omgekeerd om terug naar stal te gaan (was al wat hoog water op de heen weg, en nu dus nóg wat hoger) komen we klem te zitten Clown Ondertussen was t gat tussen de paalhoofden vol gelopen, en meneer vertikte t om er langs te gaan Vork Ruiter eraf en door t water lopen om hem mee te krijgen. Neehoor, eigenwijsje vertikte t! Uiteindelijk via de basaltkeien maar naar t volgende vak gelopen.. )

Beautje & Marcelle
Afbeelding
Bravourtje en ikke Lachen
Afbeelding
*én een te groot bitje én ineens omkijken naar t hondje geeft dit effect...

De zusjes Haha!
Afbeelding
Afbeelding

Andere paarden Wow! mét vlekken!
hihi, die oortjes *LOL*
Afbeelding

En.. de afsluiter!
Afbeelding
en close-upje
Afbeelding
Die ene was wazig toch? van Bravour en mij? Vind dit wel een mooie 'vervanger' Haha!

*bijna alles staat hier al Schijnheilig Kiezen was zo lastig: heb zo verschrikkelijk genoten Hyper! Heerlijk: mooi weer, top paarden, alleen met Marcelle en mn paps (camera) TOP Go jij! Go jij!
maargoed, hier staan dus nog de paar die niet hier staan Vork
http://www.mijnalbum.nl/Album=NERHUM76

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:02

Leuke foto's joh! Jullie hadden echt geluk met het weer!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:03

Leuk hoor Anne, lekker weer was het vandaag voor een strandritje.

Ik heb weinig gereden van de week, had niet zoveel puf en als ik wilde rijden dan was het aan t regenen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 19:05

nou mijn foto's staan er ondertussen Knipoog ben benieuwd naar die van jou Nel!
En apenheul is idd wel leuk Lachen ben er ook 1 keer geweest, toen we daar in de buurt een huisje hadden. Wel balen van al die regen zeg! Is wel echt een buitenpark toch? (lang gelee dat ik er geweest ben...) Jammer.. Maar wel genoten?

Jaaaa, t weer was zoooo super Haha!
had er gister ook zoooo'n hard hoofd in Clown
Maar t viel dus super mee Haha! Heerlijk! Hyper!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:12

Zo en hier nog wat fotoo'tjes van Daniël...

Afbeelding
Het was lekker weer, dus we gingen lekker in het gras zitten, dat had Daniël nog nooit gezien en gevoeld.
Maar hij vondt het erg leuk en ging zich even inleven in de paardenwereld.. hoe zou gras smaken???
Afbeelding
Afbeelding
Mama had lekker paardgereden en tijdens het uitstappen mocht Daantje even meerijden...
Afbeelding
Afbeelding
Mooie manen...
Afbeelding
Een paar dagen later met weer mooi weer, hebben we ook weer lekker ergens in het gras gezeten...
Afbeelding
Afbeelding
mmm, echt een aparte vloerbedekking.....

Dat was het weer.

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:16

wouw nel wat een leuke en ook schattige fotoows Haha!
en anne nouw tog nog fotoows Haha!
haha

kus

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:21

Hele gave foto's Anne!! Bravour vind het helemaal niet erg om op zn 'oude' dag nog ff zo'n rit te maken Haha! Je ziet de paardjes *en jullie* genieten! Krijg zelf weer zin om naar t strand te gaan!
Jouw foto's zijn ook cool Nel, Daniel geniet van t gras én van een ritje met Voice! We willen idd nog les, graag! Tijd hangt nog af van afspraak die Bianz nog had, maar je hoort het zodra ze dat weet!

Bar: heb je ook nog een foto met je apenvriend? Clown
Laatst bijgewerkt door Thirz op 30-09-07 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:22

He mariekje ik heb je een pb-tje gestuurd.

Bedankt Esra!