Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marieke_ schreef:ow trouwens vergeet ik helemaal te vertellen, ik ga donderdag solliciteren jippie
Ik mag zondag mee !!!!!! op bizjuh!!!!! jippie jippie jippie
Binar schreef:Marieke_ schreef:ow trouwens vergeet ik helemaal te vertellen, ik ga donderdag solliciteren jippie
Leuk, waar ga je solliciteren??
Wat een sollicitaties bij iedereen
En Marieke natuurlijk ook... al weet ik daarvan niet hoe laat... (duimen wordt dan wat lastiger
!!)
!!
duckie schreef:Ik weet niet of Jaco het gezegd heeft, maar er kunnen met ons ook nog 4 personen meerijden (inclusief zadels), dus misschien kan dat weer een auto schelen, en natuurlijk parkeerruimte daaro!!
Nu droomde ik dat ik nog helemaal niet klaar was terwijl ik aan de beurt was. Ik had mijn rijlaarzen nog niet aan, Thomas moest nog gezadeld worden en daar was het ook markt
Tsja wat kan een mens toch vreemd dromen hé!? Ik heb er wel ontzettend veel zin in, ben ook benieuwd hoe het bij de andere ervoor staat...
Serada schreef:Zooh de wedstrijdkriebels beginnen weer te komen. Ik heb vanacht weer ongelooflijk gaar liggen dromen. Vorige keer had ik dat ook, toen droomde ik dat ik met een Shetlander ging startenNu droomde ik dat ik nog helemaal niet klaar was terwijl ik aan de beurt was. Ik had mijn rijlaarzen nog niet aan, Thomas moest nog gezadeld worden en daar was het ook markt
Tsja wat kan een mens toch vreemd dromen hé!? Ik heb er wel ontzettend veel zin in, ben ook benieuwd hoe het bij de andere ervoor staat...
Laat iedereen die moet solliciteren wel even de uitslag aan ons weten
...Ja toch, Anous?
JoYcE1982 schreef:sambal bij?????
.
, gelukkig heb ik een slimme paps
)
.